Barátkozz meg ezzel a helyzettel:

127 6 5
                                    

(El)

-Mike te meg miről beszélsz?-Állt fel a padról Dustin.

-Te egy akkor szemétláda vagy tudod jól, hogy mit érzek iránta mégis eljöttél vele egy randira.-Lépett közelebb Mike Dustinhoz idegesen.

Majd egy kicsit meglökte aminek következtében a fiú kicsit hát mondhatni elesett.Dustin természetesen nem hagyta magát ezért nyomban felpattant és a lökdösődésből hamar pár jobb egyenes lett.

-Will segíts már.-Mentem oda a két fiúhoz segítséget hívva amit persze hamar meg is kaptam Will személyében aki Dustint próbálta leszorítani.

-Próbálok.-Fogta le Dustint aki még tovább kapállozzot.

-Mike hagyd már abba semmi sem történt.-Fordítottam magam felé.

-De Will tisztán hallotta, hogy azt mondod ma el szeretnél menni egy randira aztán amikor reggel ott voltam nálatok nem is foglalkoztál velem.-Akadt ki.

-Őszintén kérdezem te meg miről beszélsz? Mármint komolyan le se szartalak? Akkor nem feküdtünk volna le majdnem.-Kezdtem el kiabálni.

-Mike te el se kezdj veszekedni és El tőled meg szeretnék bocsánatot kérni.-Szólt nekem Will.

-De miért?-Vontam fel a szemöldökömet.

-Nem kellenne mindent elmondanom Mikenak ami veled történik.-Tárta szét a karját.

-Rád nem haragszom.-Rántottam meg a vállamat.

-Legközelebb akkor sem csinálom ezt.-Harapta meg a szája szélét Will.

-Én elindulok haza oda légyszi ne kövess Dustin jössz?-Mosolyogtam gúnyosan Mikera.

-Aha persze.-Felelte.

-Siessünk otthon lekezelem a sebedet.-Néztem a fiú homlokára ami vérzett.

-Ja oké köszi.-Kezdtünk el sétálni.

Az út néma csendben telt a gondolatainkba merülve néztük a földet én pedig egyrészt boldog voltam mert amit Mike tett az valahol aranyos de egyben dühös is voltam amikor megérkeztünk.

-Mindjárt jövök csak idehozom a cuccokat.-Csuktam be magam mögött az ajtót.

-Hát veled meg mi történt?-Érkezett meg a szabadnapos Hopper.

-Az, hogy Mike egy barom.-Mentem idegesen a fürdőbe.

-Én ezt idáig is tudtam.-Keverte tovább a kávéját Hopper boldog arccal.

-Örülök neki megvan a láda.-Tettem fel a kezemet vidáman az elsősegély dobozzal.

-Ha ide felülök az jó?-Kérdezte Dustin a bárszékre mutatva.

-Pont azt szerettem volna mondani.-Ültem fel vele szembe.

-Itt van zsebkendő.-Rakott le egy csomagot Hopper az asztalra.

-Köszi.-Háláltam meg.

-Igazán nincs mit.-Indult meg a szobájába Hopper.

-Ez most lehet csípni fog.-Mondtam majd oda tettem a fertőtlenítős zsebkendőt a seb helyére.

-Nem kicsit.-Szisszent fel Dustin.

-Tényleg bocsi amiért Mike így viselkedett nem tudom mi ütött belé.-Ráztam a fejemet.

-Semmi gond tudod ő egyszerűen csak szerelmes.-Engedte el a dolgot Dustin.

Miután a sebet helyreraktam Dustin el is ment én pedig egyedül maradtam a gondjaimmal együtt. Will pedig nem jött haza. Még ebédre sem. Szóval a mai nap nem nagyon volt kommunikációm senkivel talán csak pár szó.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Where stories live. Discover now