My Little Sister

154 25 20
                                    

LUKE

Lily tuhaf bir yüz ifadesiyle yemek salonuna girdi. Bugün detayları konuşmak için hepimiz Calumların evinde toplanmıştık.

Lily karşıma otururken, Calum da onun yanına oturdu. Ikisinin suratında da tuhaf bir ifade vardı. Bu beni şüphelendirdi.

Lily benim küçük kız kardeşimdi. Tamam, 11 ay küçüktü. Ama benim gözümde minik kız kardeşti. Ve hep öyle kalacaktı.

Onu korumak zorundaydım.

Ama diğer yandan Calum da en iyi arkadaşımdı. Büyük ihtimalle Ashton ile daha iyi arkadaş gibi gözükmüşümdür. Ancak Lily ile Ashton çok yakın arkadaşlardı. Bana da Calum kalıyordu. Ama sonra Lily onu da aldı. Arkadaş hırsızı... Neyse tek istediğim mutlu olmalarıydı bu yüzden hiç karışmadım ilişkilerine, ama ikisi de dağıldı. Ve şimdi galiba toparlanıyorlardı.

Lily benden ne kadar gizlese de, biliyordum. O daha çok küçük bir kızken Calum'u sevmişti. Her geçen gün sevgisi aşka dönüşüyordu.

Bazen Ashton'u kıskanıyordum. O yokken ben vardım ve şimdi sanki o kardeşimi çalmış gibiydi. Lily bana anlatmadığını ona anlatırdı. Bu bazen beni üzüyordu. Lily bunu duysa şey derdi 'çünkü sen alıngan bir yengeçsin'. Ashton ise inkar ederdi. Öyle olmadıklarını düşünüyor olabilirlerdi ama öyleydiler.

Calum'a gelecek olursak, diğer kardeşim gibiydi. Durun bu ensest olur o zaman, yani iyi bir dostumdu, gerçekten. Sadece Lily ile olan ilişkisi yüzünden arkadaşlığımız da etkilenmişti.

Ama ikisi de bana bir şey yapmadıkları sürece ikisini de silip atamazdım. Ama ben bir şey yapmadığım halde beni silen çoktu.

Eski sevgilim Arzaylea, en iyi dostum dediğim Michael...

Michael benim için arkadaştan öteydi ya da ben öyle sanıyordum. Ilkokuldan beri en iyi arkadaşlardık yani ben öyle sanıyormuşum.

Çekip gittikten sonra ne aradı ne sordu. Ailesine sinirliydi anlıyordum ama ben ona bir şey yapmış mıydım ki? Numarasını da değiştirmişti, artık iyice ulaşılmazı oynuyordu. Sosyal medyadan da bulamıyorduk o ve kıçından uydurduğu kullanıcı isimleri...

Ayrıca bulursam ne değişecekti? Ailesini bu hale getirip bir kere bile aramayan biriyle, beni silip atan biriyle, bunca yılı çöpe atan biriyle ne yapacaktım?

Ama Tanrı biliyor ya, bir gün gelecek ve onu göreceğim.

Arzaylea ile devam edelim. Ah, benim küçük yalancım. Sevgisine kanıp, güzelliğiyle büyülenmiştim. Aşık oldum sanıyordum, oysaki sadece kullanılıyordum. Son zamanlarımızı hatırlıyorum da yalan ve yalanlar ve yalanlar... Ilişkimiz yalan üzerine kuruluymuş. Hatta adının Arz olmadığını söylemesini bile beklemiştim.

Aldatma olayını hiç konuşmayalım bile, kalbimi kırıp, arkasına bile bakmadan gitmişti. Kısacası farkettiyseniz ben bu hikayede hep kaybedenim. Ama kimse beni umursamıyor. Hem siliğim hem de yıkık...

Aşkta kaybettim, arkadaşlıkta kaybettim. Ailen var diyeceksiniz ama büyük ihtimalle aile şirketini yönetmek yerine hayallerimi seçeceğim için onları da kaybedeceğim.

" Evet, çocuklar hepiniz buradayken bi bakalım şimdi." dedi Babam.

" Evet bu yemek fikri iyi oldu. Uzun zamandır görüşemiyorduk, Daniel." dedi David( Bay Hood).

Babam kafasını salladı.

" Şimdi pasaportlarınız bu salı günü elimde olacak. Uçak biletlerini de cumartesi sabahına aldık. Ilk rotamız Italya, sonra siz fransaya geçiyorsunuz. Orada 5 gün kalacaksınız. Maliyle konuştum onun üniversitesi tatile geçince, Ingiltereye geçeceksiniz."

Let it happen |HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin