Cem Adrian- Hüzün Kovan Kuşu
Mercan Belçin
Heyecanla beremin önünü düzeltip kafeye girdim ve girişte üstümdeki karları silkeleyip ilerlemeye başladım.
Caner'in kafesi bizim buluşma yerimizdi. Benim şarkılarıyla huzur bulduğum, her gece iyileştiğim yerdi. Her ne kadar o bunlardan habersiz olsa da...
Kalbimin hızla çarpamaya başlamasıyla montuma daha sıkı sarınıp kafenin arka taraflarında bir yere geçtim. Bu gece şansıma kafe oldukça doluydu, Barlas artık detaylı bir şekilde müşterileri izleyip beni aradığından bu kalabalık ortamlar benim için oldukça iyiydi. Özellikle de bugün oldukça işime yarayacaklardı.
Çünkü bugün bana şarkısını ithaf edeceği gündü.
Şarkıyı dudaklarının arasından benim için serbest bırakacağı gündü.
Onu dinlerken bir meleğin gökten bize seslendiğini duyar gibi oluyordum. Öylesine ilahi, öylesine ruhani bir sesi vardı ki... Dinlerken başka alemlere gittiğimi, kendi hayatımdan uzaklaştığımı zannediyordum.
Garson geldiğinde nazikçe gülümseyip hayal aleminden sıyrıldım ve siparişimi söyledim. Caner'in ve hatta Çınar'ın da bugün beni aradığından emindim. Bu yüzden her garson geldiğinde, Barlas sahneye ilk çıktığında, Barlas şarkıyı bana ithaf ederken yüz hatlarıma sahip çıkmam gerekiyordu.
Bunu nasıl yapacağımı ise bilmiyordum.
Siparişim geldiğinde tekrar nazikçe gülümsedim. Yalnız olduğum için yeterince dikkat çekiyordum zaten bir de konuşup dikkatleri üzerime çekemezdim. Her şeyden tedirgin olur olmuştum.
Tek başıma limonatamı ve pastamı yerken sahneden gelen sesle tıkanarak heyecanla sahneye döndüm. Güya heyecanlı davranmayacak ve dikkat çekmeyecektim.
Ama neredeydi o günler?
Hızlıca bana bakıp bakmadıklarını kontrol ettikten sonra daha sakin bir şekilde sahneye çıkıp taburesine oturan Barlas'a bakmaya başladım. Gitarı elinde, bir yandan akor yapıyor bir yandan da ara sıra seyircilerin olduğu yere bakıyordu.
Telefonun yanında olmadığından emin olduğum için telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başladım.
Casper: Tam yanındayım halbuki (23.49)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Bak tam karşındayım (23.49)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Gözlerinin içine bakıyorum (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Gözlerim aşkla ışıldıyor (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Kalbim aşkla çarpıyor (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Kalbimin dayanmayacağını bilsem de geliyorum işte (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Kendi kıyametime (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Ve senin kıyametine yürüyorum (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.Casper: Affet beni (23.50)
☒ Bu mesaj silindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hüzün Kovan Kuş
Romance5*********: Mutlu Yıllaaaar (02.42) 5*********: Mutlu Yıllar sevgilim (02.42) 5*********: Sensiz kutlar bu gece tüm aşıklar (02.43) ❆ Aşkın insana umut vermesi gerekir değil mi? İnsana yaşama gücü vermesi ve insanı iyileştirmeye başlaması gerekir. O...