Strange Dream

291 31 32
                                    

" Sonra Calum ve Luke salona geldi. Aslında başından beri oradaymışlar."

Kenny göz devirirken, Sheryl anlatmaya devam etmemi bekliyordu.

" Ve bu arada Calum ile arkadaş olmaya karar verdik. Yani daha doğrusu o istedi. Pastamı yedikten sonra onunla konuşmadığımızı biliyorsunuz,özür diledi."

" Ne yani şimdi en iyi arkadaşlar olmaya mı karar verdiniz?" dedi Sheryl alay ederek.

"Sheryl, onun için olan hislerimi bilmiyorum ama yakınımda olması güzel hissettiriyor. Sevgili olamayacaksak bari arkadaş olalım."

Kenny gözlerini telefonundan çekip, bize döndü ve derin bir nefes verdi.

" Biliyorum, bu sıralar kendi sorunlarınla uğraşıyorsun ama şey- Umm. "

"Kenny, konuşursan ne olduğunu anlayabiliriz?"

Bir kere daha nefes verdi.

" Cole,beni randevuya götürmek istiyor." gözlerini kapattı.

"Şapşal gözlerini aç, bu çok iyi bir haber." dedikten sonra tikiyle oynamaya başladım.

" Cole ile takılmak nasıl biraz bahsetsene, kaç gündür bizden uzaksın. Bizde olmayıp onda olan ne var?" dedi Sheryl.

" Penis." diye yanıtladım ve hepimiz anırarak gülmeye başladık.

" Bilmiyorum, hayatımda yeni biri ve bilirsiniz yeni birini tanımak güzeldir. Onun heyecanıyla doluyum. Onunla konuşmayı seviyorum. Şaşırıcaksınız ama onun yanında rahatım."

"Senin adına mutluyum Ken, ama ben hala o heyecandan çok uzaklardayım. O yüzden bilmiyorum nasıl bir his." dedi Sheryl.

"Ilginç, Sheryl sende ne var ne yok? Ben çok konuştum bugün."

" Lily, benim hayatımı biliyorsunuz, uyu, uyanmaya çalış, her şeyi kaçır sonra tekrarları izle." Sheryl çok fazla uyurdu.

Biraz daha konuştuktan sonra aşağıya inmeye karar verdik.

Keşke Kenny'in yerinde olabilseydim.
Bakın, bu arkadaşımı kıskanmak falan değildi. Sadece bu hissi ben de yeniden hissetmek istiyordum.

Belki de ben de birileriyle görüşmeye başlamalıydım. Ama aklım sürekli Calum'a kayıyordu. Evet, arkadaş olmayı deniyorduk ama o bu kadar yakınımdayken, onu unutmamı bekleyemezdi.

Herkeste Calum'un özelliklerini arıyordum.

Düşüncelerimde boğuluyordum.

O sırada Calum bana yüzünü çevirip, ona bakmamı sağladı.

"Ne var yine?" diye fısıldadım.

" Biz nasıl arkadaşız Lily, sohbet bile edemiyoruz."

"Konu aç o zaman Calum."

"Geçen gece eve bir kızl-"

Kafamı olumsuz anlamda salladım.

" Senin seks hayatını dinlemek istemiyorum."

" Ama be-"

"Calum konuşmazken daha az sinir bozucusun."

Bu sefer o göz devirdi.

" Sadece konu açmaya çalışıyorum, Lily."

"Calum, seninle kendi seks hayatımı da konuşmayacağım."

Sonra aklıma çok saçma bir şey geldi. Bugün telefon kaydetme şeyinden bahsetmiştik bir anda herkeste nasıl kayıtlı olduğumu merak ettim.

Let it happen |HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin