Sheryl&?
" Muffinleri fırına koy bebeğim!"
Gözlerimi devirdim.
" Bana şöyle deme pislik herif!"
Yanıma gelip, kolunu belime doladı. Kahverengi saçını geriye attı ve alnımı öptü. Onunlayken huzurluydum.
" Pislik herif mi oldum? Ayıpsın Sheryl." Kıkırdayıp, saçlarını karıştırdım.
" Bu arada evde krema kalmamış, ben gidip alayım sen de muffinlere bak."
Kafasını sallayıp çok ciddi bir şey yapıyor gibi fırının önüne oturdu. Bu haline göz devirip, cüzdanımı alıp üzerime montumu giydikten sonra dışarıya çıktım. Marketin sıcak havası yüzüme vururken iç geçirip, krema bulmaya geçtim. Biraz da çikolata aldıktan sonra kasaya ilerlerken, deri ceket giymiş birini görmemle biraz yavaşladım. Çok fazla tanıdık geliyordu. Yan profilden görünce dövmesinden kim olduğunu anladım. Elimdekiler düşerken o beni göremeden çıktım ve koşarak eve gittim.
Brown bana tuhaf bir şekilde bakarken, kapıyı kitledim ışıkları söndürdüm ve Lily'i aradım.
" Lily! O dönmüş!"
Hemen geleceğini söylediğinde telefonu kapatıp, Ashton'u aradım.
" Sheryl ne oluyor?" dedi Brown endişeyle bana bakarken.
Ona elimle sus işareti yaptım. Ashton ile olan konuşmamı bitirdiğim an kapı çaldı. Koşarak kapıya baktım. Lily ve Calum buradaydı. Grace ve Zayn bile gelmişti.
Lily kollarını hemen bana dolayınca ona geri sarıldım. Biz salona geçtiğimizde Hera ve Ashton da gelmişti.
Lily bir yanıma Ashton bir yanıma oturdu. Ashton saçımı okşarken lily bana sarılmaya devam etti.
"Neler olduğunu söyleyecek misiniz?" dedi Brown ve fazla endişeli gözüküyordu.
Derin bir nefes alıp gözlerimin altını sildim.
"Sana eski sevgilinden bahsetmiştim. Hani hapishanede yatan, onu markette gördüm."
Grace, Zayn ve Lily birbirlerine baktılar.
" Ben halledeyim mi?" dedi Zayn yüzünde pis bir sırıtışla. Lily kafasını hayır anlamında salladı.
" Luke birazdan gelecek, biz hallederiz ya da babamın adamlarından biri onunla ilgilenir. Öyle pislik biri ki, adımızı duyurur buralarda."
Grace onu onayladı. Brown kireç gibi suratıyla bize bakıyordu.
"Ah bu masum çocuk bir şey bilmiyordu değil mi?" dedi Zayn imayla.
Lily sarı saçlarını geriye atıp, Brown'a baktı. "Lütfen bu gece ne duyduysan ve gördüysen unut, kimseye anlatma. Biz bunları Sheryl'i korumak için yapıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
FanfictionBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...