"Neyse, şimdi bakın ne diyeceğim!" diye cırladığımda suratlar bana döndü.
" Yine ne diyeceksin Lily?" dedi baygın bakışlarıyla önündekini yiyen Sheryl.
" Biliyorsunuz ki, teyzelerimin ve halalarımın hepsi Italya'da ve tatile az kaldı. Ben de diyorum ki bu tatilde neden hep beraber gitmeyelim. Siz 3 koca ahmağın bizimle olan son tatileri bunlar."
" Lily, bence çok güzel fikir. Çocuklar emin olun italyan kızlar fıstı-"
" LUKE!" diye bağırıp koluna dirsek attım.
"Evet, güzel oldukları kadar hırçınlar." dedi Luke gülerek.
Göz devirdim.
"Mmm, o zaman ne diyorsunuz?"
"Ailemize sormamız lazım biliyorsun, bir de size yü-"
"Ashton, ağzını dağıtırım. Halamların evleri yeterince büyük ve otelde kalmanıza izin vermezler. Ve ayrıca sadece Italya'yı değil, diyorum ki Avrupayı gezelim."
Boş boş bana baktılar.
" Kenny, geliyorsa Ash de gelir. Sheryl'in annesi izin verir diye umuyorum. Calum, Joy ve David de bence izin verir. Mali'yi de görürüz. Vermezlerse Mali'yi ararız,evinizi basarım." dedim kaşlarımı çatarak.
Kenny karşıdan zıpladı.
"Ah, gerçekten hep Avrupa'ya gitmek istemişimdir."
"Benim annem rahat izin verir." dedi Sheryl.
" Bebeğim, beni Fransada öpeceksen, gelirim." dedikten sonra 32 diş sırıtan Calum'a baktım.
Kafamı suratına çevirdim. Bir elimi yanağına koydum. Diğer elim ise çenemdeyken konuştum.
" İstersen, şimdi de öpebilirim."
Herkes şaşkınlıkla bize bakarken, ben dudaklarımı Calum'a yaklaştırdım.
Dudaklarıma uzanmışken, geri çekildim."Rüyanda Hood, rüyanda."
Calum mal gibi suratıma bakarken,karşıya geçip Ashton ve Kenny'in ortasına oturdum.
Ashton kolunu omzuma doladı.
" Lily 1, Calum 0."
Kenny delici bakışlarını üzerime attı.
Bu çok eskiden beri böyleydi Ashton ile iyi arkadaştık.Hepsi verilen saçma bir sözden ibaret olabilirdi ama Ashton'un kocaman kalbine ve yanımda olmasına minnettardım.Luke tam bir göt oluyordu bazen ama Ashton bana yamuk yapmazdı.
"Luke ayağın nasıl?" dedi Kenny.
" Birileri mutfakta sevişmeseydi gayet iyi olurdu."
Ofladım.
" Hayır,sevişmedik."
" Ama sevişecekt-" diye başladı konuşmaya Calum.
" Rüyanda galiba." dedim ve sırtımı sandalyeye yasladım.
Sheryl'in telefonuna gelen bildirimle konu dağıldı."Allison akşam parti veriyormuş."
" Nasıl oldu da bana haber gelmedi?" dedim aniden.
"Çünkü gerizekalı,Allison ile konuşma tahamülünde bile bulunmadın." diye açıkladı Sheryl.
" Sadece işine gelenle ilgileniyorsun." dedi Calum.
"Bu bana bir yerden tanıdık geldi." dedim ve parmağımla ona kendini gösterdim.
"Calum ve Lily bu kadar kavga yeter. Tartışmak istiyorsanız başka yollarla ve başka yerde tartışın, laf dalaşına burada girmenizi istemiyorum. Kesin çocuklaşmayı."dedi Ashton sinirli bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
FanficBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...