(El)
Csak akkor tudatosult bennem, hogy milyen hülye vagyok amikor már késő volt. Minden máshogy alakulhatott volna. Mármint ha most éppen lett volna erőm. De szerencsémre most éppen nem volt. Már csak egy terv kellett. Egy terv arra ,hogy miként jussak ki innen. Persze a próbálkozásom után Brenner inkább bent maradt velem a szobában tesztelni. Nem bírtam tovább hamar elnyomott az álom igaz még csak délután volt. Éppen jókor nyitottam ki a szememet amit persze azonnal vissza is csuktam ezzel alvást színlelve mert Chris is bent volt a szobában és Brennerrel beszélgetett.
-Átnézték a kazettákat de nem találták annak az utcának a felvételeit.-Mondta Chris.
-Akkor előttünk értek oda.-Idegeskedett Brenner.
-Hát ezek szerint igen és akkor rövid időn belül idetalálnak.-Mérte fel a helyzetet Chris.
-Nem, nem találhatnak ide szóval te szépen elmész abba a házba.-Emelte fel a hangját Brenner.
-De mit csináljak ott?-Kérdezte remegő hanggal Chris.
-Derítsd ki mit tudnak.-Utasította Brenner Christ.
-Rendben papa.-Mondta Chris majd feltehetőleg elhagyta a helyiséget.
-Chris várj!-Szólt utána Brenner majd halottam ahogy közelebb lép az ágyhoz.
-Miért?-Kérdezte
-Eleven!-Szólt élesen Brenner majd gyorsan felültem az ágyon.
-Igen?-Kérdeztem riadtan mert nem tudtam miért szól nekem.
-A nyakláncod vedd le most.-Utasított
-De, ez lesz az egyetlen emlékem.-Szipogtam.
-Sajnálom hiteles álca kell.-Tartotta felém a kezét majd gyorsan levettem a nyakláncot.
-Na szóval akkor most mit csináljak?-Vonta fel kérdőn a szemöldökét Chris.
-Ezt légyszíves vidd el és ha úgy látod, hogy nyomon vannak akkor visszafelé ejtsd el valahol aztán siess vissza és számolj be mindenről.-Kérte Brenner a fiútól.
-Indulok.-Mondta Chris majd kilépett az ajtón.
(Mike)
Nem tudtunk semmit vagyis csak annyit, hogy a rossz emberek visszatértek és elvitték Elevent.
-Mi történhetett?-Kérdeztem idegesen.
-Mike mi sem tudjuk és ha megkérdezed mégegyszer akkor sem fogunk semmit sem tudni szóval légyszi nyugodj le mert ezzel mindenkit felidegesítesz.-Szólt rám idegesen Will.
-Hát ettől nem lett jobb.-Motyogtam
-De legalább nem nyavajogsz.-Mondta Max.
-Max én nem nyavajgok csak éppenséggel a rossz emberek akiket megjegyzem te nem is ismersz elrabolták Elevent és valószínűleg ismét kísérleteznek rajta, hogy teljesen kicsinálják megint de ezúttal már legalább tud ellenkezni ami mondjuk ott éppenséggel nem számít.-Válaszoltam ingerülten a lánynak aki mellesleg El legjobb barátja.
-Bocsi Max de ez most jogos.-Értett egyet velem Dustin.
-De akkor sem kéne nyavajogni.-Védte egyből a barátnőjét Lucas.
-Mondta már, hogy nem nyavajog.-Védett Dustin.
-Ha veszekedtek abból semmi jó nem lesz.-Szólt bele Hopper a vitába.
-Gyerekek Hoppnak igaza van a veszekedéstől nem oldódik meg semmi.-Csitított Joyce.
-De milyen nyomon indulhatnánk el?-Kérdezte Lucas.
YOU ARE READING
Friends don't lie (ST fanfiction)
Fanfiction-Ki kell nyitnod a kaput.-Válaszolt érzelemmentes és kimért hangon. -Nem tudom megtenni ezt neked.-Jelentettem ki.