Reggel izgatottan ébredtem, és korábban is keltem, mint kellett volna, de biztosra akartam menni, hogy minden rendben van a muffinokkal, és, hogy nem hagyok otthon semmit sem.
Gyorsan összeszedtem magam, felöltöztem, majd lesiettem a földszintre, hogy a már becsomagolt sütiket bepakoljam szatyrokba.
Hamar elkészültem, ezért csináltam egy könnyű reggelit, aminek a receptjét tegnap pillantottam meg a neten, és mivel megtetszett, ezért biztosan el akartam készíteni.- Hogy tudsz ilyen korán így szorgoskodni? - jelent meg hirtelen a nappaliban SeJin, aki álmosan dörzsölte a szemét.
- Nem tudom - mosolyodtam el halványan, ahogy az asztalra helyeztem az én tányéromat is - Jó étvágyat - biccentettem egyet, ahogy ő is leült velem szemben.
- Jól néz ki - bólintott egyet elismerően. Megpirítottam két teljeskiőrlésű kenyeret, kivájtam a közepét, amibe tükörtojást csináltam, és vágtam fel hozzá paradicsomot is. Elég egészségesre sikeredett, de néha ilyet is kell enni.
Mind a ketten elfogyasztottuk az ételt, majd a nagybátyám segítségével be is pakoltunk a kocsiba. Szokás szerint megálltunk a kávézónál, de most én álltam a fiúk részét is, mondván ma irtó kedves vagyok, úgyhogy jobb, ha kihasználjuk.
A táskámmal a vállamon, és három szatyorral a kezeimben indultunk be az épületbe. Hamarabb mentünk, mint általában, mivel akartam egy gyors kört futni az épületben, hogy mindenki megkapja a finomságokat.
SeJin-t elkültem dolgozni, mert még neki is volt néhány plusz elintéznivalója, így neki is kapóra jött ez az extra idő.
A másodikon kezdtem, mivel onnan kezdődtek az irodák. Mindenhova bekopogtam, bár még alig voltak bent emberek. Minden asztalra lehelyeztem egy muffint, mivel mindegyikre ráírtam a nevem, és azt a csopotot ahol dolgozom. A jobb kezem még mindig fájt a sok írástól, de volt már ennél rosszabb is, szóval kibírtam.
Néhány helyen találkoztam emberekkel is, nekik személyesen adtam oda, és magyaráztam el, hogy ki vagyok.Sóhajtva estem be az egyik gyakorlóterembe, ahol már a srácok is ott voltak. Néhány staff tag, a fiúk összes menedzsere. Nekik is kiosztottam a sütiket, és a fiúkhoz is hozzávágtem egy-egy darabot.
- Ezt te csináltad? - pillantott rám döbbenten Jin. Én kulturált lányhoz méltóan felültem az egyik asztal tetejére, mivel a fiúk éppen bemelegítettek.
- Igen, de a Yoongi-ét megmérgeztem - bólintottam egyet, mire a férfi rám emelte a tekintetét.
- Köszi - bólintott egyet komolyan, mire halkan elnevettem magam.
- Csináltál minden dolgozónak? - harapott bele a muffinba Jimin.
- Ja - biccentettem egyet - Nem tudom hogy vetemedhettem ilyenre - csóváltam a fejemet hitetlenül.
- Finom lett - nyelte le az utolsó falatot Tae - Van még? - kérdezte hirtelen.
- Van, akinek még nem tudtam oda adni. Ha marad, akkor elviszem nektek - mosolyodtam el.
- Ez az! - bokszolt a levegőbe Hoseok, miközben ugrált.
- A receptjét is hozhatod - pillantott rám Namjoon.
- Oké - biccentettem a lábamat lóbálva.
Jungkook feltűnően csendben nyújtott, ami kicsit meglepett. Máskor ilyenkor mosolyogva köszön, még annak ellenére is, hogy mennyire korán van.
- Mi van, nyuszi? - döntöttem egy kicsit félre a fejem ahogy rénéztem. Becézésemre kisfiúsan elmosolyodott, ezzel kivillantva fogait, miközben lehajolt a talajig, ezzel is kerülve a szemkontaktust. Mivel tőle választ nem kaptam, ezért a banda többi tagja felé pillantottam, ezzel némán megkérdezve, hogy mi ütött belé.
YOU ARE READING
Álarc Mögött |JK ff|
Fanfiction|A múlt fájdalmai, a jelen gyötrelmei| JiAhn próbál elmenekülni a múltja elől, hogy megtalálja a boldogságot az életében. Nagybátyja, SeJin, a világhírű fiú banda, a BTS menedzsere. A lány nehezen nyit mások felé, összetört lelke aligha fogad be új...