Derek je izašao iz sobe za odmor i nestao negdje u gužvi, a ja sam pozdravila Viki koja je krenula kući vidjevši da sa mnom nešto nije u redu. Bila je previše zauzeta nekim tipom da vidi kako Derek ulazi za mnom kada sam otišla na pauzu, pa sam joj prodala priču o glavobolji i kako sam popila tabletu dok sam bila u sobici iza. Ne znam da li mi je povjerovala ali je pola sata kasnije, kada sam se i ja malo smirila, ona izašla i otišla svojim putem. Imali smo do kraja više od sata i znala sam da ću te noći završiti u kavezu. Trebam pet minuta u kojima ću da budem neko drugi, neko koga niko ne prepoznaje i kome se dive bar na oko. Trebam da napunim baterije za sutra i da bar na kratko zaboravim na sve oko sebe. Ne znam kako ću se ovaj put izvući od Davida a nisam još spremna da svima otkrijem da sam ja ta koja povremeno uđe gore i skoro se svuče skoz da bi otplesala nešto. Gledala sam u slobodan kavez i odluka je pala. Nadam se samo da u gardoreberu među kostimima ima nešto u šta mogu da stavim ove moje grudi.
„I meni je neobično kada vidim da nema ni jedne djevojke gore. Ne znam zašto im je Sven dao da odu ranije"uhvato me je kako gledam u tom pravcu i oborim pogled na brzinu. Te cure imaju vrijeme koje trebaju ispoštovati po ugovoru ako sam dobro shvatila kada je jedna govorila o tome dok sam se ja skrivala u ormaru spremajući se da prvi put uđem gore.
„Ne znam šta je bilo. Idemo i mi uskoro" on klimne glavom.
„Iscrpljen sam. Večeras je bila ludnica, a tek će da bude večeras jer se sprema promocija nekih pića a Sven je na sastanku rekao da će biti nekakav dodatni šou sa curama koje igraju" načula sam nešto o tome ali dok ja budem u dubokom snu oni će da pripremaju sve za noć. Čak sam dobila i drugu uniformu za večeras. Sastoji se od uske majice i vrućih kožnih hlačica sa logom kluba. „Jesi li ti dobro? Mislio sam da si plakala kada si izašla iz one sobe tamo. Onaj tip te progoni" šta da mu kažem na ovo?
„Ništa o čemu bi ti sam trebao brinuti. Možda jeste velik ali se znam i mogu nositi sa njim" on se naceri a ja se divim sama sebi kako sam uspjela toliku laž da prevalim preko usana.
„Ako ti zatreba pomoć tu sam" znam da jeste ali Derek bi mogao da ga lako eliminiše ako pomisli da mu je prijetnja ili mu stoji na putu. Naježim se od glave do pete kada shvatim šta mi je dao u ruke večeras. Sutra moram nazvati Svena. Neko je namjerno napisao izjavu kakvu ja nisam dala i dao je njemu. Nikad nisam rekla policiji sva ona sranja koja su napisana tamo, a nisu me nikad ni pozvali da svjedočim ili kažem nešto o tome. Ovdje nešto veliko nije redu.
„Hvala ti" promrljam i počne da služim piće gostima koji su se sada već toliko prorijedili da jedva čekam svojih pet minuta. Davida sam ostavila kada je prišla grupica pripitih cura pokazujući mu da idem u wc, samo je klimnuo glavom. Provukla sam se brzo na drugi kraj kluba žureći ka sobi sa kostimima. I brzo svučem hlače i majicu pa ih složim pored vrata da mi je lakše pobjeći kada završim sa svojom malom prestavom. Svena nisam vidjela večeras. Ako je tu previše je zauzet sa svojim kurvicama da bi vodio računa o mom kretanju. Kosu raspustim i navučem donji dio na sebe, pa jedva nađem grudnjak u koji utrpam sise. Ne šminkam se dodatno samo popršćem malo ulja na noge i dekolte tako da ih naglasim. Treba mi ovo... Ne znam zašto sam toliko nesigurna u vezi ovog sada ali odlučnost je jača. Štikle sam navukla poslednje i njih skidam čim završim jer ne mogu da bježim iz kaveza u njima. Inače igram bosa, ali večeras to ne želim. Hoću da budem u kompletu. Vežem masku i izlazim odvažno koračajući na isto mjesto gdje uvijek otplešem svoju tačku. Ne dobijam ništa zato što to uradim, ali ja se osjećam drugačije, slobodnije. Možete onda da zamislite kako se osjećam van kaveza kada se u njemu osjećam slobodno. Kakvoj osobi odgovara to? Pokvarenoj i slomljenoj kao ja. Tamo nije Dajana, nego plesačica koja svoje tijelo izlaže prljavim pogledima da bi se osjetila samo po nekad živom.