De nem várhatom el tőled:

202 9 15
                                    

                                (Mike)

Egyszer csak egy kezet éreztem meg a vállamon mire kinyitva a szemeimet teljesen felé fordultam.

El ült az ágyamon aki a megfordulásomra egy mosollyal reagált.

A kezét még mindig a vállamon tartva.

-Szép jó reggelt kedves Mike Wheeler.-Nyomott egy puszit az arcomra El.

-Azt nem fogom tagadni kedves Eleven Hopper, hogy örülnék ha minden reggelem így kezdődne.-Árultam el felülve.

-Én sem fogom, hogy nem bánnám.-Tárta szét a karját elhelyezkedve előttem.

-Mi lenne ha esetleg ameddig nem költöztök be a házba itt maradnál?-Vetettem fel az ötletet egy kicsit félve El esetleges elutasításától.

-Mike én tényleg szívesen maradnék, viszont Hopp nem örülne.-Rázta a fejét.

-Egy hét az nem sok idő.-Érveltem.

-Nem fogok nekik hazudni egy teljes héten át.-Mondta azonnal.

-El nem kell hazudnod nekik.-Vágtam rá.

-Miért?-Döntötte oldalra a fejét kérdőn.

-Ha itt maradsz akkor azt Hopp-nak nem feltétlen kell tudnia, mármint nem hazudsz neki abban, hogy Max-nél laksz, csak szimplán nem cáfolod meg azt, hogy ott laksz, mármint nem mondod meg neki, hogy hol laksz.-Magyaráztam el neki.

-Szóval akkor azt kéred tőlem, hogy titkolózzak.-Húzta fel a szemöldökét El.

-Én csak szeretném ha itt maradnál.-Fogtam meg a kezét kérőn nézve rá.

-Nem tudom Mike.-Bizonytalanodott el egy pillanat alatt.

-Ha nem szeretnéd akkor tényleg nem muszáj.-Mosolyogtam rá El-re.

-Ahj nem arról van szó, csak nem szeretnék veszekedni Hopp-al.-Árulta el nekem.

-Ebben te döntesz.-Adtam át neki a jogot.

-Fel kell hívnom majd Hopp-ot, de maradok.-Bólogatott eldöntve ezt a kérdést.

-Akkor mi lenne ha én elmennék a cuccaidért és addig te meg felhívod Hopp-ot.-Vetettem fel az ötletet El-nek.

-Szerintem az aranyos lenne köszönöm.-Simogatta meg a vállamat mosolyogva.

-Csak ennyi érte a köszönet?-Húztam össze a szemöldökömet kérdőn.

-Muszáj mindenkinek a saját dolgát csinálnia.-Állt fel az ágyról mire a csuklójánál gyengéden megfogva vissza szerettem volna magam felé fordítani, viszont El megbotlott valamiben és így rám esett.

Mintha megfagyott volna a levegő El egy nagyot nyelve feküdt rajtam.

Aztán egy hirtelen mozdulattal a mellkasomra támasztva a kezét felült és lemászott rólam.

Majd én is hihetetlenül gyorsan pattantam ki az ágyból és kezdtem el keresni valami ruhát a mostanim helyett.

(El)

Az előző rövid jelenet játszódott le újra és újra a fejemben.

Mármint persze lehet semmi jelentősége viszont Mike is máshogy vette a levegőt és mintha ő is érezte volna ezt a másságot.

Friends don't  lie (ST fanfiction)Where stories live. Discover now