CALUM'S POV
Lily koşarak giderken arkasından bakakaldım.Bunu neden yapmıştım veya yapmak istemiştim bilmiyordum. Bildiğim tek bir şey vardı o da onu geri istediğimdi.
O kavgamızdan sonra barışırız diye umup, geri dönmesini beklemiştim. Bu sefer o dönecekti. Yani ben öyle sanmıştım.
O ise bavulunu hazırlayıp, beni burada bırakmıştı. Veda bile etmeden gitmişti. Aramaya çalışsam, telefonlarımı açmamıştı. Mesajlarıma bakmamıştı. Beni tamamen kendinden mahrum bırakmıştı.
Döndüğü günü hatırlıyorum da yeniden nefes alabilmiştim. O ise burukça gülümseyerek, herkese sarılmıştı, ben hariç. Yüzüme bile bakmamıştı. Aradan birkaç gün geçti. Odamda gitarımla uğraşırken, kapım açıldı.
Annem Lily'nin geldiğini söyleyince koşarak aşağıya indim ama o Mali ile vedalaşmaya gelmiş,ona hediyeler getirmişti.
Uzaktan izledim o güzel yüzünü, kilo vermişti. Bronzlaşmıştı. Yorgun gözüküyordu. Onu çok özlemiştim. Ama sanki o ben yokmuşum gibi davranıyordu. Evden çıkmadan önce gözlerimiz yanlışlıkla buluşunca, mavilerinde bir kez daha kayboldum. Ama eskisi gibi canlı değildi. Solgundu ve donuk. Onu bu hale getirenin ben olduğunu biliyordum. Ve kendimden nefret ediyordum.
Onunla salak bir kıskançlık yüzünden kavga ederken, onu tamamen kaybetmeyi beklemiyordum. Keşke zamanı geri alabilseydim.
Az önce yaptığım şey de bunun aynısıydı. Aslında ona arkadaş olmak için bahaneler sunmuştum ama tek istediğim ona yakın olmaktı. Yeniden benim olsun istiyordum.
Ama az önce yaptığım şey ile tamamen batırdığımı anladım. Masaya dönüp oturunca Ashton ve Luke bana bakmaya başladılar.
"Gerçekten, ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Onu çok fazla kırıyorum, bu yaptığım da saçmalıktı ve haksızlıktı. O benim gibi birini haketmedi. Aşağılık herifin tekiyim ama onu çok seviyorum."
Luke sırtımı sıvazladı.
" Calum sen ondan ayrıldığında, o her şeyi arkasında bırakarak gitti. 3 ay benimle bile konuşmadı. Tek yaptığı babama iyi olacağını söylemekti. Onda çok büyük bir boşluk yarattın. Teyzemlerin dediğine göre de eskisi gibi değildi Lily, hiçbir şeyden zevk almıyordu. Bi ara ilaç kullanmış, çünkü uyuyamıyormuş. Teyzem geceleri senin adını mırıldanarak uyuduğunu söyledi. Sonra gece hayatına başlamış, seni unutmak için.Her ne kadar iyiyim dese de, güçlü dursa da o sana aşık minik bir kız. Ben kendim şahit oldum. Rüyalarına giriyorsun. Sadece bu sefer onu kırma Calum. Biraz uğraş, kendine yenik düşme."
" Nasıl yapacağımı bilmiyorum, o çok farklı biri, ne yapsam olmuyor."
" Calum, Lily seni çok seviyor. BU yaptıklarına rağmen, eminim seni affedecektir sadece onu sevdiğini bu yollarla değil. Eski Calum gibi göster." dedi Ashton.
Tam ağzımı açacakken Luke'un telefonu çaldı.
" T-Tamam geliyoruz."
Luke hızlıca masadan kalkarken bizi de sürükledi.
" Luke nereye?" diye sordum hızlıca.
"Bilmiyorum, Lily aradı. Çabuk ol ve müzik odasına gel dedi,ağlıyordu."
Onu ağlarken düşünmek istemiyordum.
"Sakin olmalısın Luke, panik yapma." dedi Ashton ve ikisi de önden yürüyüp, müzik odasına girdiler.
Görmeyi beklediğim en son şey, Sheryl ve Lily'nin birbirine sarılıp ağlıyor oluşuydu.
Gözlerine dikkatli bakınca, kızarık oldukları farkettim. Bu beni ürkütürken, Luke ve Ashton ikisinin yanına oturmuşlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
FanfictionBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...