XIX

5.7K 326 140
                                    

Medya: Çınar Özer

Hüzün Kovan Kuş: Naber? (12.34)

Casper: Senden her mesaj geldiğinde olduğu gibi gözümden kalp fışkırarak 32 diş sırıtyorum senden naber? (12.34)

Hüzün Kovan Kuş: Hala partinin yorgunluğundayım ama yıkılmadım ayaktayım djsjdklsl (12.36)

Casper: Fazla kalabalıktı (12.36)

Casper: Ben bile vardım yani resmen tüm İstanbul orada gibiydik (12.36)

Hüzün Kovan Kuş: Nasıl geldin diye sormam saçma olur diye sormuyorum (12.37)

Hüzün Kovan Kuş: Dediğin gibi okuldan olan olmayan herkes vardı (12.37)

Hüzün Kovan Kuş: Şaka maka yeni yıla da beraber girdik (12.38)

Casper: Evvvvvettt (12.39)

Casper: Tüm yıl beraberiz kaçamazsın benden maviş kuş (12.39)

Hüzün Kovan Kuş: Yalnız ben zaten kaçmıyorum (12.40)

Hüzün Kovan Kuş: Kaçan biri varsa o da sensin (12.41)

Casper: :( (12.42)

Hüzün Kovan Kuş: Hiç üzgün surat falan atma Casper (12.43)

Hüzün Kovan Kuş: Bu kuş bugün seni yakalamaya geliyorr ;) (12.43)

Casper: Aaa (12.44)

Casper: Cidden mi (12.45)

Casper: Korkmalı mıyım jsjfjsjd (12.45)

Casper: Nasıl olacak o kuşum (12.45)

Hüzün Kovan Kuş: Korkmamalısın Casper sevinmelisin (12.46)

Hüzün Kovan Kuş: Ya sen bana aşık olduğuna emin misin (12.47)

Hüzün Kovan Kuş: Senin yapamadığını ben yapıyorum ve yanına geliyorum işte (12.47)

Casper: İyi gel bakalım nasıl olacaksa o artık (12.47)

Casper: O zaman sana kolay gelsin kuşum benim şimdi dersim başlıyor (12.48)

Hüzün Kovan Kuş: Atölyede misin (12.48)

Casper: Evet bayadır uğramıyordum bu aralar dersleri toparlamam gerek (12.49)

Hüzün Kovan Kuş: Haydi iyi dersler o zaman Casper (12.49)

Casper: Görüşürüzz (12.49)

Hüzün Kovan Kuş: Bakarsın gerçekten görüşürüz ;) (12.50)

❆ ❆ ❆ ❆

Barlas Soysert

"Alt tarafı kıza atölyede mi değil mi onu soracaksın." diyen Caner'le farkında olmadan gülümseyerek baktığım ekrandan başımı kaldırdım. "Hı?"

"Yengem diyoruz," diye bağrdı Çınar da elini aşağı yukarı gözümün önünde sallayarak. "Atölyede miymiş?"

Elini sertçe önümden çekip uzun taburelerden zıplayarak indim. "Evet atölyedeymiş, gidebiliriz." dedim heyecanımı sesime yansıtmamaya çalışarak.

Hüzün Kovan KuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin