Selamlar bebişleriim!
Multi çok tatlı değil miiiii!❆
Mercan Belçin
Woody kılığına giren Çınar bu kadar mı tatlı olurdu?
Kahkaham benden bağımsız dudaklarımdan döküldüğünde herkes de benimle aynı düşünceye sahip olmuş olacak ki Çınar geldiği anda söylemeye başlayacağımız 'İyi ki doğdun' şarkısı hayal olmuş herkes kıkırdaşmaya başlamıştı.
Çınar ise geldiği gibi ilk başta etrafa bakındı ve dudaklarını büzdü. "Ayıp ama! Bugün benim de doğum günüm ve siz başkasının doğum günü partisine yüzsüzce beni mi çağırıyorsunuz?! Arkadaşlık ölmüş be!" demesiyle yanımda duran Barlas keyifli bir kahkaha patlattı. Onun bu kahkahasıyla ben de dahil herkes tekrar gülüşmeye başlarken Barlas, "Gerizekalı." diye de homurdanmayı eksik etmiyordu.
Çınar'ın yanında olan olan Akasya, ne Barlas kadar kibar ne de bizler kadar sabırlı olmadığından gözlerini devirip Çınar'ın kafasını arkadan iki eliyle tutup ağaçlara astığımız 'İyi Ki Doğdun Çınar' yazısına doğru çevirdi. "Hadi beynin yok, okuma yazman da mı yok ahmak?! Ne yazıyor lan orada?" dediğinde herkes gülmekten kırılırken Çınar da gözlerini fal taşı gibi açıp, "Ha!" diye bağırdı. "Lan! Bu benim partim mi?" dediğinde Gizem parti ateşleyecisi olma unvanının hakkını vererek ıslık çaldı ve şarkıyı söylemeye başladı. Onunla beraber biz de söylemeye başlayınca Çınar dikkatini ağaçtaki yazıdan çekip bize yöneltti.
"İyi ki doğdun Çınar! İyi ki doğdun, iyi ki doğdun, iyi ki doğdun Çınar!"
"Lolipoplar aşkına!" diye çığırıp yanaklarını elleriyle sıkıştırınca dayanamayıp tekrar güldüm ve birkaç adım öne çıkıp Çınar'a ilk sarılışı yaptım.
"İyi ki doğdun canım kaynım. Ve," diyerek sesimi düşürüp kulağına eğildim. "Her şey için teşekkür ederim." diyerek geri çekildiğimde Çınar dolan gözlerini gizleme gereği duymadan bana tekrar sarılıp içten bir şekilde, "Yengem!" diye haykırdı ve beni bir sağa bir sola sallamaya başladı. "Çınar," diye boğululuyormuş gibi ses çıkarmaya başladığımda arkadan Barlas'ın gülen sesini duydum ve bana koala gibi sarılan Çınar bir anda benden ayrıldı. "Hani Mercan bize lazım ya? Öldürmesen mi acaba?" diyerek Çınar'ın ensesinden elini çeken Barlas ile Çınar da hüzünlü ruh halinden sıyrılıp pişkin bir şekilde sırıtmaya başladı. "Kıskandın d'imi Twety? Ama sorun yok, bu Çınar herkese yeter!" diyerek Barlas'a koala gibi yapıştığında Barlas ilk defa sinir olmak yerine gülümsedi. "Eşeksin, gerizekalısın, ahmaksın ve ilginç bir şekilde Woody'sin ama seni seviyorum lan. İyi ki doğdun."
Barlas'ın dediğine tüm parti ahalisine kıkırdaşırken ben de Çınar'ın kılığına bakıp gülmemeye çalışıyordum. Bu fikir benden çıkmıştı ama Akasya nasıl giydirmişti hiçbir fikrim yoktu.
Çınar, Caner ve Gizem'le de sırasıyla sarılırken ben de usulca Çınar'a bakarak gülümseyen Akasya'ya yaklaşıp, "Nasıl giydirdin?" diye sordum. Öğrenmezsem içimde kalırdı çünkü.
Akasya'nın siyah gözleri bana dönerken o gözler hafifçe güldü. "Benim bir şey dememe kalmadı. Elimde kıyafeti görünce direkt 'aa tam benlikmiş, çaldım ben bunu' diyerek atladı gerzek zaten." dediğinde kıkırdayarak elimle ağzımı kapattım. "Seni gerçekten seviyor gibi ha? Ne dersin?" diyerek muzipçe sırıttığımda Akasya'nın bembeyaz teni kırmızılaştı. "Bence Çınar herkesi seviyor." dedi Ceylin'i kucağında alıp döndüren Çınar'a bakarak. Çınar'ın bu haline hafifçe gülerek, "Bence seni bir ayrı seviyor. Bak benden söylemesi." diye son çöpçatanlık tohumlarımı da ektiğimde bana bakarak sırıttı. "Çınar'ın tek iyi katkısı beni sizinle tanıştırmış olması galiba. Sizin grubu sevdim." dediğinde içimden gelen anaçlık duygusuyla Akasya'ya sarıldım. "Biz de seni sevdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kovan Kuş
Romance5*********: Mutlu Yıllaaaar (02.42) 5*********: Mutlu Yıllar sevgilim (02.42) 5*********: Sensiz kutlar bu gece tüm aşıklar (02.43) ❆ Aşkın insana umut vermesi gerekir değil mi? İnsana yaşama gücü vermesi ve insanı iyileştirmeye başlaması gerekir. O...