" Ne yani, Hera biz giderken hamileydi, sen Gemma ile evlenirken bebeğini düşürdü. Sonra buraya geldi ve siz yattınız? Sabah Gemma kaşarı sizi bastı. Ve Hera olanları size o zaman mı anlattı? Doğru mu anladım?" dedim karşımda dağılmış şekilde duran Ashton'a, en iyi arkadaşıma bakarak.
Kafasını olumlu anlamda salladı.
Sonra Grace'e döndüm.
" Ve siz de o akşam, parayı almaya gittiğinizde Luke Michael'i gördü. Bizim Michael Orospu Clifford'u ve onu dövdü. İyi yapmış Luke. Ama seni dinlemedi, sen de onu kurtarırken vuruldun. Sonra arabada seviştiniz ve sen hamile kaldın?"
1 hafta yoktuk ve olanlara bakın. 1 hafta sadece bir haftacık.
Grace suçlu bir şekilde kafasını salladı. Elimle alnıma vurdum.
" Elimizde bir dağınık, 2 hamile, bir bebeğini kaybetmiş, bir abisinin döndüğünü öğrenirse kafayı yiyecek, bir aşırı sinirli, iki hiçbir sikten haberi olmayan, ve bir de hayatımın aşkı var." dedikten sonra Calum'a öpücük attım.
Kıkırdadı. Sonra Calum'a bakarken, hap içmem gerektiğini hatırladım. Mutfaktan döndükten sonra elimdeki suya ve hala bakarken aklıma bir şeyin dank etmesiyle yere bayılmaya hazırdım.
" Ashton şimdi bir şey soracağım ve cevabın lütfen evet olsun."
Derin bir nefes alıp,Ashton'a doğru yürüdüm.
" Hera hap kullanmıyor, kullanmaz da, onunla son seviştiğinizde korundunuz mu?"
Ashton'un rengi kireç beyazına döndü.
"Siktir! Hayır, b-biz korunmadık."
Alnımı ovaladım.
" O zaman %90 Hera hamile şu an, geçmiş olsun Ashton. Önüne geleni hamile bırakma huyun var. Bu arada aklıma yatmayan bir şey var. Gemma ile ilgili."
Grace gözlerini kısıp bana baktı.
" Gemma nasıl 6 aylık hamile, Hera bile 3 aylık hamileyken bebeğini düşürdü ve o zaman siz yeni evleniyordunuz? Şimdiyse Ve Hera ile Gemma'dan önce yattın. Hera 5 aylık hamile olabilirdi ama Gemma olamaz. Çocuğun babası sen olamazsın, Ashton." dedi Grace benden önce.
" İşte tam da bunu diyecektim. Biraz fazla imkansız ve bunu neden daha önce fark etmedik. Test de yaptırmadık, şimdi o sürtüğü ara buraya gelsin." dedim. Ashton cebinden hemen telefonunu çıkarıp, onu aradı. Biraz sonra Gemma buradaydı ve ben o gelene kadar ona yapacaklarını düşünmüştüm.
" Otur şuraya şıllık." dedim tekli koltuğu gösterip, gözlerini devirip koltuğa oturdu.
" Şimdi tüm gerçekler gün yüzüne çıkacak. Grace bana eşlik eder misin?"
Grace yanıma gelip kollarını bağladı.
" Bu çocuk Ashton'dan değil. Bize yalan söyledin. Biz aptallar da sana inanıp, test yaptırmadık."
Gemma renk değiştirirken Grace devam etti.
" Sen 6 aylık hamilesin ama Ashton seni 6 aydır tanımıyor, ayrıca Hera 3 aylık hamileyken, sen evleniyordun. Bunun olması imkansız."
Ellerimi koltuğun iki yanına koydum.
" Ya gerçekleri söylüyorsun ya da hastaneye gidip, biz öğreniyoruz?" dediğimde ağlamaya başladı.
Yüzümü buruşturup, geri çekildim.
" B-Ben sadece ailemden kurtulmak istiyordum."
Gözlerimi devirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let it happen |Hood
Fiksi PenggemarBaktığımda bile içimde bir şeylerin harekete geçmesini sağlayan kaslı kolları, bana sarılıydı. Beni yakıp kavuran dolgun dudakları sarı saçlarıma ufak öpücükler konduruyordu. Havai fişekler gecenin karanlığını aydınlatırken, ona bakıp gülümsedim. On...