50○

2K 188 18
                                    

Selam. İyi okumalar.

-

"Serhat ne oluyor?"

"Bir şey olduğu yok."

İnanmıyordum o da inandırmak için söylemiyordu.

"Onlar birlikte mi?"

"Bilmiyorum."

"Öğrenmek istiyorum."

Huysuzluk yapmaya başladığımı düşünüp ayaklandığında beni de ayağa kaldırmıştı.

"Keyfinize bakın. Uyuyacağınız zaman odaları karıştırıp bizimkine girerseniz sikerim."

Bir defa yine böyle bir günde biz erkenden odamıza çıkmıştık. Normalde kapı kilitleme ya da kapatma gibi şeylere dikkat etmediğimiz için öylece odaya girmiştik. Ben kapıyı kapsam da kilitlemek aklıma gelmemişti. Daha sonra biz yiyişirken içeri girmişlerdi salak gibi. İyi ki tamamen soyunmuş falan değildik.

Söylediği şeye sinirlenmem gerekirken ben merakla belli bir noktaya bakıyordum. Bizim ayaklanmamızla Melis kafasını kaldırmış ve ellerini ayırmışlardı.

Gözlerimi onlardan çekip önümde yürümeye başlayan Serhat'ın sırtına çevirdim. Merdivenlerden çıkarken onlardan yeterince uzaklaştığımız için "Serhat gördüm onları. Kesin birlikteler."dedim.

Gülüp "Bugüne kadar görmemen hata."dedi.

Farketmeden çığırarak "Ne?!"dediğimde eliyle ağzımı kapatıp beni susturdu.

"Sessiz ol."

Koridorda yürürken hayretle ona bakıp beni odaya sürüklemesine izin verdim.

"Serhat söylesene. Sevgili mi onlar?"

Odamızın kapısını açıp içeri girdikten sonra üstündekileri çıkarıp yere attı. Dolaptan aldığı yeni eşofamanı giyerken bana cevap vermediği için dişlerimle dudaklarımı soyuyordum.

"Merak ediyorum."

Çocuk gibi mızmızlandığımda yatağa girip önce beni sonra yataktaki boş yeri işaret etti.

"Üstünü giyip gel yanıma."

"Anlatacaksın değil mi?"dedikten sonra acele edip elbisemi çıkardım. Gülüşü kulağıma geldiğinde merakımı bastırmadığım için komik göründüğümü düşünüp hızla dolaptan bir tişört alıp yatağa ilerlerken giymeye çalıştım.

Yatağa ulaşıp oturduğumda tişörtü kafamdan geçirip kocaman gözlerle yüzüne baktım. Tişörtün katlanmış ucunu düzeltip kalçamı örttüğümde merakımı gidermeyen Serhat'a kızgınca ofladım.

"Söyle artık."diyerek sitem ettiğimde umursamazca omuz silkip bir elini başının altına koyup tavana baktı.

"Garip bir şey yok ki."

Dalga geçer gibi gülüp yatakta otururken kaslı gövdesinde gözlerimi sabitledim.

"En yakın arkadaşım ve kardeşimin ilişkisinden haberimin olmaması sana garip gelmiyor yani?"

"Aynen."

Gözlerimi yüzüne çıkarıp yalvarır gibi baktım. "Anlatmazsan sabaha kadar seni uyutmam. Ve cidden çok yorgunum. Huzurla uymak istiyorum."

İstifini bozmasa da tehdidimden etkilenerek dudaklarını araladı.

"Sevgili olmadıklarını söylüyorlar. 'Öpüşmüşsünüz.'diyoruz. Cevap yok."

Ona kızgınca bakıp "Öptüğün kişinin sevgilisi olmak?"diyerek onunla ilişki yaşamadan önce yaptığımız şeyleri hatırlatmak için vurgu yaptım.

ARKADAŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin