ŠEST MJESECI KASNIJE
„Imaš onaj čudan osmjeh na licu, Kao onaj mačor koji je popapao kanarinca" prasnem u smijeh gledajući u Svena koji se u kolicima dovozi do mene i baca na sto fasciklu. Naporno smo radili u protekla četiri mjeseca i vrijeme je da nazdravimo našim postignućima.
„Samo sam zadovoljan. Dajana je napokon odlučila da će pomagati tebi mada bih volio da je ostala sa mnom" kažem mu otvoreno.
„Znam ali ona je odlučila da joj se sviđa novi klub i vodiće isključivo posao vezan za menadžment. Slomila se od učenja, a s obzirom na sadržaj koje mjesto nudi članarina i ulaz će biti papreni. Dajana je žena koja neće da ti da se neko zajebava sa njom i to obojica znamo. Kad smo već kod toga... Šta si uradio kada si je onako raspizdio" zapravo nisam uradio ništa, ali ona to ne vidi tako. Ljubomorna crta je isplivala i užvam u posesivnosti koju pokazuje.
„Bili smo u teretani i neka žena je uporno pokušavala da očijuka sa mnom. Otkačo sam je više nego jednom i to je trajalo nekoliko dana dok Dajani nije pekijelo i rekla mi je da obučem majicu kako je ne planiram izvlačiti iz zatvora kada nekog ubije. Malo sam je zajebavao poslije, pa me hladno odpilila i duri se već dva dana" on se nasmije.
„Rešavaj to dok me nije udavila jer svaka prepirka među vama utiče na mene. Ona živi sa mnom i brine se o meni više nego iko ikad. Predpostavljam da je nećeš zaprositi uskoro" pričao sam sa njim o tome, ali nisam još to uradio.
„Neću čekati dugo da završim to samo da se zna" u neku ruku on ovisi o mjoj a ona ima samo njega. Nisam ljubomoran na njihov odnos, ali zbog Svenovog stanja Dajana ne želi da se preseli kod mene a jednog dana kada se vjenčamo to će da bude neizbježno. Ne vršim pritisak ni na jedno od njih samo je Sven svjesniji svega toga od nje, a ona mu se osjeća još uvijek dužno zbog toga što ju je zaštitio kad je bilo najgore. Zahvalan sam mu za njegovu žrtvu, jer bi Dajana sad bila na njegovom mjestu ili je ne bi bilo uopšte.
„I nemoj... Znam šta je drži za mene, ali to mora da prestane. Zaposlio sam dvije žene i jedna od njih će ostajati dvadeset četiri sata na dan u stanu a druga će biti ispomoć. Neke stvari se ne mogu promjeniti ,a ja želim da ona bude srećna" obojici nam je cilj isti. Sreća jedne žene i planiram je usrećivati cijeli svoj život.
„Jesi li razmislio o mom prijedlogu za psihića? Ne mislim da si lud, ali lakše ćeš se nositi sa situacijom ako se malo rasteretiš. Meni je pomoglo. Dajana mi je pomogla više, ali sam bolje" kakav sam bio na početku, sad sam drugi čovjek.
„Nema potrebe. Neće me on podići na noge a i navikao sam se na ovaj život. Radim sa tobom ovdje, ali klub mi je prioritet samo da se zna. Zaposlićeš jednog brokera više i ovo mjesto će postati jedna od najboljih firmi. Ti si samo suvlasnik kluba i ne petljaš se u posao osim ako to nije nužno. Naravno stoji stari dogovor. Velike odluke donosimo zajedno" uopšte se ne planiram da mu se petljam u posao, Dajana je sasvim dovoljna.
„Kako želiš. Hoćemo li poslije posla na piće" on odmahne glavom.
„Bolje ti je da Dajanu držiš neko vrijeme van mog stana jer sam ugovorio sastanak u hotelu" taj sastanak je najvjerovatnije dobro plaćena kurva ali nisam mu rekao ništa. I prije je bio isti, a sad mi se čini da je postao još gori. Plaća ih masno za svoje prohtjeve i nemam ništa protiv ali sam sebe uništava zbog toga.
„Viki je u gradu pa neće biti problema da je držim zauzetom, a uz to imam da dovršim jedan poslić" on se namršti pa izađe iz ureda bez riječi. Nemam pojma koji mu je vrag.
Dok sam završio sa poslom poslao sam Dajani poruku da se vidimo iako nisam očekivao da mi odgovori, napisala je da je u klubu sa Viki i da navratim kad završim. Stavio sam prsten u džep i odmah krenuo, a Sven je već otišao.
Dajana i Viki su sjedile za glavnim šankom, a klub je bio u pripremama za otvaranje. Okolo se vrzmalo nekoliko zaposlenih pa sam samo došetao do njih i rukovao se sa Viki a potom poljubio Dajanu sa sam na sekund zaboravio zašto sam došao.
„Izvadićeš joj krajnike, jebote" Viki je dobacila.
„Jesi li i dalje ljuta" Pitam je a ona zbunjeno pogleda u mene.
„Samo sam bila ljubomorna" zagrlim je jako.
„Tvoja prijateljica je ovdje, Sven je imao neke obaveze ali već sam mu napomenuo da ću te pitati tako da ne postoji bolji trenutak od ovog" Violeta se nasmijala, vjerovatno je slutila o čemu je riječ."Dajana želiš li se udati za mene"
„Ja... Derek... Bože želim, da , da , da...." zagrlila me tako jako da me umalo oborila na tlo.
„Ne želim se svađati sa tobom, a još manje ne želim da ikad posumnjaš u mene i pomisliš kako želim nekog drugog" stavim joj prsten na ruku i pustim Viki da joj čestita kao i meni, a potom se prolomi aplauz okolo i neko je donijeo bocu šampanjca. Vrijeme je za slavlje-
Tiho se zahvalim Bogu na svemu jer saam uravo dobio sve što sam u životu trebao i želio. Ženu koju volim i blistavu budućnost, sve ostale stvari su manje bitne ali ću se potruditi da dobije svijet na dlanu a ja da budem njegov centar. Ne dolazi u obzir ništa manje.
KRAJ