(Mike)
-Mike anyád kérdezett válaszolj.-Szólt rám apa mire elengedve El kezét teljes testtel feléjük fordultam.
-Nos, anya, apa, Holly ő a barátnőm.-Mutattam a megszeppenve álló El-re aki ezután elém állva félénken integetett.
-Neve is van a te kis barátnődnek?-Fonta keresztbe a mellkasa előtt a kezét anya.
-Jane Hopper-nek hívnak viszont általában mindenki csak El-nek szokott hívni.-Köszörülte meg a torkát a kezét nyújtva.
-Várjunk csak egy apró kis pillanatra, Hopper mint.-Gondolkodott el.
-Jim Hopper, igen viszont nem a vérszerinti lánya csak örökbefogadott.-Árultam el nekik.
-Oh édesem szóval nem vérszerinti apukád.-Biggyesztette le anya a száját mint aki átérzi El problémáját.
-Egyébként én Ted Wheeler vagyok.-Állt előre apa El-el szemben majd kezet nyújtott neki és kezetráztak.
-El.-Mondta a becenevét a teljes neve helyett.
-Ahj gyerekek ha szóltok akkor készülök egy kicsit és tudnánk valamit enni.-Rázta a fejét édesanyám idegesen.
-Én akkor nem mutatkozhatok be neki?-Kérdezte a kis Holy aki alig ér a derekunkig.
-Nekünk azt mondták, hogy te vagy Amerika legveszélyesebb embere.-Adta meg nekünk a tudását anya erre láttam, hogy El lefagy és nem tudja mit válaszoljon.
-Tudja akik megkeresték magukat az árvaház vezetői voltak és én veszély jelentettem nekik ugyanis ott, hogy is mondjam nem túl gyerekbarát dolgok mennek a belépésünknél kapunk egy tetoválást ez a nevünkként szolgál onnan viszont nem is fogadnak senkit örökbe éppen ezért a szökésem komoly veszélyt jelentett nekik de éppen amikor a szakadó esőbe sétáltam vagyis futottam találkoztam Mikeékkal aztán ide hoztak, hogy ne fagyjak àt Hopperrel meg sokat beszélgettem és végül úgy döntött, hogy lesz a hivatalos gyámom.-Találta ki rögtön az egész sztorit El.
-Nagyon sajnálom tegezz nyugodtan és gyere igyál meg egy teát.-Kínálta fel a lehetőséget.
-Fiam gyere csak velem.-Indult el apa le a lépcsőn, hogy kezdetét vegye életem legkínosabb beszélgetése az apámmal aki valószínűleg nem is tudja, hogy nincs szükségem egy ilyen beszélgetésre.
-Igen apa?-Kérdeztem a pincében lévő székek egyikén ülve.
-Adnék pár tippet, hogy hogyan ne veszítsd el ezt a lányt.-Avatott be.
-Tudod apa mi már két éve járunk.-Próbáltam megelőzni ezt a beszélgetést.
-Ennyi idő alatt nem mondtad el nekünk?-Vonta fel a szemöldökét.
-Nem tudtam, hogy reagálnátok.-Szépítettem a valóságot miszerint azért nem mondtam el mert a barátnőm nem igen olyan átlagos lány hanem tulajdonképpen egy labor kisérleti nyula volt így nem volt valami szép gyerekkora.
-Ha anyádat nem is nekem elmondhattad volna.-Duzzogott.
-Jó ne haragudj.-Kértem bocsánatot.
-Szeretnéd tudni én, hogy hódítottam meg anyádat?-Mosolygott rám apa.
-Inkább ne.-Ellenkezzem nyomban.
-Akkor beavatlak a barátnő szerzés világába.-Mutatott maga elé filmesen.
-Nekem nem kell barátnőt szereznem mert már van.-Néztem értetlenül.
-Jajj Mike én csak szeretnék veled beszélgetni mint apa a fiával.-Borult ki.
YOU ARE READING
Friends don't lie (ST fanfiction)
Fanfiction-Ki kell nyitnod a kaput.-Válaszolt érzelemmentes és kimért hangon. -Nem tudom megtenni ezt neked.-Jelentettem ki.