We are only people

169 22 24
                                    

Yeniden Calum ile seviştiğim bir rüyadan uyandığımda saat neredeyse öğlen olmak üzereydi.

Bu öğlen Brandon ile çalıştıktan sonra akşam şu tatil olayı için son detayları konuşacaktık.Babam daha eve dönmeden önce pasaportlar için işlemleri başlatmıştı. Haftaya bu zamanda yola çıkacaktık ancak araya hesaba katmadığımız bir sürü olay girmişti.

İlk önce hepsinin ailesinden izin almalıydık. Sheryl ile son yaşananlardan annesinin haberi yoktu ama saçma bir şekilde ev hapsi vardı. Üstüne de telefonunu almışlardı. Konuşamıyorduk da. Annesi de onunla vakit geçirmek için Sheryl'i eve kapatmaya karar vermişti.

Kenny ve Ashton için her şey hazırdı.

Calum için de hazırdı. Yani Joy ile en son konuştuğumda olumluydu. Sadece Calum hakkında bile düşünmek karnımda kelebeklere sebep oluyordu.

Yani bana şu an gelip çıkma teklifi etse, hemen kabul ederdim. Ancak biraz sürünsün istiyordum. Ama diğer yanımda daha ne kadar sürünecek diyordu. Kendimle çelişiyordum.

Oflayarak, alt kata indim. Ve mutfakta oturan babamla kahvaltı ettikten sonra hazırlanıp, Brandon ile buluşmaya gittim. Gerçekten Brandon hızlı öğreniyordu.

Kafede bir masaya oturup onu beklemeye başladım. Dün gece saat ne kadar geç olursa olsun Harry ile konuşmuştuk. Ona dün olanları anlatmıştım.

Sonra telefonumun titremesiyle düşüncelerden sıyrıldım.

Calum:
Size geldim
ama evde yoksun
diye geri döndüm
NERDESIN

Me;
Brandon ile buluşcm

Calum;
Niye
Nerede
Ne zaman

Me;
Hani ispanyolca dersi
veriyorum bu sefer
bizim evde buluşmak
istemedi

Calum;
Bu yüzden
evine mi gittin
Wow dün olanlardan
sonra ben de bir
şeyler değişti
sanmıştım

Me;
Calum
saçmalıyorsun

*Mesajınız Calum kişisine iletilemedi*

Me;
CALUM THOMAS HOOD

*Mesajınız Calum kişisine iletilemedi*

Me;
SEN ŞAOA MISIN BENI CIDDEN ENGELLEDIJ MI YUH DIYIRUM CALUM BAK BURAYA CALUM KIME DIYORUM

* Mesajınız Calum kişisine iletilemedi*

Me;
CALUM SENI BULURSAM GKTUNU TEKMEYELECEGIM CALUM
oFFFFf

* Mesajınız Calum kişisine iletilemedi*

Ashton Irvine:

Me;
AsSSSsthiooin
YARDIM AMK

Ashton;
ne var

Me;
CALUM BENI
ENGELLEDI
HEM DE SEBEPSIZ
YERE ENGEL YEDIM

Let it happen |HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin