(El)
-Vajon ezt, hogy érti?-Kérdeztem meg miután Will kiment a szobából.
-Szerintem az most mindegy.-Legyintett.
-Akkor én most lemegyek Hopperhez.-Indultam le.
-Én ide hívok mindenkit.-Mondta Mike.
-Okés.-Léptem ki az ajtón.
A lépcsőn lefelé menet kicsit elbambultam és leragadtam egy teljesen másik helyen ezért is lehet, hogy nem vettem észre a felém haladó Hoppert akinek emiatt sikeresen neki mentem.
-Végre már azt hittem Will el tévedt.-Forgatta meg unottan a szemét.
-Bocsi csak még beszélgettünk.-Mondtam azonnal.
-A lényeg az, hogy kitaláltam valamit de ahhoz kellenek a többiek is.-Kezdett bele.
-Tudom éppen ezért Mike már hívja is őket.-Avattam be.
-Okos gyerek ez a Mike.-Bólogatott lassan Hopper.
-Én megmondtam neked.-Reagáltam a valószínűleg véletlen mondott mondatra.
(Mike)
-Lucas itt Mike.-Szóltam bele a készülékbe.
-Ne már még csak fél tizenkettő van.-Hallottam meg Lucas reggeli hangját.
-Baj van át kell jönnötök Ellék-hez Max-el tíz perc múlva legyetek itt.-Utasítottam.
-Kérése számomra parancs.-Vicceskedett.
-Egy megvan.-Suttogtam mikor letettem a telefont.
-Mike figyelj mindent hallottam tényleg szóval már három is megvan.-Támaszkodott Will.
-Segítesz?-Kértem.
-Hívom Dustin.-Bólintott Will.
-Köszönöm.-Mondtam azonnal.
Majd beütöttem Steve telefonszámát és hívni kezdtem.
-Itt Steve Harrington beszél.-Vette fel a telefont a fiú.
-Steve itt Mike beszélnünk kell gyere Ellék-hez tíz perc múlva.-Tettem le reakciója előtt.
-Dustin hamarosan ideér.-Közölte Will.
Én szó nélkül hagyva őt beütöttem a nővérem számát.
-Jó napot kívánok itt Nancy.-Mondta félénken.
-Nancy végre gyere át Will-ékhez tíz perc múlva ja és Jonathan is jöjjön.-Ismételtem.
-Történt valami?-Kérdezte tőlem Nancy.
-Még nem de fog szóval siessetek.-Titokzatoskodtam.
••••
-Mike itt vagyunk már egy fél órája és te is meg persze a többiek sem szólaltak meg ami eléggé idegesítő mivel mindannyiótoknak idegesség van a fején.-Problémázott Max.
-Jó de ez nem egy ilyen hip hop dolog.-Mondtam.
-Oké szóval tegnap kiderült, hogy El amiatt volt rosszul mert jön vissza a demogorgon de ne aggódjatok kitaláltam mindent.-Nyugtatott meg mindenkit Hopper.
Az ő szavára mindenki hallgatott ezért csöndben meredtek maguk elé.
-Beavatnál minket?-Kérdezett csak ennyit Nancy.
-A lényeg, hogy első sorban várunk nem tudom hogyan értesülünk az érkezésükről de ha minden igaz van még három napunk amikor természetesen kell viselkednünk mert bármikor megfigyelhetnek minket hiszen Brenner nagy ember szóval a börtön neki semmi a lényeg a házon kívűl meg nem mukkantok semmiről értve leszek.-Vázolta fel a mostani tervünket Hopper.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Friends don't lie (ST fanfiction)
Fanfic-Ki kell nyitnod a kaput.-Válaszolt érzelemmentes és kimért hangon. -Nem tudom megtenni ezt neked.-Jelentettem ki.