1.

7.9K 290 86
                                    

Ahojky ! Představuji vám mou novou knížku ! Jak jste si už všimli jedná se o Ereri / Riren (jak chcete).  Jak už jsem říkala Můj brácha Ment 2 nebude. Ale možná občas přibydou nějaké bonusy (podle toho jak budu mít čas). Už vás nebudu dál zdržovat a užijte si první kapču !

Erenův pov.

,,Pozor !" zakřičím když se řítím kolem bandy povalečů přes školní park. Do prdele zase nestíhám...

Jmenuji se Eren Jaeger je mi 23 let a chodím na Policejní akademii. Jsem ve třetím ročníku a právě mi začal druhý semestr. A momentálně nestíhám svoji první přednášku. Vůbec  nechápu proč máme každý rok Sebeobranu. Je to pořád všechno to samý dokola...

Rozrazím dveře a vletím do učebny. Mám štěstí ! Profesor tu ještě není. Při vzpomínce na starého dědka mě zamrazí v zádech. ,, Erene stihl si to " křičí na mě Armin z druhého konce posluchárny (učebny btw ). Udýchaně se doplazím na své místo. Sednu si vedle Armina a nohy si hodím nahoru na stůl. ,, Víš že to ten starý dědek nemá rád " nakloní se ke mě. 

,, A co ? Mě je u prdele " odfrknu si. Armin jen pokrčí rameny a dál to nekomentuje. Upřímně, celá tahle škola je mi u prdele. Učitelský sbor, spolužáci , přednášky ,praktické části,.. všechno.

Najednou se rozletí dveře a v nich se objeví opravdu menší muž, celkem nasraný ale velmi velmi pohledný ! Co pohledný ! Kdybych neměl nějakou tu sebeúctu, hned bych po něm skočil. Dobře tohle mě zajímá a hodně . Kdo to do pekla je ? ,, Můžete se ..... TICHO ?!" zakřičí přes celou místnost. Au moje ouška... 

,, Jmenuji se Levi Ackerman a jsem váš nový profesor na Sebeobranu. Jestli máte nějaké otázky tak je hnedka všichni spolkněte protože mě vůbec nezajímají !" řekne stručně a všechny nás při tom propaluje pohledem.  Vletěl jsem jen tak, má zpoždění a ani se neobtěžuje se omluvit. Zbožňuji ho ! Jeho přístup se mi líbí ! Je úplně jiný než od ostatních profesorů, lektorů nebo bůh ví koho ještě.

Jen když po něm přejedu pohledem vstávají mi všechny chlupy na těle ! Jeho oděv působí tak elegantně ale při tom i sexy ! Čistě bílá košile s vyhrnutými rukávy, které mu odhalují vypracované paže, a černé upnuté džíny. A to sakra hodně upnuté. Měl bych tady přestat slintat...... Jenže ono to nejde !!! Když se k nám otočí zády a ohne se , aby něco vylovil ze své brašny, nedokážu odtrhnout pohled z jeho ..... Erene vzpamatuj se !

Jenže... ten výhled ! Škoda že sedím vzadu , hned bych ho plácl ! ,, Hej ty !" otočí se a ukáže na mě, když vyloví jakési papíry. ,,Já ?" zabořím si prst do hrudi. ,,Jo ty . Dej ty nohy okamžitě dolů" rozkáže mi. Pche, já nikoho neposlouchám. Ani sexy týpky s upnutými džíny. Nohy nechám na stole, akorát z provokace si je přehodím přes sebe. ,, Neslyšel si ?!" přivře oči a dál mě propaluje.

,, Slyšel, ale je mi to fuk " odpovím. ,, A můžu znát tvé jméno ,, Je mi to fuk ,, ?" sarkasticky prohodí. S ním bude ještě sranda ! ,,Eren Jaeger" odpovím. ,, Tak si Jaegere pojď sednou tady do předu " ukáže na místo hned před učitelským stolem. Mé přání bylo vyslyšeno ! ,,Že jste to vy .." ušklíbnu se. Seberu si všechny své věci a zamířím na své nové místo. Sednu si a nohy zase hodím na stůl.

Profesor zase naštvaně přivře oči. Tak moc mě baví ho srát ! Přijde úplně až ke mně a opře se o stůl. ,, Ty si mi asi nerozuměl, že ?!" řekne podrážděně. Přiblížím můj obličej k tomu jeho až se skoro dotýkáme špičky nosu a sladce se usměji. ,, Pane profesore, už jsem vám to říkal. Je mi to u prdel ,to co jste říkal. Já je prostě budu mít tady" odpovím a stále mu hledím do očí. Jsou tak chladné... možná  až ledové. Ale přitom tak krásné...

,,V tom případě .." nedopoví, jen se ušklíbne. Hned na to ucítím obrovskou bolest. To je kretén ! Ten šmejd mi třískl hlavou o stůl. Auuuu! To bolí ! ,, Co to kruci.." zašeptám. ,, Pokud nechceš aby se to opakovalo, tak bych ti radil dát ty nohy dolů." ,, Sráč" zabrblám potichu aby to neslyšel a dám nohy dolů. Jen počkej já se ti pomstím ! ,, Tak je hodný !" poznamená Levi a sedne si za svůj stůl. 

,, Nebudeme se dál zdržovat vaší nevychovaností. Otevřete si sešity. Nic vám nebudu psát na tabuli, napustím vám ani prezentaci, prostě nic. Prostě jenom výklad. Celý výklad si budete dělat poznámky. Je mi jedno jestli nestíháte. Tohle je vysoká, ne první stupeň základní školy." rozpovídá se ke studentům. 

Mezitím ,když plánuji tu největší pomstu, mi přistane na lavici vlaštovka. Kdo mi mohl poslat vlaštovku ? Jasně že Jean, jak dětinské.... Copak nemáme mobily ? Tak co po mě zase chce ? 

,,Nová sázka. 

Po přednášce v parku

-Jean"

Nova sázka.... Je mi jasný kdo je oběť...

Two months / ERERIKde žijí příběhy. Začni objevovat