35#

380 35 5
                                    

"Ne osjećam noge." Lejla je umorno rekla.

"Trebam leda..." Liam je izustio.

"Noga mi se odšarafila..." Promrmljao je Louis.

Svi smo ga čudno pogledali. Noga mu se odšarafila? Je li siguran u to?

"Nije još. Ali mogla bi ako ne začepiš." Rekao je Lucijan prijekorno.

Ujutro smo se vratili s planinarenja. I sad se svi žale da ih nešto boli. U stanu smo od Liama i Louisa i sjedimo u dnevnom boravku.

"Jeste li preumorni za jednu partiju?" Pitao je Čoban dižući i spuštajući obrve.

"Nikad!" Uzviknuli su Liam i Lucijan i zgrabili joysticke.

"Idemo tri na tri."

Preokrenula sam očima. Dosadni su s tim igricama i entuzijazmom. Ponekad su gori od Louisa kad je otkrio u kojoj se državi nalazi Kineski zid.

"Merry, dođi ovdje." Pozvala me Lejla u jednu od soba.

Ustala sam iz Bokyevog zagrljaja i došla kod nje. Zatvorila je vrata sobe i sjela na krevet. Buljila je u neku točku.

Ovo može biti smo jedna Lejla. Nesigurna Lejla.

"Da čujem, što je sad?"

Uzdahnula je. "Soldex. Ne znam kako stoje stvari između nas. Je da smo se par puta poljubili, ali nikad me nije zapravo pitao za vezu."

Ha, ova situacija mi je poznata.

"Nije ni Boky mene pitao za vezu." Slegnula sam ramenima. "Ali znaš mene, meni je svejedno to. Nego... Pitaj ga kako stoje stvari između vas."

"Imam osjećaj da... On ne želi sa mnom ništa više."

Ma, riješit ću ja to.

"A ti s njim?"

"Želim." Uzdahnula je i bacila se na leđa na krevet. "Hoću mu biti djevojka..." "Dobro, dosta sad ovih ljigavih osjećaja, idemo." Ustala je. "Ako on ne želi mene, njegov problem."

"To je stav."

Vratile smo se u dnevni. Dečki se deru i užasno mi idu na živce. Gledam u Soldexa svako malo, a on gleda u Lejlu. Čini mi se da je nervozan.

Sad mi je dosta. Vidi se da su to dvoje zaljubljeni. Ustala sam i povukla Soldexa u kut. Lejla je uzdahnula, a on me čudno pogledao.

"Onda?" Pitala sam.

"Što onda?"

"Između vas. Što glumite? Živcirate me."

Teško je uzdahnuo. "Ne znam voli li me."

"Voli te. Ima još što?"

Raširio je oči i pogledao u smjeru Lejle. Nasmiješio se i krenuo k njoj. Pitao ju je nešto i onda su izašli van.

Tako.

Sad će ju pitati za vezu.
A ona će reći "da".
Kako sam ponosna na sebe.

"Što si napravila?" Pitao me Boky.

"Sredila im vezu." Kažem.

"Ti?" Pitao je Louis. "Ti ne znaš ni wc papir koristiti."

"Ali ga barem ne bacam sa prozora i ne derem se da pada snijeg kao neki ovdje." Ravno sam rekla.

"Louis, šuti jer se samo blamiraš. Opet." Rekao je Rony.

O, da. I Rony, Klada i Indigo su se vratili sa zadatka u međuvremenu. Rekli su da su morali ubiti par ljudi na nekoj konferenciji. Ništa posebno.

"Merry." Boky je rekao kao da se nešto sjetio.

"Što sad?" Pitala sam umorno.

"Dođi malo, trebam te." Pozvao me i ustao.

Dobro... Zašto?

Ušli smo u nečiju sobu i on je zatvorio vrata. Pogledala sam ga pažljivo. Neće me ubiti valjda? Pa ne bi me ubio baš ovdje. Ne pred ovoliko svjedoka... Bar mislim.

"Sjetio sam se... Da te nikad nisam pitao..." Nervozno je rekao. "Hoćeš li mi biti... Djevojka?" Nevino se nasmiješio.

Oh, neće me ubiti. Malo sam iznenađena time. Nisam ovo očekivala od njega.
No bar ćemo sad službeno biti u vezi.

"Da. Hoću." Nasmijala sam se.

Zagrlila sam ga pa smo se poljubili. Opet. Super je. Ako mi netko sad pokvari trenutak onda ću ga..-

"Merry! Ima li nosorog kljove?!"

Zatvorila sam oči od ironije.
Mrak mi je pao na njih.

Ali ubrzo je i Louisu.

Jer sam ga bacila s prozora. Ispod kojeg nije bilo prikolice. Ni mekanog perja. Bili su samo kontejneri sa vrećama smeća. Sad ako nije strgao i ruke, onda ne znam šta je.

"Hvala!" Zaderali su se dečki zahvalno.

Okrenula sam se prema Bokyu koji se smijao. Što mu je sad? Kreten. Primila sam ga za ruku i povukla van iz stana. Neda mi se više biti ovdje s njima.

S Bokyem sam provela ostatak dana. Bilo je fenomenalno. Išli smo u lunapark, na pizzu, bacali smo jedno drugo u rijeku... Stvarno dan za pamćenje.

Na večer su nam se pridružili i ostali i zajedno smo išli u kino. Naravno, bez Louisa jer ga nitko nije izvadio iz smeća. Mislim da dođe kamion za koji dan da ga pokupi.

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now