17. fejezet ~ Lollipop-Kiss

935 90 13
                                    

~at one point i started to look more down, than to sky~Clean: on [három napja]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~at one point i started to look more down, than to sky~
Clean: on [három napja]





Hogy mocskos dolog-e a szex? Igen. Ha jól csinálják. A szex olyan, mint a levegő. Nem érzed fontosnak, amíg nem jutsz hozzá. A világon minden erről szól, tényleg minden, és ez mocskos, de a lehető legjobb mocsok. Belekened képed, nemzőszerved, hajszolod az élvezeteket, semmivel és senkivel sem törődve, minél többet csinálod, annál többet akarsz majd, s fáradhatatlanul fogod csinálni.

A szextingben az a jó, hogy egy olyan láncreakciót indítasz be vele, amit csak te, -csak és kizárólag te- a fő okozó tudja leállítani. Szóval fasz képet kapna, -még úgy is, hogy az nem meztelen- nem csak, hogy zavarba ejtő, de ijesztő is. Főleg, ha olyantól kapod, akit ismersz.

Miután megkaptuk Halseyyel a pikáns fotót, Jungkook, alsónadrágba fedett, meredező péniszéről, ő hitetlenkedve, s megbánva dobta el telefonomat, míg én csak messziről bámultam a világító kijelzőt, s azon gondolkodtam, hogy az a cikibb, ha hagyom az egészet, vagy ha úgy viselkedek mint egy éhes ribanc, kiéhezetten várva a folytatásra. Nagyokat pislogva dobtam el magam az ágyon, szinte kapkodtam a levegőt, mert ugyan pezsgett bennem, a tudat, hogy ez egy izgalmas, vérlázító szituáció, azonban féltem. Na meg ki fog úgy odaállni valaki elé élőben, hogy előtte intim képeket osztottak meg egymással, -szexuális kapcsolat ide vagy oda.

"most ezzel raknám meg a formás seggedet, te nagyszájú"

-Szabályosan fájnak a szerveim ettől. -nyafogta a lány, s ledobta magát az angol-mintás babzsákjába.

-Ne csináld már a fesztivált Has. Pont te vagy az aki megijed egy pénisztől? -kérdeztem felnevetve, majd a telefont a kezembe kapva elé álltam, s a megfelelő alkalmazás kameráját megnyitva, odanyújtottam neki. -Folytatjuk, vagy nem? -vontam fel egyik szemöldököm, s csínytalanúl elmosolyodtam. -azt mondtad, hogy ne legyek punci, akkor segíts. -fejeztem be majd drámaian ledobtam magam az ágyra.

Kitágult szemekkel figyelte a nem megszokott hangnememet, s mozdulataimat, majd kajánul elvigyorodva, jelezte, hogy igen is benne van a buliban továbbra is.

-Na jó, de csak ésszel. -mondta, s felállt eddigi puha helyéről. -Szóval, az van, hogy küldött egy fasz képet, amin nem pucér. Ez jót jelent, mert úriember, nem karaja először mindenét kitenni, de mégis mutatni akarj a dominanciát, neked pedig nem szabad hagyni, hogy csorbuljon a férfiassága, ezért szépen, kis finoman fogjuk megőrjíteni. -mosolygott idiótán, s mikor halványan bólintottam, vihogva nyakamba ugrott. Szinte mind a ketten felrobbantunk az izgalomtól.

Gyorsan lőttük a képeket, válaszokat szúrva azokba, őrjítve egymást, mikor is ténylegesen rákérdezett, hogy megajándékozom e teljesen mezítelen fotóval. Hassal sokáig gondolkodtunk, hogy erre mit kéne, írnunk, hogy istenes csapás és végbemenetel legyen, a lehető legerotikusabb és legőrjítőbb befejezést kihozva. Hosszas tanakodás és jó pár bagó után, megvolt a tökéletes fotó összeállítása. Laza, de még is művészi, számít rá az ember, de van benne valami ami azt sugallja, "Ilyet nem találsz máshol" -egy szóval tökéletes volt.

Аddiстѕ - TaeKook [Befejezett]Where stories live. Discover now