Bu bölümü nisan için yaziyorm
nisan okuyunca benden nefret edicek neysee seni seviyorum💜----------
KENNY'S POVSabah uyandığımda Lily ve Calum çoktan gitmişti. Sheryl de içeride yoktu. Mali, Ashton ve Luke ile beraber kahvaltı ederken kapı çaldı. İçeri Zayn geldi.
Ah Zayn, esmer yarı tanrı...
Üzerinde siyah kaslı bacaklarını saran bir pantolon ve siyah bir kemer vardı. Bir de siyah bir atlet giyiyordu. Botları da siyahtı. Kulağında elmas bir küpe vardı.
"Günaydın hanımlar ve diğerleri. İlk olarak Ashton ile başlıyoruz. Akşamüzeri Kenny ile devam edeceğim." Bana baktığında kalp atışlarımın hızlandığını hissettim.
İkisi beraber Ashton ile bahçeye çıktı. Luke dışarı çıkacağını söyledi. Ben de Mali ile beraber vakit geçirdim. Bana Zayn ile ilgili şeyler anlattı. Zayn neredeyse Mali ile aynı yaştaydı. Yani benden birazcık büyüktü.
Mali ile sohbet etmek iyi hissettirmişti. Arkadaşlarımla uzun zamandır böyle konuşamıyordum. Lily, Calum ile barıştıktan sonra yeniden dünya sadece onun etrafında dönmeye başlamıştı. Biliyorum kendi sorunları vardı ama beni birazcık dinlese iyi olurdu.
Mesela Cole ile ayrıldığımızı bilmiyordu. Beni o sevmediğim kızla aldatmıştı.Betty ile. Bunu ona sorduğumdaysa sadece evet yaptım demişti. Belki de uzak mesafe ilişkisi bize göre değildi. Her neyse üzülememiştim bile, çünkü Lily'nin dertleriyle uğraşıyordum.
Diğer yandan Ashton'u böyle görmek beni de üzüyordu. Hera ile arasında ne geçmişti bilmiyordum ama onu unutamamış gibiydi. Ortalıkta ruh olarak geziniyordu. Ashton hep neşeli biriydi, hatta aramızda en çok gülen, güldüren Ashton'du. Ama şu an duvar gibi soğuk duruyordu. Gülse bile gülüşü gözlerine ulaşmıyordu.
Mali'ye bu durumdan biraz bahsettim. O da bu akşam onu bara götüreceğini ve bir kız bulacağını söyledi. Mali'yi severdim. Ablamız gibiydi. Sheryl eve geldiğinde saatin geçtiğini yeni fark etmiştim.
Zayn ve Ashton içeri geldi.
" Ash, Sheryl hazırlanın sizi bara götüreceğim." dedi Mali ve odasına gitti. Sheryl gitmeden önce kulağıma Zayn ile ilgili kirli şeyler fısıldadı. Yüzüm kızarırken, Ashton Sheryl'i sürükleyince Zayn ile yalnız kalmış olduk.
" Sen de hazırlan benim evime gidiyoruz."
------------
Evi gerçekten güzel dekore edilmiş bir yerdi. Her ne kadar, siyah ve lacivert ağırlıklı olsa da hoş bir havası vardı.
Ben ilerlerken, bir elini belimde hissettim.
" Sana salonda silah kullanmayı öğreteceğimi düşünmüyorsun değil mi güzelim?"
Beraber bodrum kata indik. Burası silah dolu bir yerdi. Benim şaşkınlıktan ağzım açılırken, o kapıya yaslanmış sırıtıyordu.
Yanıma geldi. Beni omuzlarımdan bastırıp, yere çömelmemi sağladı. Dizlerimi kırıp, yere oturdum ne yapacağını bekliyordum.
Esmer, uzun parmakları saçlarımı kavradı. Bileğindeki siyah tokayla saçlarımı at kuyruğu şeklinde topladı. Beni hızlıca yerden kaldırdığında, gövdesine yapıştım. Ben yutkunurken, o dudaklarımı izliyordu. Dudaklarımı istemsizce dişlediğimde küfür edip yanımdan ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
FanficBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...