Ma nem kellett bemennem a céghez, de reggel szokásosan keltem, hogy elköszönjek SeJin-től.
- Legyél jó - ölelt magához szorosan, amit természetesen viszonoztam.
- Négy nap, és találkozunk - pillantottam fel rá, amikor elváltunk.
- Tudom - bólintott egyet - Vigyázz magadra, jó? - simított rá a fejemre, mire akaratlanul is lehunytam a szememet az érintésére. Jól esett, hogy így törődik velem, és éreztem, hogy fontos vagyok neki, ami csak még jobb érzéssel töltött el. Furcsa volt, hisz ő volt az első aki bármilyen pozitív érzelmet mutatott irántam, és hozzá kell még szoknom.
- Oké - húzódtam el tőle.
- Rohanok, még a végén elkések - pillantott órájára, mire bólintottam egyet - Biztos ne dobjalak majd el? - kérdezte sokadjára.
- Nem kell, SunBin értem jön - mosolyodtam el.
- Rendben. Vigyázz magadra - ismételte meg magát ismét, mire csak elnevetetm magam.
Intettem neki egyet, majd megvártam, amíg az ajtó becsukódik mögötte, és visszamentem a szobámba. Még korán volt, de tudtam, hogy már nem tudnék aludni, így elkezdtem összehordani a cuccaimat az újonnan vásárolt bőröndömbe.
Marcos-sal beszéltem időközben, hallgattam a történéseket az ottani barátaimmal kapcsolatban, közben pedig hajtogattam a ruháimat.
- ...Az egyetlen baj már csak az, hogy hiányzol a képből - sóhajtott egyet a férfi a vonal másik végén, mire elmosolyodtam.
- Hamarosan találkozunk - juttattam eszébe, hogy az elkövetkezendő pár hónapban meglátogat.
- Tudom, de az nem lesz olyan - szomorodott el.
- Miért? - vontam vállat.
- Csak én megyek. Jó lenne, ha megint össze állna a csapat.
- Igen, annak én is örülnék - bólintottam egyet, ahogy visszaemlékeztem a régi időkre. Amikor mind Amerikában voltunk, felszabadultan, távol a gondoktól, és távol minden bajtól. Élveztem azt a pár hónapot, akkor voltam a legfelszabadultabb.
- Egyszer vissza mehetnénk New York-ba - vetette fel az ötletet.
- Imádnám - biccentettem egyet - De egyelőre gyűjtöm a pénzt, hogy el tudjak költözni - magyaráztam.
- Persze, megértem.
- De egyszer mindenképp össze hívjuk a csapatot - ígértem meg neki.
- Helyes - nevette el magát - Oh, te jó ég mennyire hiányzol - halkult el egy kicsit.
- Mikor is jössz? - ráncoltam a szemöldököm, ezzel valamelyest ignorálva megszólalását.
- Még nem tudom. Talán négy hónap múlva. Még nem döntöttem el.
- Már nézem a fasza helyeket - pillantottam a telefonomra, miközben a fürdőruháimat is behelyeztem a bőröndbe.
- Ajánlom, hogy valami rohadt jó helyre vigyél. Fel akarok szedni valami csajt - tette hozzá, mire akaratom ellenére is felröhögtem.
- Egy éjszakásnak?
- Persze - vágta rá, mire csak megráztam a fejem.
- Neked sem ártana - közölte velem, mire felszaladt a szemöldököm.
- Én teljesen jól vagyok farok nélkül, köszönöm - bólintottam egyet, mire Marcos felnevetett.
- Te tudod. Nekem kell valaki - jelentette ki.
YOU ARE READING
Álarc Mögött |JK ff|
Fanfiction|A múlt fájdalmai, a jelen gyötrelmei| JiAhn próbál elmenekülni a múltja elől, hogy megtalálja a boldogságot az életében. Nagybátyja, SeJin, a világhírű fiú banda, a BTS menedzsere. A lány nehezen nyit mások felé, összetört lelke aligha fogad be új...