Pohled Erena
,, Vstávej " šťouchnu do Leviho. Nespokojeně zabručí a zachumlá se do přikrývky. Úplně jako medvěd. Akorát že ON hibernuje celý rok...
,, Levi musíme do školy. Pokud ti to ještě nedošlo, učíš na vysoké škole " snažím se z něj seškubnout peřinu, ale marně.
,,Fajn. Za deset minut se vrátím a jestli nebudeš vzhůru a oblečený, odtáhnu tě do školy, tak jak tě pan Bůh stvořil" naštvaně se zvednu z postele.Už se chystám odejít, ale zarazí mě jemný dotyk na mých bocích. Leviho ledové ruce přes mou holou kůži propouští chlad, který se postupně přeměňuje na příjemné teplo. Za jiných okolností by to bylo příjemné. Ale,... Zamračeně ho pozoruji. O co mu zas jde ?
,, Dal bych si snídani " ušklíbne se a zakousne se mi do pozadí. Bolestí syknu. ,, Včerejší večeře ti nestačila ?" poznamenám suše a odejdu ke skříni. ,, Tvým tělem se nikdy nenasytním. Nikdy ho nebudu mít dost " poznamená ,když se k němu vrátím už oblečený.
,, Hm... Kdyby si tak měl stejnou chuť do vstávání jako do sexu " zakroutím hlavou. Levi jen pokrčí rameny a dál se nevyjadřuje. Místo toho vstane a zamíří ke skříni.
Za to já jsem o krok na před a už chystám snídani. Opravdovou snídani. Ne tu co by si přál Levi...Už to budou skoro dva týdny co žijeme s Levim spolu. A můžu říct, lepšího spolubydlícího si nedokážu představit. PS: promiň Conny...
Je úžasné s ním bydlet. Za pár dní jsem o něm zjistil víc než za celou tu dobu. Třeba to, že miluje tousty, které právě připravuji k snídani. Zkrátka se můj život krapet změnil. Ale vůbec mi to nevadí. Přijde mi, že zase po dlouhé době se mi začíná všechno dařit.
Jenže i přes všechno to dobré je tu něco špatného. Příští týden ve středu se blíží konec sázky. Svědomí mám čisté. S hrdostí můžu říct , že jsem prohrál. Zaplatím danou částku a odejdu. Ale i přes to mám jakési obavy...Ale to je fuk. Jediné co mě teď zajímá je víkend který se už blíží. Nebude to jen tak ledajaký víkend. Bude totiž Valentýn ! Mám už něco naplánovaného...
No však vy uvidíte.,, Co je k snídani ?" objeví se ruka na mém zadku. ,, Tousty " odpovím a otočím se černovláskovi, který mi dá ruce za krk. Položím ruce na jeho boky a sladce se usměju. ,,Doufám, že jsou namazané tím nejdražším kaviárem " ušklíbne se. ,,Samozřejmě. A k tomu mám to nejlepší šampaňské " řeknu sarkasticky.
Levi chce něco namítnout ale kvůli zápachu, který vychází z toustovače, se otočím k lince a věnuji se dál jídlu. Levi naštvaně něco zabrblá. ,, Uděláš zatím prosím kávu ?" zeptám se a stále se věnuji toustovači a černému dýmu, který z něho vychází.
Kruci... To zas bude snídaně.Snídaně společně s kávou je hotová. Ale nikdo z nás se nemá k tomu , abychom se jí dotkli. Máme totiž na práci mnohem lepší věci. Vysadím Leviho na linku a vklouznu mezi jeho nohy. Chytnu ho za bradu a přitáhnu si ho do vášnivého polibku. Je to dokonalé. Tak jako vždycky.
Ale i tak je to jiné. Každý náš polibek je stejný ale přitom tak jiný. Tak odlišný ale přes to krásný. Proto jeho rty bezmezně miluji. Jsou moji drogou. Položím mu ruku na rameno a zavadím tak ho vysílačku. Moment... Vysílačku ?
Odtáhnu se z polibku. ,, Právě si mi zkazil ráno. Měl jsem dobrou náladu. A teď ? Je fuč. " zamračí se. ,, Říkáš dobrou náladu jo ? Jsem si ani nevšiml " prohodím sarkasticky. ,, Erene přestaň mě srát ! Radši mi prozraď, co je tak důležitého , že jsi přerušil tu krásnou chvíli ?"
Tak moc mě baví ho srát. Když nad tím tak přemýšlím, poslední dobou se takhle škádlíme celkem často... A co. Mně to nevadí.
,, Nemáš náhodou špatnou uniformu ? Dnes jdeš učit " ukážu na jeho podpažní pouzdra na zbraň ,abych dal důraz na svá slova.,, Máme dneska výcvik. Copak si zapomněl ?" povytáhne obočí. ,,Nezapomněl. Jen jsem si myslel, že budeme používat rekvizity" pokrčím rameny. ,,Minule jsem říkal, že na nějaké rekvizity seru. Že si máte přinést svoji opravdovou výzbroj. Jde vidět jak posloucháš " zakroutí hlavou.
,,To víš, jak se mám soustředit, když náš profesor je nejvíc sexy chlap na světě ?Navíc když nosí tak hříšně upnuté džíny a vrtí na mně zadečkem ?" nakloním hlavu na stranu a skousnu si spodní ret. ,, Ještě chvíli mě provokuj a já tě teď a tady ohnu" zavrčí.
,, Opravdu ? To bych chtěl vidět. Řekni mi , kolikrát si byl TY nahoře ? Pokud se nepletu, v tomhle jsem tu dominantní já " olíznu si rty a vítězně se usměju. ,, Erene, jestli nechceš být synem smrti, radil bych ti, aby si mě přestal provokovat" chytne surově moji tvář. Hledíme si tiše do očí. Levi mi drtí tvář rukou. Jeho oči se promění na oči divokého dravého zvířete.
Po chvíli svůj zrak upře kamsi za mně a jeho zorničky se okamžitou rychlostí zmenší.
,, Kurva !" zařve a pustí mě. ,, Co je ?" nechápavě sleduji pobíhajícího Leviho po kuchyni a mnu si u toho bolavou tvář.
,,To si mi nemohl říct , že už je tolik ?!" vyděšeně po mně křikne.,, Aha. Za všechno zase mužů já. Kvůli komu máme asi tak zpoždění , hm ? Kdo asi dvacet minut zdržoval, že nechce vstávat ?" dávám mu to sežrat.
,, Erene...." vrhne na mě vražedný pohled. ,, Co jsem ti říkal před chvílí ?!" zavrčí.
Povzdechnu si. Rozejdu se k němu a položím mu ruce na ramena.,,Nebuď naštvaný. Já tě nechtěl vyprovokovat. Mám jen dneska šťouravou" nevinně se usměju. Levi na mne pořád naštvaně hledí. ,, No tak " udělám psí oči. Nic nezabírá. Políbím ho na líčko a znovu se usměju. Proč nic sakra nezabírá ?
,, Levi !" zamrčím. Krucinál na tohle nemáme čas ! Chytnu ho za bradu a přitáhnu si ho do polibku. ,, Erene-" snaží se odtáhnout , ale já mu v tom zabráním. Kousnu ho do spodního rtu, který následně vsaju. Jazykem si vybojuju průchod do jeho pusy a započnu válku jazyků.
Cítím jak mi Leviho ruka sklouzla k mému pozadí, které následně zamčene. Z úst mi vyleze stén.
Mám takový pocit, že do školy se nejde....
Na nic nečekám a vezmu Leviho do náruče. Stále se dravě líbáme. ,,Erene, neměli bychom -" odporuje ale já mu přiložím prst na ústa. ,, Stejně se ti tam nechtělo. Později zavoláme, že jsme nemocní. Ale teď, mám na práci lepší věci " skousnu si spodní ret a hladově si ho prohlednu.
Levi už nic nenamítá a nechává vše na mně. Jeho policejní výstroj jde rychlostí dolů. Jsem tak nedočkavý.
Tohle si náramně užiju....
ČTEŠ
Two months / ERERI
FanfictionEren Jaeger je student Policejní akademie a právě mu začal nový semestr 3. ročníku. A s novým semestrem přijde i nový učitel. Nový,učitel nová oběť jeho obvyklé sázky mezi kamarády. Sblížit se, přefiknout, užívat si a konec. A to všechno do dvou měs...