Sadašnjost
"Alooo! To je moj sendvič!"
"Više nije."
"Merry! Louis mi je pojeo sendvič!" Ljutila se Lejla.
"Daj ne serite, pokušavam spavati!" Javio se Liam koji je ležao na kauču.
"Ja hoću svoj sendvič!"
"Nije moj problem!"
"Heeej!" Viknula sam. Svi su utihnuli i pogledali me. "Kao što znate, ne želim svađe. Jer inače znate što slijedi." Pogledala sam Louisa. Progutao je knedlu. "Slijedi kazna. A sad me pustite da uživam u pizzi."
Nastavili su mirno razgovarati. Mene tu jako poštuju jer sam jedna od najopasnijih u mafiji. Da, nakon što me Teky prije sedam godina našao, primio me u bandu. Trebali su nove članove. Iz sirotišta je izvukao još djece koja nisu bila zadovoljna životom tamo i svojevoljno su ušli u mafiju. To su Lejla (16), Louis (17), Liam (18), Klaudio zvan Klada (19), Rafaela (15), Ronald zvan Rony (17) i Evan (15). Najzgodniji je Rony, da se razumijemo.
Nalazimo se u zgradi sa pet katova. U jednom od stanova na trećem katu živim ja skupa s ovim idiotima. Stan je dosta malen, ali dovoljan za nas. Ima malu kuhinju, kupaonicu, mali dnevni boravak s kaučom koji se može rastvoriti i tri male sobe, u svakoj bračni krevet. U ovoj zgradi žive svi koji su u mafiji. Vlasnik je, naravno, Teky. Ako netko gleda na zgradu nikad ne bi pomislio da smo mafija. Ispod zgrade, pod zemljom, je tajni prostor. Opremljen sa sobama za hakiranje, dvije teretane, prostorijama gdje se poučava borba, glavnom sobom tj. kao neki ured za nas glavne i sobom nadzornim kamerama.
"Am... Merry?"
Digla sam pogled s pizze i živčano pogledala Evana. Znaju da me ne smiju ni pogledati kad jedem jer ću im slomiti nešto.
Napravio je korak nazad i pročistio grlo."Zvao me Teky. Rekao je da za tri sata pođemo na misiju. Sve koordinate i uputstva nam je ostavio u skrovištu."
Zadovoljno sam kimnula i nastavila jesti. Još uvijek je stajao preda mnom.
"Što sad hoćeš?"
"Pa... Možemo ja i Rafaela otići vježbati?"
"Ne. Idemo svi zajedno za pola sata." Nastavila sam jesti pizzu.
Kad sam završila pogledala sam na sat. Pola sedam navečer. Pogledala sam kroz prozor. Sunce još prži. Tako je kad živite u Kaliforniji. Baš mi je vruće. Otišla sam u sobu koju dijelim sa Lejlom i presvukla se u kratke crne hlačice i narančastu majicu na pupak. Svoju dugu plavu ravnu kosu sa zelenim pramenovima sam svezala u niski rep i vratila se u dnevni gledati film s ostalima.
YOU ARE READING
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Teen FictionProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...