Nad hlavou mi zacinká zvoneček, který oznamuje můj příchod, a já vejdu do krámku. Schytám od lidí pár nervózních pohledů, ale jinak si mě nikdo nevšímá.
Dojdu k jedné z poliček a prohlížím si zboží.
Přesně tyhle potřebuji ! Sáhnu až do zadu na poličku a vezmu do rukou pouta.Ptáte se proč pouta ? Jestli jsem ve skladu s policejní výzbroji ?
Tak to se pletete.
Pouta jsou součástí k dárků pro Leviho.
Místo kde se právě nacházím, je sexshop.No co je na tom ? Tak mě napadlo, že bychom si to mohli trochu "okořenit ".
Mohli jsme to už udělat dávno, protože " pár " hračiček mám pod postelí v krabici (což Levi doufám neví), ale k mému Valentýnskému dárku potřebuji ještě pár speciálních věci...Prohlížím si obchod a chodím od regálu k regálu. Vši lidé kolem jsou tak nervózní. Co je na tom, že chce někdo prostě změnu ? Nechápu proč to tak hrotí. Ježíš tak jsou v sexshopu no a co.
Mě ale spíš zajímá, kde to schovávají !Dojdu k prodávacímu pultu a upřu svůj pohled na obtloustlého prodavače se žvýkačkou v puse.
,, Přejete si ?"
,, Ehm... Jo potřeboval bych nějaký kostým. Ženský " dodám.
,, Jistě" otočí se ke mně zády a zpoza závěsu vytáhne pár kostýmů. Bylo tu pár odvážnějších a pak tu byly celkem kawaii šatičky.,, Který z nich. Nebo vám mám nějak poradit ?" otočí se zpátky ke mně prodavač. S nezájmem pozoruje můj zamýšlený pohled.
,, Asi bych chtěl poradit. Který z těch roztomilý šatiček bych si měl vzít" ukážu na čtvery kostýmy.,,No... Podle toho "na co " je budete potřebovat. Je tu školní uniforma, nebo Červená Karkulka, k tomu bych doporučil, aby jste si vzal i nějaké doplňky pro vlka, jestli mi rozumíte" usklíbne se.
Souhlasně přikývnu.
,, No, pak je tu zdravotní sestřička a taková ta normálka, služebná" ukáže na černobílé šatičky. ,, Myslím, že klasikou člověk nic pokazit nemůže. Vezmu si tedy ty černobílé " usměju se.,, Dobře. Ještě něco ?" natáhne se pro kostýmek. ,, Ehm... Možná... Máte k tomu nějaké doplňky ?" skousnu si spodní ret. Ani nevím proč, ale jsem nervózní. Ne z tohodle místa, ale spíš z toho, jestli se to bude Levimu líbit.
,, Zkuste oddělení z doplňky. Třetí regál zprava."
Na nic nečekám a rozběhnu se tím směrem. Připadám si jako dítě v hračkářství.
V hračkářství pro dospělé....Nervózně chodím sem a tam a nevím, co vybrat.
Nakonec vyberu čelenku s kočičíma ouškama (protože Levi má rád kočky ), obojek s rolničkou a síťované podkolenky s podvazky. Myslím, že Levimu způsobím srdeční zástavu a velkou bouli v kalhotech... JejdaS vybranými doplňky se vrátím zpět k znuděnému prodavači, a vše položím na pult, včetně pouť.
,, Takže kostým a... Tohle. Všechno ?" namarkuje mi můj nákup. ,, Možná mi ještě dejte jednu lahvičku lubrikantu" ukážu na lahvičku vedle něj. Bůh ví, třeba se bude hodit...,, Vy jste ten nejdivnější zákazník, kterého jsem tu kdy měl" namítne a sáhne po lahvičce. ,,Proč myslíte ?" ušklíbnu se.
,,No.. řekněme, že jste právě v sexshopu a vy se chováte, jakoby jste v sámošce nakupoval zeleninu.",, Víte, podle mě to všichni moc hrotí. Tak je člověk v sexshopu, no a co" pokrčím rameny.
,,Jak myslíte" zabrblá.
Nic už na to řeknu, jen zaplatím svůj nákup a vydám se domů.***
Všechno jsem pečlivě schoval. Doufám, že to Levi neobjeví dřív, než budu mít šanci mu obleček předvést osobně. Teď už jen čekám až se vrátí z práce.
Ležím na gauči a znuděně sleduji míhající se obraz v televizi.S povzdechnutím se přetočím na záda a hledím do stropu. To je taková nuda....!
Najednou uslyším cvaknutí zámku a následné zabouchnutí dveří. ,, Jsem doma" ozve se otrávený hlas. Zřejmě znuděný z práce...
,,Levi !" vykřiknu a rozběhnu se do chodby.
Než se můj černovlásek naděje, už ho mám uvězněného v náruči.,,Ale copak ? Tady jsem někomu chyběl " koutkem úst se... Usměje ?
,,Levi !" vykřiknu a ukážu na jeho pusu. ,,Co je ?" nechápavě na mně hledí. ,,Ty ses usmál " vypísknu radostí. Srdce mi skáče v hrudi. Jsem tak šťastný !Přitáhnu si ho do polibku. On se usmál, on se usmál.... Hraje mi pořád v hlavě.
,, Co blázníš ?!" odtáhne se a nechápavě se zamračí.
,, Promiň já jen... Jsem tak šťastný" povzdechnu si. S úsměvem pozoruji jeho dokonalou tvář.,,Neomlouvej se. To bylo v plánu. Aby si byl šťastný. Ale nevěděl jsem, že budeš tak vyvádět.
Dneska je Valentýn, tak jsem ti chtěl něco dát" znovu, znovu se usměje. Z toho úsměvu se mi podlamují kolena...Jasně, že jsem ho už viděl se usmívat. Ale i tak... Pamatujete si na fotku ,kterou jsem fotil, když se Levi ze spánku usmíval ? Mám ji jako tapetu. A ne , pořád to ještě neví... Chi chi
,, Myslím ,že tě samou láskou sním " zasněně sleduji jeho úsměv.,, Nech si mě jako dezert, jdeme ještě na večeři " ušklibne se. Cože to ?
,, Cože ?" proberu se z tranzu.
,, Ehm... Erene Jeagere, šel by si se mnou na rande ?" zamumlá a sklopí pohled. Naše první rande ?!
,, Ano , bože ano. Naše první oficiální rande !" pištím přes celý byt.,, Prosimtě uklidni se" chytne mě za paže. Odhodím jeho ruce a místo toho si ho znovu vtáhnu do objetí. ,, Miluji tě " zašeptám mu do ucha. Na tváři mám blažený úsměv a v náručí moji milovanou osobu.
,, Já tebe taky. Mohl bych si jen sundat bundu ?" řekne přidušeně. ,, Jo jistě" odtáhnu se. Chvíli pozoruji Levi, který se souká z bundy, ale pak odejdu do obýváku a sednu si na pohovku. Hledím na televizi, ale její obraz vůbec nevnímám. Půjdeme na rande !
Najednou ucítím, jak se pohovka vedle mně prohne. Než se naději, Leviho hlava spočine na mém klíně. Strnule pozoruji jeho unavený obličej. Na čele mu vyrazila jedna starostlivá vráska.
,, Těžký den ?" zaptám se.
Rukou mu zajedu do jeho havraních vlasů a hraju si jednotlivými pramínky. Levi jen přikývne a dál odpočívá se zavřenými oči na mém klíně.,, Jestli chceš, můžeme jít na rande někdy jindy. Můžeš si odpočinout -"
,, Ani náhodou. To je jediná věc, na kterou se dneska těším "nespokojeně zabručí.
,, Dobře. Jak si přeješ " pohladím ho po líčku, které následně políbím.Levi spokojeně zavrní. Potichu se uchechtnu a tím si vysloužím pohlavek.
,, Spratku ?" zamrmlá
,, Ano zlatíčko ?" pobaveně odpovím.
,, Co kdybychom si pořídili kočku ?" přetočí se na záda a zahledí se mi do očí.,,To ti jako nestačím ? Já takové roztomilé koťátko ?" naštvaně nafouknu tváře. Jen na oko dělám uraženého.
,, Neboj se, ty budeš moje koťátko pořád, ale chtěl bych nějakou opravdovou kočku" přejede hřbetem ruky po mé tváři.,, Fajn. Kočička bude. Nejsem proti. Alespoň budu mít společníka když budeš v práci" chytnu jeho ruku a políbím ji.
,, Ne že mě s ní budeš podvádět"
nakrčí nos.
,, Neboj. Ty jsi pro mně jediným " nakloním se a políbím ho, tentokrát už na rty. Jemně mě kousne do jazyka a já mu kousanec oplatím do rtu.Miluji tě Levi. Prosím nikdy mě neopouštěj !
ČTEŠ
Two months / ERERI
FanfictionEren Jaeger je student Policejní akademie a právě mu začal nový semestr 3. ročníku. A s novým semestrem přijde i nový učitel. Nový,učitel nová oběť jeho obvyklé sázky mezi kamarády. Sblížit se, přefiknout, užívat si a konec. A to všechno do dvou měs...