Ebédidő volt, én pedig megéheztem, ezért úgy döntöttem kimegyek a közeli kávézóba harapni valamit.
Feltápászkodtam, kinyújtózkodtam, és kiléptem az irodából. Elindultam a folyosón, és már mentem is volna le a lépcsőn, ha nem ütközök bele Jungkook-ba.
- JiAhn - pislogott rám nagyokat.
Cseresznye színű haja most is homlokába hullt, felülről egy szürke pólót viselt, izmos lábait pedig egy fekete melegítő nadrág fedte.
- Szia - mosolyodtam el halványan.
- Hogy vagy? - kérdezte zavartan oldalra nézve.
- Megvagyok - vontam vállat - Te? - biccentettem kicsit jobbra a fejemet.
- Én jól - bólogatott alsó ajkába harapva, ami akaratom ellenére is oda vonzotta a tekintetemet - Mondta SeJin hyung, hogy nem volt jó hétvégéd - bökte ki hirtelen.
Sóhajtottam egyet, ahogy ismét végig gondoltam a történteket, majd Kook szemeibe néztem.- Valóban nem - ráztam meg a fejemet. És ettől többet nem szándékoztam neki mondani.
- Remélem azért a banán tej segített - vont vállat mosolyogva, amitől halkan felnevettem.
- Az mindig segít - biccentettem.
- Ilyenkor egyébként... - köszörülte meg a torkát - Ha valami rossz történt, szólj nyugodtan és átmegyek, játszhatunk - Dobta fel az ötletet a tarkóját vakarva. Arca felvette a paradicsom színét, aki csak még nyuszisabbá tette - Ha van időm, persze - tette hozzá - Hogy ápoljuk a barátságunkat - egészítette ki, mire halkan kuncognk kezdtem.
- Oké - bólintottam egyet.
- Oké - vigyorodott el ő is.
Így álltunk egymás előtt egy darabig, és őszintén bevallom, kezdett egy kicsit kínossá válni a helyzet. Nem szóltunk, csak ácsorogtunk, miközben magunk elé, tehát egymás mellkasára bámultunk.
- Én most megyek - szólaltam meg előbb végül én.
- Persze - vágta rá Jungkook, ezzel is menekülve a kínos szituációból.
- Szia, nyuszi - intettem neki egyet mosolyogva a tudaton, hogy nem szereti a becenevet. Elröhögte magát, és megrázva a fejét ismét rám nézett.
- Manó - biccentett egyet köszönésképp, amitől halkan én is felnevettem.
Jungkook tényleg képes az egyik pillanatban úgy viselkedni, mint egy cuki, aranyos srác, a másikban pedig úgy, hogy nem tudom eldönteni, hogy úgy hívjam, hogy Jungkook, vagy, hogy apuci. Kezdtem teljes mértékben megérteni, hogy mitől ájulnak el a rajongói.
A kávézóban vágül egy könnyű ebédet rendeltem, mellé pedig egy banán turmixot, csak mert nem akartam kihagyni a napi adagomat. Kicsit fel is dobta a kedvemet ez a kis szünet, bár lehet, hogy a Kook-kal való szóváltásom is rásegített, ezt még nem tudtam eldönteni.
Volt egy kisebb megbeszélésünk, amin egyeztettük az eddig kigyüjtött anyagokat és infromációkat, és a Máltával kapcsolatos dolgokat is ellenőriztük. Nem volt már sok időnk, nagyjából két hét állt a rendelkezésünkre, ami alatt igazából szinte lehetetlen lett volna szállást és repülőt foglalni, na de nem a Big Hit dolgozóinak.
Napközben egyszer meg kellett keresnem SeJin-t is, mert szükségem volt egy adatra, ami nekem nem volt meg, így a fél épületet átkutattam érte. Végül az egyik próbateremben találtam meg, ahol a srácok gyakoroltak. A nagybátyám mellett állva egy kis ideg én is néztem, ahogy a fiúk gyakorolnak, feltételezem; egészen reggeltől kezdve. Abban sem voltam biztos, hogy volt egyáltlaán szünetük, vagy, hogy egyáltalán ettek-e bármit is.
ESTÁS LEYENDO
Álarc Mögött |JK ff|
Fanfic|A múlt fájdalmai, a jelen gyötrelmei| JiAhn próbál elmenekülni a múltja elől, hogy megtalálja a boldogságot az életében. Nagybátyja, SeJin, a világhírű fiú banda, a BTS menedzsere. A lány nehezen nyit mások felé, összetört lelke aligha fogad be új...