16. fejezet ~ Send nudes

828 86 11
                                    

~at one point i started to look more down, than to sky~Clean: on [két napja]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~at one point i started to look more down, than to sky~
Clean: on [két napja]












Sokan éreznek csábítást, hogy meztelen fotót küldjenek magukról másoknak. Tűnjék bármilyen jó ötletnek az adott helyzetben, a dolog egy időzített bomba, hiszen azt a másik fél bármikor felteheti a netre. Manapság egyre nagyobb népszerűségnek örvend a sexting, amely alapvetően szexuális tartalmú csevegést jelent, de gyakran része az is, hogy valaki félig vagy teljesen meztelen fotókat küld magáról ismerkedés közben a másik félnek. Nem tudom, hogy mennyire fogtok most belőlem kiábrándulni, de én ezt teljesen egy hétköznapi, természetes dolognak tartom. Ami valójában nem szép, de el kell fogadnunk. Mondanom sem kell, ez mennyire veszélyes dolog, hiszen ha a képek nem is kerülnek rossz kezekbe, szakításkor könnyen visszaélhet vele a fogadó fél, és akár nyilvánosságra is hozhatja azt.

Amellett, hogy a képet küldő fiatalnak sérül a saját képmásához való joga, súlyos pszichés sérüléseket is tud okozni a képek nyilvánosságra kerülésével járó megaláztatás, szégyenérzet és szorongás. A képet mint különleges adatot nyilvánosságra hozó személy pedig elkövetheti a személyes adattal való visszaélés vagy akár a gyermekpornográfia bűncselekményét is.
Nem szeretnék kiábrándítani senkit, de sajnos azt kell, hogy mondjam engem ez nem félemlít meg. Még csak el sem gondolkodtat, mert a tény -ami nyugtat-, hogy minden kettőezres éves után született emberről vannak ilyen képek, vagy publikusan, vagy magánrendszerben, az tény. Kivétel ha pornós vagy, mert akkor lehetsz akár hetven éves is, mindenki a szatyros pinádat vagy a potencianövelős farkadat fogja bámulni. 

Észre vettem magamon, hogy mikor stresszes voltam, sokat elégítettem ki magam. Egy idő után azt vettem észre, hogy nem csak nem köt le a pornó, de még csak fel sem áll rá. Így leálltam vele, kicsit prűden viselkedtem, mert különben, megfordult a fejemben, hogy impotens vagyok. Felhagytam vele, csak nagy ritkán összefeküdtem Hassal, ha tényleg nem tudtam mit kezdeni magammal. 

Na de, ez egy milliárd dolláros biznisz. Szóval mindenki néz pornót. Ez egyszerűen tény és kész.

A pornó sok mindenre jó, például az igazi szex minden csínját-bínját el lehet lesni belőle, annyira valós képet fest arról, mi történik két (vagy akár több) ember között. 

-Szerintem jó pár ember előbb ismeri fel a segglyukamat, mint engem. -mondta a lány közben meggyújtotta szájában billegő cigarettáját. -Mármint te biztosan, de azért elég sok emberrel összefeküdtem már. -hamuzott a kád oldalán pihenő üvegtálkában. -Te nem kérsz? -kérdezte felém nyújtva a kis dobozt, de csak fejet ráztam. 

-Kösz nem. Próbálok tiszta maradni, és engem a bagó is kísért. -mosolyogtam rá, majd neki döntöttem fejemet a kád peremének. 

-Na de, tudom a sztorit és hihetetlenül büszke is vagyok rád. Tényleg Taehyung, csak imádkozni tudok, hogy ez ne csak egy fellángolás legyen, hanem tényleg végig csináld. -simított rá térdemre biztatóan, majd előrébb hajolt ezzel megvillantva piercinges mellbimbóit. Végig néztem rajta, nem először, de akárhányszor Hassal fürödtem, pláne ha a hatalmas pezsgőfürdő-kádban, mindig szubmisszívnek és alávetettnek éreztem magam, hogy a lány ilyen magabiztossággal mutogatja a testét, még akkor is ha összefekszünk. Az más és az is amikor a folyamatosan eltűnő habkoronáktól néha megpillantom testét, amitől zavarba jövök, nem azért mert ráizgulok, hanem irigylem. 

Аddiстѕ - TaeKook [Befejezett]Where stories live. Discover now