FİNAL

3.1K 186 29
                                    

Final bölümü geldi. Duygusal biraz. Hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim. Bu kadar yüksek sayıları tahmin etmiyordum. Kendimce yaklaşık bir senede yazdım. Severek yaptım. Tekrar teşekkürler. Sizi seviyorum, kocaman öpüyorum.

-

10 Ay Sonra;

Yataktan yorgunca kalkıp geceliğimin önünü bağladıktan sonra başucumdaki beşiğe yaklaşıp gülen gözlerle baktım.

Gece boyunca huysuzca kıvranıp beni uyutmamış şimdi gözlerini kapatmıştı. Gaz diye bahsedilen şeyin ne olduğunu Yalın bana çok iyi anlatıyordu. Üstelik bununla yalnız mücadele etmek çok yorulmama sebep oluyordu.

Belimdeki ağrıyla esneyip saate baktım. Öğlen olmuştu neredeyse. Benim için acıyla geçen bir kaç aydan sonra sakin ve eksik bir hayat yaşamaya başlamıştım. Hande ve Kutay ile yaşadığımı söylesem yalan olmazdı. Uyanıp onları evin bir taraflarında görmek beni hiç şaşırtmıyordu. Tıpkı ben bunları düşünürken kapının aralık kısmından Hande'nin şaşırtmaması gibi. Beni uyanık görünce sessizce içeri girip beşiğin yanına ilerlediler.

Yalın'ı herkes fazla seviyor ve daha 7 aylıkken el üstünde tutup ilerde yaşayacağı şeyleri planlıyorlardı. Sergen onu yazılım şirketinde üstün zekalı bir çocuk olarak yetiştirip gelecekte dünyanın en güçlü insanı olmasını istiyordu. Kutay ona zarar gelmesinden korkup motorsiklet yarışlarını kafasından attıktan sonra yeni bir şey bulup onu kendine benzetmek elimden geleni yapmayı hayal ediyordu. Hande ve Melis diğerleriyle oldukça sert noktalarda çakışarak doğal stresten uzak amazon çocuğu olmasını istiyordu. Evdeki hesabın çarşıya uymadığını, hayatın çeşit çeşit olayla karşımıza çıktığını bilsem de ses çıkarmadan hoşnutlukla bunları dinliyordum.

Benim hayalim mi? Benim hayalim tekdüze görünüyordu. Bencillik etmek istemesem de şu günlerde kendimi yalnız ve bitkin hissediyordum. Ama bugün benim ilacım olacaktı. Çok heyecanlıydım nikah için.

Sessizce beşiği izlediklerinde onlara gülerek bakıp kocaman tombul yüzünü öpmemek için kendimi sıktım.

Onun söylediğinin aksine Yalın bana benzemiyordu, tıpkı babası gibi kumral ve kahverengi gözlüydü. Her görene onu hatırlattığını hissediyordum. Onu özlemiştim.

"Sana çok güzel bir haberimiz var."

Hande heyecanla konuşunca ona hızla sessiz olmasını işaret edip beni takip ederek mutfağa gelmesini bekledim.

"Neymiş güzel haber?"

Ellerini birleştirip Kutay'a ve bana baktı. "Nikah şahidi ikimiz olacağız." Benden ve kendisinden bahsederek konuştuğunda bildiğim için fazla heyecanlanmadığım haber ile ona yan gözle baktım. Nikaha birkaç saat kalmıştı zaten.

Hevesi kaçmış gibi omzunu düşürdüğünde ona sarılıp "Biliyordum o yüzden heyecanlanmadım. Ama çok seviniyorum emin ol." dedim.

Sergen ve Melis evlenmeye karar vermişlerdi. Aslında Sergen'in aklında neredeyse hiçbir zaman olmasa da bir anda istemişlerdi. Zaten birliktelikleri çok iyi devam ettiği için hatta Melis 1 aylık hamile olduğu için biz de çok sevinmiştik bu habere. Annem ve babam Yalın'ı seve seve bitiremezken yeni bir torun haberiyle havalara uçmuşlardı. Ve minik yeğenim için ben de oldukça heyecanlıydım.

"Asıl haber bu değildi zaten."

Tekrar ona dönüp sürpriz yapar gibi gizemli tavırlarını izledim.

ARKADAŞ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin