Kezdet:

875 27 5
                                    

                                                                                              (Mike)

Már elég sok idő telt el a kormány által csak tűzesetnek beadott elmenyúzós Szovjetes incidens után, az emberek azonban elkezdték hiányolni a pláza által adott kényelmet, mert így egy helyen be tudtak szerezni mindent, most meg össze vissza kell mászkálniuk.

Az új polgármester pedig emiatt, és a folyamatosan beérkező kérelmek miatt felújítatta a plázát, egy óriási különbséggel, most nincsen egy titkos Szovjet bázis alatta.

El és a Byers család költözése óta az idő nagy részét távkapcsolatban töltjük, vagy levelezünk, vagy felhívjuk egymást, de a legtöbbször nem találkozunk.

California sajnos nem öt perce van innen szóval esélytelen lenne megoldani a mindennapos vagy akár a heti találkozást mert a repülőjegy is drága.

Dustin a celebrót a házuk tetejére költöztette így gyakran azon keresztül beszélek El-el, leginkább olyankor amikor már késő este van és a telefon csörgésével senkit sem szeretnénk zavarni.

Ezért pedig Dustin enyhén szólva sokszor ideges mert hát ilyenkor a Suzie-val való kommunikációja egyenlő a nullával.

Igazság szerint a gyakran annyit is takar, hogy már saját kulcsot van a Henderson házhoz és akkor megyek be amikor szeretnék.

Persze a távkapcsolat nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem találkozunk.

Amikor erre sor kerül akkor általában egy-egy hetet vagyunk a másiknál.

Pontosabban én El-éknél mert az én szüleim még mindig nem tudnak a kapcsolatunkról.

Ami a másik félt illeti, ott Joyce elfogadja a kapcsolatunkat Hopper viszont.

Nos ő ezt az egészet nagyon szigorúan veszi, és utál engem.

A szó azt hiszem legszorosabb értelmében.

Körübelül fél óránként nyit be hozzánk, hogy mindenki a saját szobájában feküdjön és véletlenül se érintkezzek a lányával.

A napközbeni csókokat kezdi elfogadni és már nem köhint mindig amikor csak hozzáérek El-hez.

Itt még szót ejthetünk a kettejük kapcsolatáról is.

Hopper szeretné a lehető legjobb kapcsolatot a lányával ezért amikor El is ott van türtőzteti magát és nem szól nekünk egy szót sem a nemtetszéséről.

Azonban amikor El elmegy jön a balhé és megkapom, hogy egy méter a minimum távolság.

Ezt egyszer Eleven meghallotta és összeveszett Hopper-rel amiről nekem elvileg nem szabadna tudnom, de én éppen Will-el telefonáltam így együtt hallgattunk mindent.

Az egész végét egy ajtócsapódás jelezte majd megszólalt a házban az egyik telefon amin persze El hívott.

Utána volt még egy nagyobb veszekedésük aminek a témája a mi tavalyi szakításunk és annak a körülményei (Hopper megkért rá, hogy hazudjak a lányának) voltak.

Azóta békesség volt vagy ha nem arról nem tudok.

Will pedig az informátorom aki tájékoztat minden El és bármilyen fiú közötti kommunikációjáról.

                                 (El)

Joyce és Hopper első randija óta nem túlzás azt állítanom, hogy az életem teljesen fenekestül felfordult.
Nem rossz indulatból, de elszakítottak a környezetemből.
Persze nagyon örülök, hogy apuék boldogok viszont hiányzik Mike és a csapat.
Hawkins is hiányzik.
Először sokat értetlenkedtem és nem tudtam miért kell elköltöznünk, aztán megértettem mert Hopper elmondta.
Beavatott, hogy Joyce el szerette volna hagyni Hawkins-t mert túl sok rossz emlék kötötte oda és nem érezte már jól magát.

Teljesen megértem a helyzetét.

A labor miatt nekem sem csak jó emlékeim vannak Hawkins-ról.

Viszont nem csak a magam, de Will nevében is beszélhetek arról, hogy visszavágyunk Hawkins-ba, mert ott vannak a legközelebbi barátaink és az egész idáigi életünk.

Azt hiszem Will pedig mindannyiunknál nehezebben viselte az ide költözést.

Jonathan és Nancy nagyon hamar összegyűjtöttek egy kis pénzt és kibéreltek egy kis lakást.

Ez az egész dolog az ő kapcsolatukat csak építette.

Na meg persze belevághattak a közös életükbe.

Amikor az előbb legközelebbi barátokat emlegettem akkor nem arra gondoltam, hogy itt ne lennének barátaim csak hát az más.

Ők nem tudnak és nem is tudhatnak Eleven-ről, csak és kizárólag Jane Hopper-ről a lányról aki a családjával együtt ebbe a városba költözött.

Van nekem egy Chris-em aki az itteni legjobb barátom.

A fiú aki az évfolyamunk legnépszerűbb fiúja, akivel mindenki járni vagy valami mást szeretne csinálni.

Igazából az itteni lányokkal való kapcsolatom pont emiatt a legtöbb esetben nem túl fényes mert állításuk szerintem nekem Chris-re fáj a fogam.

Azt hiszem mostanra már rájöhettek, hogy egyébként nem és nem azért barátkozom vele mert ő népszerű.                                                                      

Szerintem nem árulok el sokat ha azt mondom Hopper boldogabb mint valaha.

Minden reggel mosolyogva kel és úgy is fekszik.

Joyce nagyon jó hatással van rá.

Meg ez az egész családosdi is.

Igaz mi egyre többet veszekszünk, ugyanis ő néhány dologgal nem ért egyet.

A legjobban mégiscsak Mikeal nincs megelégedve.

Bármivel is próbálkoztunk ő az első számú Mike utáló.

Utána talán Max és legvégül Troy. Ennyi ez a lista.

Összességében mostanában ilyen dolgok vannak.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora