56○

1.9K 182 16
                                    

İyi okumalar.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

⚠️ #KALP ALANINDA 1. OLMUŞUZ :D

YAKLAŞIK 6K HİKAYE ARASINDA 1 OLMAMIZ ÇOK GÜZEL HERKESE TEŞEKKÜRLER

-

Uzun dakikalar kulağıma dokunan ıslık sesiyle gözlerimi huysuzca aralayıp ellerimle yatağa vurdum. "Sus artık uyuyamıyorum." Duşta olduğu için beni duyamamıştı büyük ihtimalle. Zaten duysa zevk alıp ıslık çalmaya devam ederdi.

Kızgın yüzümü buruşturup yastığı kafama bastırdım ve kendimi boğmak ya da uyumaya çalışmak düşünceleri arasında bir süre düşündüm.

Sonunda kulağımdaki su uğultusu gidince sırayla kapı açılma sesini ve sessiz adımlarını duydum. Islık çakarak dibime girdiğini hissederken arkam dönük olduğu için emin olamıyordum.

"Güzelim."diye melodik bir şekilde konuştuğunda yastığı kafama daha da bastırdım.

"Hadi kalk." Onu duymazdan geldiğimde derin nefes aldığını duymuştum. "Seni eve bırakacağım daha."

Hızla arkama dönüp sorar gibi baktım. Bir şey söylemeden yatağa oturup eliyle ıslak saçlarını karıştırdı. Geniş omuzlarını örten bornozunun yakası fazlasıyla açık olduğu için vücudunun orta kısmı üzerindeki damlacıklarla gözler önüne serilmişti. Saçları kurumaya başlasa da ıslak olan uçlarından anlına düşen suları gözlerimle takip ettim. Anlından şakaklarına daha sonra çenesine kadar süzülen damlayı elimle silip gözlerine baktım.

Konuşmaya hazırlanıyordum ki yaklaştığım için burnumu işgal eden şampuan kokusu ile midem kalktı. Ona belli etmeden derin nefes alıp elimle karnıma baskı yaptım.

"Ne oluyor? Bunları seksiliğimden dolayı yaptığını düşünmek istiyorum."

Ellerimi karnımdan çekip ona göz devirdim. "Sadece acıktım biraz galiba."Söylediğim cümleyle kafasını sallayıp omuzlarımdan tutup sertçe silkelenmeme neden oldu.

"Ah dursana! Başım dönüyor. Sabah sabah dengesizliğin üzerinde yine."

Kollarımı kısa bir süre ondan kurtardığımda kollarını bana sarıp sırtımı göğsüne yasladı ve saçlarımı okşayarak dudaklarını gezdirdi.

"Kahvaltı yapıp çıkarız."

Homurdanarak "Yorgunum." dediğimde gülümseyip "İstersen burada kal. Şirkete dönmem lazım. Annemle yemek yaparsınız."diye dalga geçti.

"Benimle böyle konuşursan tek yiyeceğin bok olur canım."

Kafamın arkasındaki kafasını yavaşça önüme uzatıp "Ciddiydim. Akşam eve döneriz."diye onay ister gibi sordu.

"Bugün pazar. Neden gidiyorsun ki? Hem bir durum varsa ben de geleyim."

Kafasını iki yana sallayıp arkamdaki bedenini uzaklaştırdı ve sırtımı yatağın başlığına denk gelecek şekilde bıraktı.

"Kimse bir yere gitmiyor. Babam ve Levent Amca gelecek, halledip döneceğiz."

Kafamla onu onaylayıp bir anda aklıma gelen, aslında aklımdan hiç çıkmamış olması gereken şeyle dudaklarımı ısırdım. Bornozu çıkarıp boxerıyle dolabın önünde dikildiğinde sırtını izlerken yavaşça boğazımı temizleyip "Akşam sahile gidelim."dedim.

Giymeye başladığı siyah pantolonla bana dönerken dudaklarını aşağı doğru kıvırıp "Bana uyar. Ama serin olur. Hasta hissetmeye devam edersen söyle başka bir yere gideriz."dedi.

ARKADAŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin