Ahojky ! Jo.. ještě pořád tak nějak žiju. I když nevím na jak dlouho xD. Tuhle část už jsem měla celkem dlouho napsanou, ale nechtěla jsem ji vydávat, protože jsem si původně myslela, že ji dám to dvojky. Ale rozhodla jsem se,.... že dvojka nebude. Moc mě to mrzí, ale mám toho opravdu hodně rozepsaného a navíc mám teď tu pauzu takže by toho bylo opravdu moc. Tak doufám že se bude líbit alespoň tohle. Přeji vám krásné prázdniny !
,,Zlato ?" prohrábnu mé drahé polovičce havraní vlasy.
,,Copak Erenku ?" řekne sladce a víc se natiskne na mou nahou hruď. ,, Jaké příjmení si necháme až... Budeme svoji ?" zčervenám. Pořád tomu nemůžu uvěřit !
,, Samozřejmě moje !" zvedne ke mně hlavu. ,, Jak samozřejmě ? Je něco špatného na mém příjmení ?" zamračím se.
,, Není na něm nic špatného. A ty proti mému něco máš ?"
,,Ne. Ale myslel jsem, že si necháme moje" uraženě nafouknu tváře. ,, Myslím, že moje bude lepší. Navíc... Taky jsem to byl já kdo tě požádal " dohaduje se se mnou dál.
,,Ale já si chci nechat svoje !" vykřiknu. Levi se posadí a s pootevřenou pusou na mě hledí. Co je ? Řekl jsem něco špatného ?
,, Já myslel..... Myslel jsem že budeš chtít se mnou sdílet i jméno. Ale jestli nechceš...." smutně sklopí oči.
Sakriš co jsem to zase provedl ?!
,,Tak jsem to nemyslel. Promiň... Víš já jen.... Zaskočilo mě, jak si byl už stoprocentně rozhodnutý... Jasně, že chci sdílet s tebou jednotné jméno. Chci s tebou sdílet úplně všecičko ! Tak už se na mě nezlob" přimáčknu si ho zpátky k sobě.
,,Ach jo.... Ty můj spratku... Jak se má na tebe člověk zlobit ? Jak se chceš teda jmenovat ? Nechám to na tobě " pohladí mě po tváři.
,,Hm... A co kdybych to zkombinoval ? Ty by sis nechal své a já bych byl Eren Yeager Ackerman. Co na to říkáš ?" zářivě se na něj zazubím.
,,Moc krásné.... Stejně ti budu říkat spratku " ušklíbne se a vrhne se na mé rty čímž mě povalí na postel.
,, To jsem si mohl myslet..." zamumlám mu do rtů a nechám dělat jeho práci...
ČTEŠ
Two months / ERERI
FanfictionEren Jaeger je student Policejní akademie a právě mu začal nový semestr 3. ročníku. A s novým semestrem přijde i nový učitel. Nový,učitel nová oběť jeho obvyklé sázky mezi kamarády. Sblížit se, přefiknout, užívat si a konec. A to všechno do dvou měs...