Váratlan vendég:

516 16 4
                                    

                                                    
                                (Mike)

Na a mai nap iszonyúan fontos számomra, ugyanis ma van El szülinapja ahova én és a többiek meglepetésként érkezünk majd meg.

Ezek a napok mindig fontosak mert szeretnék jó barát módjára valami olyan dolgot adni neki aminek úgy igazán fog örülni.

Tudom, hogy más programot szervezett magának egy barátjával hiszen nekem ma elvileg nagyon fontos programom van.

Ami mondjuk nagy részben igaz.

Hiszen ki nem hagynám azt, hogy a mai napot náluk töltsem.

Viszont El a sztorinak azon részét, hogy a fontos programom náluk van nem tudja.

Az izgatottságtól aludni is alig tudtam, így már reggel kilenckor teljesen felöltözve a telefon mellett állva Will-t csörgettem meg.

-Jó reggelt!-Köszöntem bele a készülékbe miután felvette.

-Neked is-Hallottam meg Will álmos hangját a vonal túlsó feléről.

-Felkeltettelek?-Kérdeztem meg tőle szinte azonnal.

-Hát amúgy igen.-Ásított egyet mire rögtön bűntudatom támadt.

-Bocsánat, én nem nagyon aludtam és összevontam azzal, hogy akkor biztos senki más sem, vagy nem tudom, úgyhogy gondoltam már fent vagy, de ezekszerint nem.-Kértem tőle bocsánatot.

-Mike a hős szerelmesekre nem haragszom.-Nevetett.

-Vicces vagy Will, El már fent van?-Érdeklődtem.

-Szerintem már igen.-Mondta.

-Akkor azt hiszem most felhívom, és akkor mi meg érkezünk.-Tettem le a telefont ezzel egy időben El számát beütve majd hívva.

-Nagyon Boldog Szülinapot drága El.-Kiáltottam neki amint felvette a telefont.

-Köszönöm Mike Wheeler.-Nevette el magát.-Amúgy te vagy az első aki felköszöntött.-Súgta meg mellékesen.

-Hát ha már nem vagyok ott akkor ez a minimum.-Mondtam.

-Figyelj ez nem a te hibád, mármint ha muszáj versenyre menned akkor miattam ne mondd le.-Lehunytam a szemem, utálok neki hazudni, de még így is egy dolog nem stimmelt, én semmiféle versenyt nem említettem.

-Várjunk milyen verseny?-Kérdeztem inkább rá.

-Hát Will azt mondta nekem, hogy valami nagy verseny lesz nálatok.-Árulta el furcsállva a tudatlanságomat.

-Igen persze tudom, és én azért mondtam neked csak programot mert.-Kezdtem bele azonban El félbeszakított.

-Nem kell magyarázkodnod, nem haragszom meg semmi ilyesmi.-Állt fel az ágyáról a hangok alapján.

-Azért azt már most megígérem, hogy valamikor elmegyek és személyesen is felköszöntelek.-Mosolyogtam.

-Én pedig megígérem, hogy várni fogom.-Tett ő is ígéretet nekem.

-Na és akkor ma mit csinálsz?-Kérdeztem ezzel elterelve a témát.

-Tizenegy fele moziba megyünk Chris-el, aztán azt hiszem fagyizni is és jövök haza.-Avatott be a terveibe a lány.

-Amúgy ki az a Chris?-Érdeklődtem, mert azt tudtam, hogy El megy ma valahova, csak azt nem tudtam, hogy ki az a Chris, és miért viszi moziba a páromat.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Where stories live. Discover now