Az egész dolog mármint ez a bezártság:

156 9 1
                                    

                                   (El)

-Egy másodperc alatt ki tudom nyitni ha szeretnéd.-Árultam el.

-Nem szükséges.-Rázta a fejét.

-Bocsi csak azt hittem sietsz vagy valami.-Mondtam.

-Miért kéne sietnem?-Nézett kérdőn.

-Talán az új barátnődhöz mert már biztos nagyon hiányol.-Mondtam gúnyosan.

-El nem is szakítottunk meg semmi, meg különben is miért lenne új barátnőm?-Tette fel ironikusan a kérdést ami érdekes.

-Hát Emma amikor ott voltam ő mondta, hogy fürdesz mert mentek a plázába.-Árultam el.

-Emma és köztem még mindig nincsen semmi és különben is Emma azt mondta nekem, hogy nem voltál ott de viszont amikor én nálad voltam akkor Max azt mondta.-Kezdte el de én félbeszakítottam.

-Várj te voltál Maxnél?-Akadtam fent ezen a kis részleten.

-Igen de szóltam Maxnek, hogy ne szóljon mert azt hittem csak nem akarsz látni.-Magyarázta.

-Oh értem.-Értettem meg aztán egy picit elmosolyodtam.

-Min mosolyogsz?-Kérdezte Mike.

-Semmin csak tudod á hagyjuk.-Legyintettem.

-Engem érdekel.-Dőlt el az ágyon.

-Tényleg?-Kérdeztem egyre nagyobb vigyorral az arcomon.

-Persze.-Ült fel majd megfogta az arcomat és szorosan magához húzva megcsókolt.

                                 (Mike)

A csókjaink egymás után követték a másikat ez az El apja által egyszerűen ,,sohasem hagyják abba a csókolózást pillanat volt." Ez volt a mi békülésünk. Három felesleges hét egymás nélkül. Emiatt a kis semmiség miatt.

-Huhh bocsi.-Takarta el a szemét a belépő Jonathan mire El gyorsan elszakadt tőlem majd a sarokba ugrott és szégyenlősen nézte a földet.

-Semmi gond már úgyis menni készültünk.-Túrtam a hajamba zavartan.

-A zárt ajtón át?-Értetlenkedett Jonathan.

-Képesség.-Suttogta a már régóta hallgató El.

-Ja értem akkor nem szólok Hoppernek.-Mondta csak úgy mellékesen.

-Azt  megköszönném.-Szóltam halkan.

-Nyugi skacok amúgy sem akartam szólni neki mert ismerem és Mike valószínűleg már nem élne de ki tudja minden ember változik.-Vonta meg vállait.

-Ezzel megnyugtattál.-Motyogtam.

-Élve jobban szeretlek.-Lépett mögém El majd puszit nyomott a számra.

-Mindent értek.-Bólintottam majd felkaptam a hátamra és így rohantam le vele a lépcsőn.

-Mike Wheeler azonnal tegyél le.-Nevetett miközben bökdöste a vállamat.

-Ezennel megjöttünk kedves El Hopper.-Tettem le.

-Köszönöm a fuvart.-Kaptam puszit Eltől miközben karjaimat a dereka köré fontam.

-Szóval Szent a béke?-Kérdezte Will.

-Párterápia? Forduljanak hozzám.-Forgott Lucas majd pisztolyt mutatott.

-Köszönjük.-Mondta El mire a többiek meghajoltak.

-Na és milyen volt ott bent?-Nézett kérdőn Max.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Where stories live. Discover now