57○

1.6K 189 7
                                    

Selam. İyi okumalar.

Finale yakın gibi. Ama nasıl bitireceğimi bilmiyorum.

🚫
OKUYANLAR LÜTFEN OY VE YORUM ATSIN!

Eski bölümlerde bile 60 oyu geçemeyenler var. Rica ediyorum.
🚫

-

3 Ay Sonra;

Elimi yatağın yan tarafına uzatıp Serhat'ı kontrol ettim. İstediğimin aksine elim boşluğa düşerken kaşlarımı çatıp gözlerimi açtım. Odada değildi. Suratım asılırken sıcak havadan dolayı bunalmıştım.

Geceliğimi düzelterek yataktan indikten sonra lavaboya gidip yüzüme soğuk su çarptım. Karnıma her sabahki gibi aynadan bakış atıp odadan çıktım. 4 aylık olduğu için fazlasıyla belirgindi. Görünüşü endişe etmeme sebep olmuyordu çünkü seviyordum. Sadece Serhat'ın sevmeme ihtimalini düşünüyordum.

Son günlerde hep tek başıma uyandığım için moralim bozuluyordu. Hep benden önce kalkıp hazırlanıyordu. Merdivenleri yavaşça indiğimde koltuğa yayılmış bedenini görünce kızgınca ona baktım. Günlerdir koltukta mı yatıyordu?

Mutsuz olmak istemesem de elimde olmadan kırılıp mutfağa geçtim. Her gün yemem gereken yumurtayı haşlanması için ocağa bırakıp masaya kahvaltılıkları koydum. Yediklerime dikkat ediyordum öteki türlüsünü istesem de gardiyan herif izin vermiyordu.

Kesme tahtasını önüme getirip salatamı hazırlamaya başladığımda kuruyan dudaklarımı ıslatmak için bardağıma şu doldurup içtim. Tekrar bıçağı elime aldığımda arkamdan sarılan kollarla irkildim.

"Günaydın."

Gülümseyip "Sana da günaydın." dediğimde saçlarımın üstündeki çenesini kaldırıp enseme öpücük kondurdu.

"Eksik yok mu bu tabakta?"

Göz devirip bilmiyormuş gibi omuz silktim. "Hayır bence tam."

Bir kolunu üzerimden çekip dolaba uzandı ve maydanozu çıkarıp önüme bıraktı.

"Olmasa da olur."

Bana katılmadığını belli ederken bedenini bedenimden ayırıp yeşillikleri yıkamaya başladı.

"Bu aydan itibaren daha fazla dikkat etmen gerektiğini biliyorsun. Hep aynı konuşmayı yapmayalım."

"Sen de dikkat ettiğimi biliyorsun. Bence çok abartıyorsun."

Bana yan gözle bakıp sustu. Elimdeki bıçağı alıp doğramaya başladığında sandalyeye oturup onu izlerken suyumdan bir kaç yudum aldım.

"Köfte ve patetes istiyorum."

Ellerini yıkayıp kaşlarını kaldırarak bana bakarken elindeki tabağı masaya bıraktı.

"Alışveriş yapalım. Akşam pişiririz."

Ellerimi birleştirip şirince "Sonunda bir şeye izin verdin."diye teşekkür eder gibi konuştum.

Sandalyesini çekip oturduğunda haşlanmış yumurtaları almak için kalktım. Elimi yakmadan suyun içinden çıkartıp masaya tabağa koyduktan sonra masaya bırakıp ben de oturdum.

"Ne zaman şirkete gelmeyi bırakacaksın?"

"Dinç hissediyorum. O yüzden kendimi yorgun hissedene kadar işimi yapacağım."

Canım evde olursam çok sıkılırdı. Şirkette kafam dağılıyor en azından Serhat'a ve arkadaşlarıma yakın oluyordum.

"O zaman benim odamda çalışma fikrini bir düşün."

ARKADAŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin