Bölümle çok azcık alakası olabilir ama kafamda Him&I - Halsey çaldı.
Ama fine line dinleyerek yazıyorum alakasız biriyim. Neyse iyi okumalarrr
---------
Arabadan inmeden önce ufak çantamdan rujumu aldım ve aynaya yaklaşarak makyajımı düzelttim.Calum'a bilerek biraz daha uzak bir yere park ettirmiştim. Siyah askılı bluzumun dekoltesini de düzelttikten sonra Calum'a döndüm.
" Saçım iyi mi?"Elini saçıma götürdü ve bir tutamı kulağımın arkasına koydu."Şimdi daha iyi."
Kafamı sallayıp,arabadan indim. Normalde boyum 1,75 civarıydı ama şu anda bu topuklarla boyum neredeyse Calum'a yetişmişti.Dik ve kendimden emin adımlarımla kapının önüne geldik.Eh, fena bir yer sayılmazdı.
Partiyi verenin ikinci sınıf öğrencisi olduğunu göz önünde bulundurursak gerçekten fena değildi.Elim kapıdayken Calum'a döndüm.
"Resmi olarak davet edilmediğim bir partiye katılıyorum,kızın yüz ifadesine iyi bak"
Sadece gülümsedi.Bahçe kapısından içeri girdiğimde, bir çok insanın gözü buraya döndü.İşte bu duyguyu seviyordum.Ama beklemediğim bir şey vardı.Calum'un arkamdan girdikten sonra elini belime koyması...
Adımlarım bir yavaşlasa da, kendime sakin olmayı hatırlatıp, aynı hızda yürümeye devam ettim.Hani o filmlerde olan havalı yürüyüşler olur ya şu an tam o anlardan birindeydik.Bahçe yolunun ortasına yaklaştığımızda tüm gözler üzerimizdeydi.Müziğin sesi kısılmıştı.Ve Allison bize doğru yürüyordu.
Kızın yüzünde bir an o endişeyi gördüm.Ayrıcalıklı olarak davet etmediğin, üst sınıf, herkesi ezen ve insanlar üzerinde bir otoriteye sahip olan, herkesin konuştuğu kız partine geliyordu.Ve sen kimdin, kendi arkadaşları çapında bilinen kız...
Evet, Sheryl'e arkadaşlarını çağırabileceğini söylemişti ama ben Lily Hemmings'tim.
Önümüzde durduğunda etrafa bakmayı kesip, gözlerimi önümdeki kıza indirdim.Iyi ki yüksek topuklu giymişim.Etraftaki insanlar birbirleriyle fısıldaşıyordu.Ama benim duyabileceğim kadar yakınımdalardı.
" Lily gelmiş, Tanrım! Giydiği giysiye bakın bir de havaya!"
" Hayır, hayır o değil de yanında Calum var. Beraber gelmişler."
" Barıştılar mı?"
" Tanrım!O sürtüğün yerinde olmak istiyorum!"
Sürtük kelimesini duymamla bakışlarımı o kıza çevirdim.
Gözlerini hemen yere indirdi.
" Lily, g-gelmen-i bek-lemiyorduk. Davet edersem komik bulup, gelmezsin diye düşündüm. Özür diliyorum."
Gözlerimi devirdim.
Calum'un eli hala belimdeydi ve bedenlerimiz birbirine yapışıktı.
" Ah tatlım! Haber almayacağımı mı sandın?"
Kızın yüzünün renginin değiştiği barizdi ve fısıltılar artmaya başlamıştı.Tam ağzımı açıp devam edeceğim sırada kızın arkasından buraya doğru gelen yakışıklı dikkatimi çok fazla dağıttı.
"Kuzen bir sorun mu var?" dedi kahverengi saçlı yakışıklı çocuk.
Yüzüme gülümsememi yerleştirdim.
" Olduğunu hiç sanmıyorum. Ama böyle güzel organize edilmiş bir partiye benim davet edilmemem biraz üzücü oldu. Değil mi-"
Siktir kızın adını unutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
Fiksi PenggemarBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...