Ez meg, hogy lehetséges:

134 7 6
                                    

                                  (El)

Volt ott mindenki 001-től egészen 019-ig. Egyszerűen nem tudtam ezt elhinni. Ennyi gyerek van vagyis volt még a laborban rajtam kívűl. Nem értettem, hogy őket én miért nem ismerem.

-Ez meg, hogy lehetséges?-Suttogtam magam elé meredve.

-Mármint mi?-Nézett érdeklődve Sarah.

-Hát az, hogy miért nem tudtam azt, hogy itt rajtam kívűl mások is vannak?-Feleltem.

-Mis sem tudtunk egymásról.-Ismertette velem a dolgokat.

-De mégis miért nem?-Kérdeztem.

-Ez egyszerű mert ha összefogunk simán kijuthatunk innen.-Rántotta meg a vállát.

-Most hol van Brenner?-Érdeklődtem.

-Valószínűleg a reggeli sétáján.-Válaszolt.

-Mindennap itt vagytok?-Tettem fel a következő kérdést.

-Igen de neked most menned kell te vagy az első szobában.-Szólt.

-Akkor holnap reggel ugyanitt.-Búcsúzkodtam majd visszarohantam a szobámba.

Arra gondoltam, hogyha Brenner észrevenne vajon mit tudna kezdeni ennyi gyerekkel? Valószínűleg mindent tud rólunk és így könnyű dolga lenne velünk. De ki tudja mit tenne. Én mondjuk biztos nem. A szobámban egy olyan fél órát ültem amikor is belépett.

-Jó reggelt Eleven, hogy aludtál?-Érdeklődött.

-Hát egészen jól de jobb lenne otthon.-Válaszoltam.

-Majd hazamehetsz.-Legyintett hanyagul.

-Vannak itt mások is?-Vontam fel a szemöldökömet.

-Van egy fiú One.-Válaszolt.

-Ide hozhatnád.-Mondtam mellékesen.

-Rendben.-Forgatta meg a szemét majd elindult.

Egy egészen szimpatikus fiú lépett be a szobába mellette. Hasonlóan nézett ki mint Mike. Mármint a haja. Annyi különbséggel, hogy ő szőke volt.

-Nyugi ha kimész nem szökünk el.-Nevettem.

Majd Brenner kiment a szobából.

-Szia az én nevem Elven téged, hogy hívnak?-Érdeklődtem.

-One.-Suttogta alig hallhatóan de én tisztán értettem.

-És te honnan jöttél?-Kérdeztem.

-Árvaházból jöttem vagyis hoztak el.-Mondta.

-Árvaház?-Mondtam ki a még számomra ismeretlen szót.

-Még nem hallottál az árvaházról?-Vonta fel a szemöldökeit.

-Nem tudom mi azaz árvaház.-Néztem fel rá.

-Oké szóval az árvaház egy olyan hely ahová az olyan gyerekeket küldik akiknek nincsenek szülei vagy akiket a szüleik leadtak még a kórházban.-Mondta el nekem az árvaház fogalmát.

-Oh értem sajnálom de tényleg.-Görbítettem le a számat.

-Ha te nem árvaházból jöttél akkor honnan?-Érdeklődött.

-Ez egy elég hosszú történet.-Kezdtem bele minden elmesélésébe egyetlen részletet sem hagyva ki elvégre az egyik társam ül velem szemben így neki mindent elmondhatok.

-Wow várj szóval Mikeot nem bírja Hopper és emiatt ti egyszer szakítottatok?-Vesztette el a fonalat One ami miatt nem hibáztattam elég bonyolult éveken vagyok túl.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Onde histórias criam vida. Descubra agora