KARŞILAŞMA

26 4 0
                                    

Arakawa nehrinin kenarındaydı Haru ve Hiroshi, durdurdukları arabadan inerken kıyı şeridinde nehire baka baka yürüyolardı. Çok zordu bulmaları ama bir umut bakınıyolardı, yüz yetmiş dört kilometrelik bi alanı kapsıyordu arakawa. Nehrin kenarında ki ilerleyişlerinin arasında kıyıda bulunan kulüne dikkatlerini çekti.
-Bakalım mı ? dersin.
-Hadi.
Silahlarını doğrultup eğreltiden aşağıya inerken sağlı sollu dolanıp kapıya attıkları tekmeyle daldılar içeri ama bomboştu. Ne birisi vardı nede elle tutulur birşey, dışarı çıkarken kıyı hattından yürüyüşlerine devam ettiler.

Şehir avcıları artık pekte iyi durumda değildi, yıpranmıştı her biri. Yüzbaşı hala aynı kararlılıkta olsada siyah ceketli oldukça güçlüydü. Başa çıkıcaklarını hala bilsede ihtiyaç duydukları sağlam bir plana hala sahip değillerdi.

Fabrikada pek farklı bir durum yoktu aslında onlarda saldırmak yerine bekliyolardı. Adamlarına toplattırdıkları enfekteleri fabrikaların etrafına tuzaklamış halde zekice bir hamlede bulunmuştu sadece.

Bekledikleri dairede dışarıyı gözetliyen Sokura camın önünden ayrılırken
-Artık gitmeliyiz, sayıları git gide artıyor diyerek oturdu.
-Nereye gidicez ki ?
-Bize şehir merkezinden uzak sessiz sakin bi yer lazım.
-Tapınaklara gidelim, iyi bir fikir gibi.
-Tutulmuş olabilir, ayrıca virüsün ortaya çıktığı yer tapınaklar. Birinde varsa diğerlerinde de vardır.
-Virüs her yerde Asohi.
-Gitme fikri iyi fakat çok tehlikeli.
-Burda durmamız tehlikeli değil mi sanki ?
-O kadar hızlı gelişti, güvenli bir bölge bile kurulmamış olabilir.
-Askeri bir üste olabilir.
-Okinawa adasında amerikan askerlerinin kaldığı bir üs vardı ama adaya nasıl gidicez.
-Çok iyi fikir aslında ama adaya nasıl gidicez.
-Bi gemi, tekne ayarlıyamaz mıyız ?
-Ayarladık diyelim limana kadar nasıl gidicez ?
-Buralarda bi yerde, binanin üzerinde bi futbol sahası vardı. Orasıda güvenli olabilir aslında.
-Buraya pek uzak değil ama her türlü yinede şehir merkezinde olucaz, pek mantıklı değil.

Ringin içinde elindeki otomatik tüfekle uğraşan Nori Akina'ın içeri girmesiyle birkaç saniye ona baksada sonra silahla uğraşmaya devam ederken yanına gelen Akina
-Biraz konuşabilir miyiz ? dedi.
-Dinliyorum diyen Nori tüfeği yanına koyup ona odaklanırken
-İyi başlamadık biliyorum, hatta beni sevmediğinide biliyorum. Bu aralar fazlasıyla hata yaptım, düşünmeden davrandım hep. Haru söylemesede yaptıklarıma kızıyo gibi Hiroshi'de ayrıldı zaten benden en azından seninle iyi olmak istiyorum.
-Bencillik yaptığın doğru hemde birden çok kez ama bende göründüğüm kadar soğuk değilim. İyiyiz yani dert etme.
-Sağol diyen Akina tebessüm ederken Nori'de gülümsedi.

Kıyı şeridinde bir saate yakın yürüyen Haru ve Hiroshi aradıklarını bulamazken erzak anlamında da pek birşey bulamamıştı. Arabaya döndükten sonra yerleşim yerlerine doğru yol almaya başladılar.

BİRKAÇ SAAT SONRA

Topladıkları eşyalarla dışarı çıkan üçlü Kaito'nun önlerindeki enfektenin beynini dağıtmasıyla yoluma devam ederken köşeden köşeden eğile eğile koşmaya başladı. Girdikleri sokakları oyalanmadan bir bir geçerken önlerine çıkan enfekteleride bir bir öldürüyolardı tabi. Sokağın bitiminde ki marketin tam önünden geçicekken dışarı koşan eli bıçaklı bir adam Asohi'yi arabaya yapıştırırken debelenmelerinin arasında Sakura attığı tekmeyle adamı dizlerinin üzerine düşürürken Kaito'da beyzbol sopasıyla yüzünü dağıttı. Kendilerine doğru yönelen enfekteleri fark edip koşuştururken gelen enfekteler yerdeki cesedi parçalamaya başladı.

Hava kararmaya doğru giderken duydukları seslerle silahlarına sarıldı Akina ve Nori. Gelenler Haru ve Hiroshi'de olabilirdi ama tedbiri elden bırakmamak gerekirdi. Kapının eşiğine geldiklerinde Akina sinerken Nori'de sessiz adımlarla karşıya geçip açtığı kapıyla birlikte oraya sindi. Açılan kapıyla birlikte içeri giren üç kişiyi izlerken birden çıkıp silahları doğrulttukları sırada karşılarındaki üç kişi öylece bakakaldı. Tahmin edildiği gibi karşılarındaki Asohi, Kaito ve Sakura'ydı. Karşılarına çıkan enfekte sürüsü onları buraya kadar itmişti.
-Ellerinizdekini atın diyen Nori ortaya çıkarken Akina'da geri kalmadı tabi.

TOKYO'DA SALGIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin