-Na jó nyomon járnak?-Dobolt idegesen lábaival Brenner a betonon.
-Még csak az egyik kazetta van meg a többi nálunk van de viszont lehet elkövettem egy kisebb hibát ami nem lehet nagy befolyással a nyomozásukra de inkább szólok.-Nevett Chris én ezt csak az ablakból láttam ami persze nem volt nyitható.
-Na és mi volt az a hiba?-Kérdezte egyre feszültebben a labor valaha volt igazgatója.
-Leejtettem a nyakláncot Will előtt.-Kezdte el a padlót fürkészni Chris.
-Mondd csak hülye vagy te?-Nézte Brenner a fiút.
-Elnézést.-Dadogta Chris nagyon zavartan.
-Nem miattad romba dőlhet minden.-Fújtatott Brenner.
-De nem fog itt van a lány.-Mutatott az ablak felé Chris majd elindult befele.
-Mit akarsz?-Kérdeztem a belépő Christől csalódott hangon.
-Semmit csak gondoltam szólok, hogy nemsokára vacsora.-Vont vállat.
-Én inkább nem eszem valahogy nincs étvágyam.-Meredtem értetlen arccal a srácra.
-Figyelj ne utálj engem.-Mondta.
-Egy okot mondj nekem légyszíves.-Kérleltem.
-Mondjuk tök jó barátod voltam.-Felelt.
-Csak azért mert megkértek rá téged és te pedig becsaptál.-Sértődtem meg egy pillanat alatt.
-Tudod Eleven amikor először megláttalak azonnal vissza mondtam volna a papa kérését dehát ismered na mindegy is igazad van én sosem voltam a barátod mert nem akartam az lenni egyszerűen arra vágytam, hogy a barátnőm legyél és tényleg elhittem miszerint van nálad esélyem dehát te csak Mikeról beszéltél akiről még azóta sem tudom, hogy kicsoda.-Vallotta be érzelmeit irántam a fiú.
-De a segítségnyújtást kikerülhetted volna.-Szólaltam meg.
-Az bármin is változtatott volna?-Kérdezte.
-Hát talán annyin,hogy most nem lennék itt.-Válaszoltam.
-Miért Mike?-Csúszott ki száján a kérdés.
-Mert őt szeretem és mert ő nem hazudna nekem.-Mondtam őszintén a gondolataimba merülve amik a barátom körül forogtak ismételten.
(Mike:)
Egyszerűen semmire sem tudtam koncentrálni a többiek próbáltak megnyugtatni vagy elterelni a gondolataimat de nem igazán ment nekik. Hopper csak annyit mondott, hogy mára fejezzük be a keresést ugyanis amíg nincs meg Chris addig tétlenek vagyunk. Szóval várnunk kellett. Nem igazán tehettünk mást.
-Megvan még a volkid?-Kérdeztem Willtől.
-Persze.-Kezdett el kutatni az íróasztala egyik fiókjában majd elővette a készüléket.
-Nálam maradhatna csak néhány napig?-Kérleltem.
-Ha szeretnéd nyugodtan maradjon csak.-Vonta meg a vállát hanyagul.
-Mike beszélhetnénk?-Kérdezte Hopper.
- Igen.-Feleltem.
Mi ketten pedig átsétáltunk El szobájába.
-Szóval tudom, hogy Elevennek veled van a legjobb kapcsolata és mindenki tisztában vele, hogy te viseled a legrosszabbul az eltűnését de egy kicsit lazítanod kell mármint egész nap görcsösen izgultál van a sarkon egy videó téka válassz egy filmet hozd haza és nézd meg a többiekkel.-Javasolta Hopper.
KAMU SEDANG MEMBACA
Friends don't lie (ST fanfiction)
Fiksi Penggemar-Ki kell nyitnod a kaput.-Válaszolt érzelemmentes és kimért hangon. -Nem tudom megtenni ezt neked.-Jelentettem ki.