◈Kilencedik◈

516 37 5
                                    

Friss munkanélküliként ültem a nappliban, és játszottam az egyik videójátékkal, mivel nem volt jobb dolgom. Felcseszett, hogy kirúgtak, és a tetejében még én voltam beállítva hibásnak egy olyan dologért, amiről ha úgy vesszük nem tehettem. 

SeJin még javában dolgozott, én pedig már edzőteremben is voltam, így a mai mozgásomat le tudtam. Bevásároltam, és ismét takarítottam egy kicsit, úgyhogy minden lehetőséget kihasználtam, hogy lekössem magam.

Öt óra volt, én pedig a kanapén voltam elterülve egy abnormálisan kényelmetlen pózban. Már beszéltem Marcos-sal, és a többi küldföldi ismerősömmel is, már akiket el tudtam érni, így ezzel sem tudtam szórakoztatni magam. 

Így hát egy olyan megoldásra vetemedtem, amit nem gondoltam volna, hogy az eszembe jut. 
Bekapcsoltam a tévét, és behoztam rajta a régi jó barátomat, a Youtube-ot. Elkezdtem sorban meghallgatni a srácok számait, és eskü nem rosszak. Nem lesznek a kedvenceim, de meglepően egyedi a szöveg, az alap, és úgy nagyjából minden másodperc az elejétől a végéig.

Kattant a zár, ami azt jelentette, hogy a nagybátyám haza tért a munkából. Azonnal a távirányítóért nyúltam, gyorsan lehalkítottam, és kiléptem az alkalmazásból, majd egy random csatornára kapcsoltam, hogy ne legyek olyan feltűnő. 

- Megjöttem - jött be a nappaliba a cuccaival, amiket le is pakolt a férfi az egyik fotelba.

- Oké - néztem rá egy pillanatra.

- Mit nézel? - ráncolta szemöldökét a képernyőre meredve. Addig észre sem vettem, hogy mi ment a tévében, csak "ultra laza, leszarom" stílusba vágtam magam, hogy ne fogjon gyanút.

- Valóság show - vontam vállat egy kis idő után, miután felfogtam, hogy mit is "nézek".

- És te mióta nézel ilyeneket? - grimaszolt egyet.

- Kapcsolgattam a csatornák között, és itt álltam meg - legyintettem egyet, majd inkább át vittem máshova - Milyen volt a napod? - kérdeztem.

- Szokásosan sűrű. Neked? - pillantott rám, miközben a konyhában pakolászott.

- Halálra untam magam - forgattam szemeimet.

- Oh, tényleg - esett le neki, hogy egész nap itthon ültem.

- Megint kezdhetek bele munkát keresni - sóhajtottam egyet.

- Hány helyre adtad be eddig az önéletrajzodat? - érdeklődött.

- Hát... - gondolkodtam el a plafon felé pislogva - Talán olyan harminc - vontam vállat.

- Mennyi? - kerekedtek el a nagybátyám szemei - És egyedül egy kávézó jelzett vissza? - döbbent le mégjobban.

- Ja. Nincs diplomám, a francnak sem kellek - vontam meg a vállam, miközben én is a konyhába sétáltam.

- Biztos, hogy van, aki alkalmazna. Milyen állásokra pályáztál?

- Főként kávézókba, meg néhány kis boltba - vettem ki a hűtőből a banán tejet.

- Hát az a baj - bólintott SeJin, miközben bele ivott a kávéjába. Összeráncolt szemöldökkel meredtem rá, mivel nem értettem, hogy mire akar kilyukadni.

- Ezt hogy érted? - ráztam meg a fejemet.

- Okos vagy, tehetséges, és tudsz négy nyelven - emelte fel a kezét, ujjaival demonstrálva a számokat - De te nem pincérnek való vagy - csóválta meg a fejét. Jó, ebben van valami - Mi lenne ha... - jutott hirtelen eszébe valami - Segítenél nekem - bökte ki végül.

- Miben? - vontam vállat.

- Beszélek a főnökömmel. Hasznodat vennénk a nyelvtudásoddal és a kreativitásoddal - magyarázta - Kisegítő lennél, mellettem dolgoznál. Szervezni, és tervezni - vázolta fel - És még kitudja miben tudnál jeleskedni. Hiszen tudsz énekelni és táncolni, ami plusz pont - tette hozzá.

- Szóval melózzak neked - értelmeztem - És lényegében a bandádnak - néztem rá, mire bólintott egyet - Kizárt dolog - ráztam meg a fejemet, miközben bele ittam a finomságba.

- Miért? - tárta szét karjait a férfi.

- Azért, mert... - akadtam meg. Tulajdonképpen miért is? Oké, erre én sem tudtam normális választ adni - Mert nem - vontam vállat.

- Ez nem válasz, Anna - csóválta fejét csalódottan.

- Tudom, hogy jót akarsz, de nem hiszem, hogy ez jó ötlet - rágcsáltam a szám szélét idegesen.

- Félsz közel engedni magadhoz másokat - állapította meg sóhajtva.

- Mi? Nem - vágtam rá grimaszolva.

- Pedig de - bólintott egyet. Na jó, tényleg valami ilyesmi állt a háttérben. Nem akartam senkihez sem közel kerülni. Igazából még a nagybátyámhoz sem. Féltem, hogy ha a teljes bizalmamba engedem, kihasznál és eldob. Nagyon jól tudtam, hogy SeJin semmilyen mértékben nem hasonlítható össze az apámmal, és, hogy soha nem tenne ilyet, de valahogy a lelkem sem őt, sem pedig mást nem tudott beengedni.

- Lényegtelen - legyintettem egyet - Amúgy is útban lennék, mindenkinek beszólnék, bla bla bla - forgattam szemeimet.

- És téged mikor érdekelt mások véleménye? - kérdezett vissza.

- Igaz - biccentettem egyet. Semikor.

- Legalább fontold meg - tért vissza az eredeti témához.

- Nézd, bácsikám...

- Te jó ég, ettől öregnek érzem magam - ijedt meg a férfi, mire halkan felnevettem.

- Szóval - folytattam - Rendes tőled, hogy gondolsz rám, de vegyük át a dolgot egy másik perspektívából nézve. A srácok ezer százalék, hogy nem csípik a búrámat, amit leszarok, de ez hatással lenne a teljesítményükre, azt meg nem akarod - ráztam meg a fejemmel együtt az egyik kezemet is, amivel a pulton könyököltem.

- Nem hiszem, hogy bajuk van veled - ellenkezett.

- SeJin - néztem rá kérlelve.

- Oké, értem - tette fel védekezően mindkét kezét - De ígérd meg, hogy át gondolod - tette fel mutató ujját.

- Ezen nincs mit át gondolni - kortyoltam bele a banán tejbe. Ez a cucc rohadt jó.

- A kedvemért - kérlelt. Most mondjam azt, hogy nem? Nem lehetek vele annyira köcsög, még is csak ő tartja el a picsámat.

- Jó - egyeztem végül bele.

- Holnap el is jöhetnél velem dolgozni. Körbe nézel, kicsit bele kóstolsz a dolgokba - mosolyodott el lelkesen.

- Az egyetlen dolog, amit ízlelgetni szeretnék, az ez - emeltem fel a poharamat - És nem, nem megyek el veled melóba - ráztam meg a fejemet sokadjára.

- Miért nem? Nem kell, hogy igent mondj, csak gyere el. Amúgy is azt mondtad, hogy unatkoztál itthon egyedül. Akármikor leléphetsz, ha megunod, hívok neked egy taxit - ajánlotta fel, mire elgondolkodtam - Na? - vonta fel fél szemöldökét.

- Jó, legyen - tártam szét karjaimat, afféle "mit tudok veled kezdeni?" módon.

- Helyes - örült meg neki SeJin.

_________________________

Hi everyone! ^^ huh, letudtam az összes érettségit, úgyhogy mostmár megpróbálok gyakrabban részeket feltenni. Köszönöm a türelmet!

Remélem mind jól vagytok és minden rendben ^^ vigyázzatok magatokra és legyen csodaszép napotok! 🥰

~Zsuni~

Álarc Mögött |JK ff|Where stories live. Discover now