Cehennemi yaşıyan Tokyo'da kabus gibi geçen bu gece son bulmuştu. Sabahın ilk ışıklarında kaldığı evin sokağına anca gelebilmişti Hiroshi, saatlerce süren yolculuğun verdiği yorgunluk üzerine çökmüşken apartmanın önüne geldiği gibi arabayı durdurdu. Tabanca ve telsisizi aldıktan sonra vakit kaybetmeden inerken apartman kapısından hızlıca içeri girdi. Cebinden çıkardığı anahtarlarla kapıyı açıp içeri girer girmez kapıyı kapatıp kendini salonda bulunan koltuğa bırakırken üzerindeki sweati çıkarıp fırlattı. Başını tam anlamıyla geri yasladığı sırada gözlerini kapatıp olanları düşünmeye başladı. Şaka gibiydi adeta veya bi kabus gibi. Polisin üzerine ateş ettiği an gözünün önünde canlanırken olanları unutmak için kalkıp mutfağa yöneldi. Dolaptan çıkardığı su şişesini açıp yudumlarken sırtını tezgaha verip olanların etkisinden çabalamaya devam ederken aklına Akina ve Yui gelince az önce sehbanın üzerine koyduğu telefona koştu. Ekranı açtığında onlarca arama ve mesaj bildirimini görürken Akina'yı aradı hemen. Direk meşgule düşmesi ile yeniden denesede saniyesinde meşgule düştü yine. Yui'ye döndürdü oku bu sefer, bi umut ona ulaşabileceğini düşündü fakat sonuç değişmedi. Olan bitene tam anlamıyca cevap bulmak adına doğruca sosyal medyaya girdi. Ana sayfasında dolanırken takip ettiği haber sayfalarının paylaştığı postlarda ki yazıları okumaya başladı. Birkaç haber daha okuduktan sonra elindeki telefonu dehşete kapılmış bir şekilde sehbaya koydu.
Koskoca Tokyo'da bir başlarınaydı her biri. Devletin yanlızca iki günde çökme noktasına gelmesi akıl alır gibi değildi. Hele dün geceden sonra ayakta kalması pekte olası değildi. Diğer şehirlerde durum neydi bilinmez ama Tokyo'da işler hiçte iyi gitmemişti. Şehrin tüm giriş çıkışlarında askerler sivilleri vururken karanlık gecenin ilerliyen saatlerinde geri çekilince arkalarından binlerce araba şehirden çıkmıştı bile. Şehri terk ediş hala devam ediyordu da, oldu, gidebileceğine inanan tüm insanlar ne var ne yok toplayıp evlerini terk ediyordu. Yayılımın bu denli devam etmesi belkide bir gecede tüm ülkeye yayılmasına neden oldu virüsün. Dışarı çıkamıyan insanların tek bir adım dahi atamamasıyla ortalıkta kaos hakimiyet kurarken sağlık bakanının istifasının ardından başbakanda istifa noktasına gelmiş haldeydi. Engellemek adına yapılabilcek tek birşey dahi yoktu, çalışmalar belli bi yerde devam ediyormuydu bu bilinmez ama geç kalınmış gibiydi, çok hızlı ilerlemişti. Venezuela dışında virüs Mısır, Uruguay ve Peru'ya da sıçarken git gide dünyaya yayılıyordu.
Herşeye rağmen kendine güzel bir uyku çeken Akina uyandıktan sonra aldığı sıcak duşla iyice rahatlarken yeni birşeyler giydikten sonra mutfağa yöneldi. Dolaptan aldığı içkisini yudumluya yudumluya salona gelirken oturup telefonunu eline aldı. Babasını, annesini ve Yui'yi arka arkaya sırayla arasada hatların hala kesik olduğunu çaresizce kabullenip ekranı kapatıp yanına koydu telefonunu. Geriye yaslanıp içkisini yudumlarken binanın içinden duyduğu seslerle kalkıp kapıya doğru yürüdü. Tedirginliğini vücudundan attıktan sonra kapı deliğinden baktığı sırada yan dairedekilerin evini boşalttığını görünce dün geceki seslerden sonra bir umut olabileceğine inanmalarına üzülürken sessizce bir iki dakika daha izledi. Bir iki valiz topluyan ikili asansöre binerken iyi şanslar dileyerek salona geri döndü Akina.
Kendine güzel bir kahvaltı hazırlıyan Yui camın önünde duran masasında olanları düşünmemeye çalışarak kahvaltısını ederken duyduğu seslerle perdenin kenarindan dışarıya bakarken yan binada oturan insanlardan birkaçının arabaya yüklenip uzaklaşmalarıni izledi. Onlar gibi gitmelimiyim diye tereddüte düşsede bunu yenmesi yanlızca birkaç saniye sürdü. Bide nereye, nasıl gidicekti. Perdeyi düzelttikten sonra kahvaltısına devam etti.
Virüs tüm dünyaya olağanca hızıyla yayılmaya devam ediyordu. Dünya medyasında son dakika olarak vurgulanan haberde Zx virüsünün Arjantin, Brezilya ve Şili dışında altı ülkede daha görülmeye başlandığı bildiriyordu. Tedirgin olan insanlar belli mecralardan kendilerini rahatlatıcak bir açıklama beklerken o açıklama bi türlü gelmiyordu. Dünya Sağlık Örgütü baş sekreteri yaptığı açıklamada yanlızca
-Evden asla ve asla çıkmayın derken insanlara bu korkunç bir şaka gibi geliyodu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOKYO'DA SALGIN (TAMAMLANDI)
Science FictionOrtaya çıkan ve önüne geçilemeyen bir virüs sebebi ile Ordunun terk ettiği, giriş ve çıkışların kapatıldığı ve karantina altına alınan bir şehirde hayatta kalmaya çalışan insanların hikeyesi. Corona'yı yenen dünya, kendisini etkisi altına alan bu vi...