"Koja je situacija?" Pitala sam Gianta kad sam ušla u glavni ured i naslonila se rukama na ogroman metalni stol.Giant je ,,čovjek iznutra" kako bi se reklo. Daje nam upute kad smo na zadatku i govori nam kroz bežične slušalice ili gejmerske slušalice s mikrofonom. Mnogo špijunski. Giant je u kasnim dvadesetima. Ponaša se kao da mu se neda živjeti i vrlo je sarkastičan i hladan. Zgodan je previše i svaku noć je s drugom. Ima dosta tetovaža i izgleda opasno.
"Znači, neki tipovi su prošlu noć provalili u jednu od naših baza par ulica dalje. Uspjeli smo ih locirati jer su očito početnici i vrlo su nesposobni mogu ti reći. Ukrali su nekoliko pištolja, dvije bombe i vreću marihuane. Vi samo morate vratiti ukradeno i napraviti nešto što će zapamtiti da više ne petljaju s nama i uplašiti se. Mislim da ih je bilo četiri koliko su kamere snimile. Negdje su vaših godina. Svi su muškarci."
"Oke..." Promatrala sam snimke nadzornih kamera na monitoru.
"Znači, odvedite se motorima do tamo. U tvoj motor smo već stavili navigaciju. Znam da si kreativna, pa ti dajem da ti osmisliš plan. Ali znaš da ću te osobno ubiti ako nešto pođe po krivu." Ozbiljno je rekao s velikom dozom sarkazma kojeg samo ja prepoznajem.
"Bez brige Tomi, ja ih vodim, ništa nam neće biti." Nasmijala sam se i krenula prema vratima
"Da, toga se i bojim."
"Debilu."
"Kravo."
Izašla sam van i ušla u dvoranu za vježbanje. Po podu je parket i ima puno ogledala. Ukratko sam im objasnila plan koji sam smislila u par minuta.
Ušli smo u podzemnu garažu i sjeli na svoje motore. Odvezli smo se kamo nas je navigacija odvela.
"Koji je ovo vrag?" Pitao je Liam sa gadljivim izrazom lica.
"Hm... Merry?" Pogledala me Lejla.
"Ajme, ne osuđujte me što pederi ne znaju odabrati dobro tajno mjesto."
"Plavuša je u pravu." Nezainteresirano je rekao Louis.
"Hvala gospodine predsjedniče."
Liam i Lejla su se pukli smijati.
"Da da samo se vi smijte. Vidjet ćete vi za par godina tko će biti predsjednik Amerike."
"Trump. Još uvijek."
"Dajte ljudi, ne serite. Idemo ovo dovršiti. Serija mi počne za pola sata." Rekao je Rony.
"E da i nama." Pogledala sam Louisa. "Lujo moramo požuriti.
"Lujo, nabije te Lujo." Mrmljao je kad smo se približavali skladištu.
To je jedna velika napuštena metalna zgrada s grafitima.
"Daj čim prije završimo ovo, prije smo doma." Stavila sam Louisu ruku ovo vrata.
"Miči ruke s mene kopile jedno."
"To je nabolje što si uspio smisliti..?" Podigla sam obrvu i nasmijala se. Izbeljio mi se i otišao za Liamom i Lejlom. Tu trojicu zovemo duble L. Oni će, nakon što Rafaela i Evan isključe struju, napasti tipove unutra i zavezati ih. Nakon toga Rony, Klada i ja ćemo upasti unutra. Sve imam isplanirano.
Stajali smo naslonjeni na željezna vrata. Rony je izvadio cigaretu i zapalio je.
"Ti sad stvarno misliš pušiti?" Pitala sam u nevjerici. Samo je kimnuo i pružio mi jednu cigaretu. Slegnula sam ramenima i uzela je. Zapalio ju je i tako smo čekali dok ostali ne budu gotovi sa svojim djelom posla.
Za par minuta dobila sam poruku od Louisa da su obavili što su trebali.
"Dečki, ulazimo."
Bacila sam opušak na pod u zgazila ga.
Otvorila sam teška vrata i ušli smo u ogromnu mračnu prostoriju. Ja sam stajala u sredini, a ova dvojica pokraj mene. Odjednom se iznad nas upalilo mala viseća lampica. Vidjela sam trojicu dečkiju zavezanih za stolice.
"Što mi tu imamo?" Pitam kučkastim glasom.
"Tri mala pederčića koji su mislili da su prošli neopaženo." Dodao je Rony.
"I usput mislili da su nam se sakrili." Klada se konačno oglasio.
"M-mi n-nemamo n-ništa s o-ovim." Uplašeno je rekao jedan crvenokosi.
Približila sam mu se i pobliže mu pogledala facu. Svašta sam prošla i znam odrediti kada tko laže.
"Meh, ne laži smrade mali." Rekla sam nakon kraćeg promatranja. "Gdje vam je šef?" Pogledala sam ostale. Šutjeli su. "Pitala sam vas nešto." Još uvijek tišina. Idem ih malo prestrašiti.
Malo?
Malo puno više nego što su sada.
Izvadila sam pištolj iz hlača. Kad su ga vidjeli razgoračili su očii progutali knedlu.
"A sad, guknite."
"Ne želim umrijeti ovako mladd." Prosiktao je drugi.
"Na to si trebao misliti prije." Kažem gledajući ima li moj poštolj kakve ogrebotine. Navika.
"Š-što bi t-to t-trebalo z-značiti?" Jedva upita treći.
"Znači ako joj ne veliš gdje je šef, zadnje što ćeš vidjeti će biti njezina ogavna faca. Razumio?" Pitao je Rony.
"Hvala Ronalde." Kiselo sam rekla. "Ali možda će zadnje vidjeti tvoju šugavu facu."
"Znaš da sam savršen."
"Isto kao što ti znaš da sam ja."
Na to se povukao. Heh, opet pobjeđujem."Onda..?" Klada je podigao obrvu.
Crvenokosi je progutao knedlu. "Šef... On je... Zbrisao."
Sad sam ja podigla obrvu. "Ti to ozbiljno?" Pitam dobukim ironičnim glasom.
"Da. On nas je nagovorio i ucjenio da ako mu ne pomognemo ubit će nas." Skoro je počeo plakati. Sad mogu prepoznati iskrenost.
Viseća žarulja se opet upalila u jednom kutu iza nas.
"Kidare kolko vi imate godina?" Pitao je Louis koji je s druge strane jeo pizzu i sjedio na stolcu s prekriženim nogama.
Provalnici su se naglo okrenuli prema Louisu sa još većim strahom. Preokrenula sam očima. "Louis, baš znaš pogoditi trenutak..."
"You know me." Namignuo mi je.
"Ja imam četrnaest." Slabašno je rekao crvenokosi.
"Idiotuu. Ako izađemo živi odavde, nabit ću te ko vola, a onda osobno ubiti." Prosiktao je plavušan.
"On bi možda mogao izaći živ, ali ti... To je još upitno." Rekla sam.
"Ajmo, zovemo u bazu. Vodimo ih sa sobom." Rekla sam i odmaknula se od njih.
Liam ih je onesvijestio i stavio u vreće.
"Imamo ukradeno." Rekla je Lejla prilazeći nam skupa s Evanom i Rafom. Ogledala sam se gdje jw Louis. Duboko sam uzdahnula kad je još uvijek jeo tamo.
"Louis... Što radiš?"
"Kako misliš? Jedem."
"Budalo, idemo!" Viknula je Lejla.
"Dobroo, ali ova pizza je predobraa."
"Louis da si istog trena pokrenuo svoju guzicu da ti ju ja nebi." Ljuto je rekao Klada. Tipično za njega.
"Ah, dobro..." Tužno je ustao sa stolca. "Ali da znate, kad ja budem predsjednik onda ću..-"
"Ne zanima nas." Prekinula ga je Rafaela.
Kombi je došao do nas. Utovarili smo tri vreće unutra i odvezli se motorima do baze.
YOU ARE READING
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Teen FictionProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...