(El)
-Mondd te normális vagy?-Töröltem ki a szememből a shaket.
-Hát normálisabb mint te.-Felelte kapásból.
-Ezt miért kapom?-Kérdeztem a ruhámat pásztázva.
-Több okból kifolyólag egy elvetted tőlem Mikeot.-Sorolta.
-Na ez pont nem igaz.-Szóltam közbe.
-Kettő tudom, hogy te szakítottam szét a táskámat-Méregetett szúrós szemmel.
-Hogyan szakíthattam szét amikor veled szemben álltam?-Tettem fel a logikus kérdést.
-Láttam a számot a kezeden.-Mondta unott fejjel.
-Mi milyen szám?-Néztem ösztönösen a csuklómra ami most tiszta rózsaszín volt.
-Tizenegy.-Mosolygott gonosznak ami illett a stílusához.
-Sajnálom de nem tudom miről beszélsz.-Játszottam a hülyét.
-Brenner mesélt rólad sőt még képet is mutatott és mit ne mondjak eléggé megnőtt azóta a hajad mostmár nem vagy tudod olyan mint egy fiú.-Mesélte.
-Ismered papát?-Akadtam fent ezen a részleten.
-Persze ő jött el hozzám, hogyha látlak akkor vigyelek el neki de aztán megtalált ő magától is téged nem kellettem én neki egyébként én is a laborból szöktem ha kérdeznéd csak engem még az óvoda előtt örökbe fogadtak.-Mondta el élete történetét.
-Szóval miatta kell utálnod és Mikeot sem szereted.-Értelmeztem a helyzetet.
-Te nem értesz semmit ez nem volt megjátszva téged tényleg utállak és Mikeért meg oda vagyok ennek semmi köze Brennerhez sőt ő csak szólt.-Vetette el a kételyeket.
-De akkor engem miért utálsz?-Érdeklődtem.
-Mert elvetted tőlem Mikeot-Felelte egyszerűen.
-Fogd fel, hogy ő soha nem volt a tiéd.-Mondtam.
-Az enyém volt még az oviban de ezt még te is tudod.-Sértődött meg.
-Na akkor figyelj rám én erre nem vagyok kiváncsi.-Ráztam a fejemet.
-Ki foglak csinálni.-Nézett mélyen a szemembe mire én rávágtam az ajtót.
-Veled meg mi történt?-Kérdezte a velem szemben álló Max.
(Mike)
-Remélem ezt a kislányt sokáig fogjuk még itt látni.-Mondta anya a vacsora közben.
-Hát azt én is.-Ettem meg unottan egy húsdarabot.
-Viszont azért lehetett volna egy kicsivel jobb első találkozás.-Mondta csak úgy mellékesen.
-Én tényleg be akartam már régóta nektek mutatni csak kerestem a megfelelő pillanatot mert hát az ember első barátnőjét nem tudja miként mutassa be a szüleinek.-Rántottam
meg a vállamat.-Egy dolgot árulj már el nekem.-Tette le a villáját anya.
-Igen?-Emeltem fel a fejemet.
-Ugye mondd, hogy védekeztek.-Nézett rám szemrebbenés nélkül mire én félrenyeltem.
-Anya fújj.-Néztem rá köhögve még mindig.
-Csak mert tudod sokan lesznek ilyen korban terhesek ha nem vigyáznak eléggé.-Bólogatott.
-Jane és én még nem.-Hagytam ki a mondat végét majd felálltam az asztaltól.
-Te meg hova készülsz?-Kérdezte anya.
-Csak tudod valahogy elment az étvágyam.-Mutogattam.
-Sajnálom de én szeretném, hogyha nem mennél el a kínos kérdés miatt.-Vágta le egyből a helyzetet anya mint egyébként általában mindig.
-Anyádnak igaza van.-Helyeselt apa.
-Persze akkor maradok.-Fújtam ki magam majd leültem a székre.
-Anyának mindig igaza van.-Nevetett Holly.
-Igen kincsem ez pontosan így van.-Simogatta meg Hollyt anya.
(El)
-Na várj és akkor ő komolyan bele van zúgva Mikeba?-Értelmezte a hallottakat Max.
-Megmondtam Mikenak aki persze nem hallgatott rám.-Fontam össze a kezemet.
-A lányoknak mindig igaza van.-Szögezte le Max.
-Egyébként mi a helyzet veled és Lucassal?-Mosolyogtam a lányra.
-Hát most minden rendben van ma voltunk együtt.-Mesélte.
-Mikeal mi is voltunk együtt ma.-Dőltem el az ágyon.
-Várj te és ő már lefeküdtetek?-Nézett kérdőn.
-Hova?-Értetlenkedtem ezúttal én.
-Mármint mit hova?-Vesztette el teljesen a fonalat.
-Jajj hát hova feküdtünk le Mikeal?-Kérdeztem szerintem logikusan.
-Tudod együtt csak te meg ő.-Utalgatott.
-Én ezt nem értem.-Ültem fel.
Sziasztok nemharagudjatok emiatt a kis szünet miatt de ha mondjuk én egy részt nem egy napig írok hanem mondjuk több ideig akkor valahogy elveszik az ihletem nálam van egy úgymond alapszabály ami azt jelenti, hogy én 1000 karakter alatt nem teszek ki történetet amit ilyenkor elég nehezen tudok betartani szóval most kimegy ez a rész hétfőn jön a következő 640 karakteres rész.
YOU ARE READING
Friends don't lie (ST fanfiction)
Fanfiction-Ki kell nyitnod a kaput.-Válaszolt érzelemmentes és kimért hangon. -Nem tudom megtenni ezt neked.-Jelentettem ki.