SIÇRAMA

104 15 5
                                    

Sabahın ilk saatlerinde duyduğu çığlıklarla uyandı Akina. Ne olduğunu bile anlamazken kalktığı gibi camın önüne koştu. Çığlık seslerini duyan yanlız kendisi değildi anlaşılan zira binaların camları sesleri duyanlarla doluydu. Beyaz üniformalı sağlık çalışanları yolun karşısında bulunan apartmanlardan birinde bir kadını zorla ambulansa bindirmeye çalışırken kadın ise gücünün yettiğince direniyordu. Direnmesi değilde attığı çığlıklarla ortalığı inletirken başta Akina olmak üzere olanları izliyen herkes derin bir endişeye kapılmak üzereydi, daha fazla direnemiyen kadın ambulansa bindirilirken geri dönen Akina gördüklerinin etkisinde akıllı sistem kumadasını alıp tuşuna basarken saniyeler içinde kapanan camın önüne siyah ve kalın iki taraflı kakap yerleşti. Dışarıya kendini tamamen kapatmıştı şimdi Akina.  Olayların bir günde bu raddeye gelmesi şaka gibiydi açıkçası. Tokyo bunun gerçek olmadığına inanmak istiyen insanlarla doluydu.

Makamında oturan sağlık bakanı susmak bilmiyen telefonları yanıtlıya yanıtlıya ruhunu teslim etmiş haldeydi. Geceyi ayakta geçirmekten kan tutan gözleriyle duruyordu, başını masaya dayayıp biraz dinlenmek istediği sırada telefonu birkez daha çaldı. Eline telefonu alıp aramayı yanıtlıyan sağlık bakanı ismini ve mevkisini zikretti.
-Sağlık bakanı Riko Osamu.
-Dünya Sağlık Örgütü komisyonundan Jack Bilhard.
-Dinlemedeyim.
-Son durum hakkında bilgi edinmek için aradım.
-Tokyo'ya giriş çıkışı kapattık, beklemedeyiz.
-Beklemedemisiniz ?
-Yapıcak şuanlık birşeyimiz yok.
-Virüs nerde ortaya çıktı Tokyo'da ülkenizde yani ve siz bana beklemedeyiz mi diyorsunuz ?
-Virüse kapılma riskinde olan tüm insanları tek tek topluyoruz gerekli testleri yapmak üzere, ikinci gününde ki bi virüsü yok etmemizi beklemiyorsunuzdur umarım.
-Eğer bu virüs bir şekilde diğer ülkelere sıçrarsa corona yeni bitmişken hemde ciddi yaptırımlar sizi bekliyor olucaktır.
-Endişeye düşmeyin, bizim için uygulanıcak yaptırımlardan korkumuz yok neticede bu virüs bizim labaratuvarlarımızda üretilmedi, tek korkumuz yüce Japon insanımızın bu virüsü çok kayıpla atlatması.
-Boş vatansever ve umursamaz tavrınız bittiyse eğer virüsü yenmenin bir yolunu bulmaya çalışın ayrıca saat başıda rapor verin.

Telefonun yüzüne kapatılmasına sinirlenen sağlık bakanı telefonu karşı duvara fırlatırken içeri giren sekreteri yerde kırılmış olan telefonu görsede aldırış etmeden
-Bağlantı kuruldu efendim dedi.
-Geliyorum.
Sekreterinin çıkmasının ardından üstünü başını düzelten sağlık bakanıda odadan çıktı. Koridorda düşüceli bir şekilde yürürken sondaki odanın önünde bekliyen çalışan gelmesiyle kapıyı açarken hiç düşünmeden içeri girdi sağlık bakanı. Kendini karşılayan kocaman toplantı salonuna bakarken karşı duvara yansıtılan başbakanın canlı görüntüsünü görünce selam verdi.
-Seni dinliyorum Riko son durum ne ?
-Pek iyi değil, bugüne kadar görmediğimiz bi virüs, çabuk bulaşıyor ve son derece öldürücü.
-Bi çaresini bulabilicek miyiz ?
-Hala tanımlandırabilmiş değiliz, sadece gözetliyebiliyoruz ama diğer şehirlere bulaşmasını acilen engellememiz lazım aksi halde feci bir felakete yol açarız.
-Tokyo'ya giriş çıkışlar kapatıldı.
-Sokağa çıkma yasağı ilanı edilmesini ve tüm Tokyo'nun karantinaya alınmasını talep ediyorum.
-Bir anda yapamayız bunu sende biliyosun.
-Bugüne kadar ortaya çıkan hiçbir virüs gibi değil, bir an önce yayılmasını engellememiz lazım aksi halde önüne geçemeyiz.
-Ayaklanmalar çıkıcak bunu biliyosun dimi ?
-Gerçekten bu sefer son noktaya geldik gibi.
-Tokyo otuz sekiz milyonlu bir şehir Riko bu tam anlamıyla felaket olur,tez zamanda bi tedavi bulmak zorundasınız.
-Tüm bilim adamları ve profesörler iş başında efendim virüsle ilgileniyolar bi tedavi bulucaklardır mutlaka.
-Ölen var mı ?
-Efendim ?
-Kaç kişi ?
-Dünden beri karantinaya alınan yedi yüz elli kişiden iki yüzü öldü.
-Ne !!
-Saatler içinde insan vücudunu yok ediyor adeta efendim, çok tehlikeli bir hal almaya başladı.
-İrtibatta kal Riko irtibatta kal.

TOKYO'DA SALGIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin