Egyszerűen csak van:

125 5 2
                                    

                                 (Mike)

-Mik azok a demogorgonok?-Érdeklődött Robin.

-Olyan lények mint az emberek de nincsen arcuk helyette ilyen virág szerű valami van amivel megesznek és ezek a lények rabolták el Willt.-Magyarázta el Dustin.

-Tehát ezek az izék embereket ölnek?-Értelmezte a hallottakat Robin.

-Pontosan amíg valaki meg nem állítja őket.-Szólalt meg Will.

-Minden világos.-Tetetett mosolyt Robin.

-Láttátok már őket?-Kérdezett Steve.

-Nem de nagy valószínűséggel hamarosan fogjuk.-Mondta El.

-Hányszor találkoztatok ezzel a lénnyel?-Jutott eszébe Robinnak a kérdés.

-Többször mint kellett volna de nem is értem, hogy térhetett vissza.-Dőlt hátra El idegesen.

-Lehet köze van a Szovjetekhez.-Rántotta meg a vállát Robin.

-Steve és Robin azonnal nyissátok ki az ajtót.-Hallottunk meg egy idegen hangot kintről.

-Ez a főnök lesz.-Nézett egymásra a két alkalmazott.

-Srácok sajnálom de most mennetek kell vagy kinyírnak minket majd beszélünk később.-Kezdett el minket a hátsó ajtó felé tolni az idáig hallgató Steve.

-Na mi a program?-Mosolygott a lányokra Dustin.

-Mi most Elel megyünk mozizni.-Jelentette be Max a már idáig is tudott tényt.

-Lányok esetleg.-Kezdett

-Nem ide most csak mi megyünk.-Válaszolt El helyett Max mert látta, hogy majdnem meginvitált minket is velük a csajos programra ahol látszólag zavartunk volna.

-Itt menjünk ki.-Nyitottam ki az egyik ajtót ami visszavitt minket a pláza forgatagába.

-Akkor mi megyünk is.-Köszönt El majd Maxel együtt indultak a mozi felé.

-Mi srácok merre?-Kérdeztem.

-Nekem beszélnem kéne Suzieval.-Felelte Dustin.

-Akkor megyünk veled feltéve ha nem zavarunk.-Vetette fel az ötletet Lucas.

-Gyertek csak.-Mondta lazán Dustin.

-Egyet kérek ne énekeljetek.-Tettem fel a kezemet.

-Azt nem ígérem meg.-Fordult felém Dustin.

(El)

-Oké azért be kell vallani ez elég jó film volt de vannak jobbak is.-Vontam le a tanulságot.

-Ezt mondom én is.-Értett egyet velem Max.

-Figyelj mi történt veled és Lucassal?-Tettem fel a már régóta bennem lévő kérdést.

-Semmi ha jól tudom.-Válaszolta.

-Nem most vagyis pont hogy de mármint érted idáig valahogy csak barátoknak tűntetek de most csak úgy ragyogtok együtt.-Mondtam el mikorra gondoltam.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Where stories live. Discover now