13#

597 58 2
                                    

MERRY'S P.O.V.

"Uh, vi ste zbilja nesposobni." Govorio nam je Klada kad smo se vratili sa špijuniranja. "Vama nešto zadati..."

"Imate bar snimku nadzornih kamera?" Pitao je Teky s nadom u očima.

"Ja nisam bio zadužen za to." Louis je slegnuo ramenima.

"Imamo snimke. Ali nešto čudno sam primjetila kad sam se vratila u kafić po kamere. Tamo je bilo još par skrivenih kamera koje su špijunske naočale primijetile." Rekla sam.

"Još ih je netko došao gledati... Jeste bar ostali neprimjetni?"

"S Louisom? To ne možeš biti neprimjetan ni da ti život ovisi o tome." Rekla je ljutito Lejla.

"Onda se nadajte da vas nisu otkrili."

(...)

Jedva gledam i mrzovoljno koračam po hodniku škole. Louis je kao i obično hiperaktivan i skakuće oko mene plešući sa svojim jednorogom.

"Louiss. Bar me jednom u životu nemoj sramotiti." Procijedila sam i čvrsto primila ramenice ruksaka.

"Ja? Kad sam te ja sramotio?" Pitao je zatečeno pa nastavio hopsati.

Ispustila sam iznerviran uzdah.

Ali na kraju hodnika vidjela sam dvije poznate glave. Ona dva lika iz kluba. Kako im bješu imena..? Ash i Zack..?
Što oni rade ovdje? Mislila sam da su prestari za srednju.

Kad su me ugledali nasmiješili su se i krenuli prema nama. Louis je stao s pravljenjem budale od sebe i odlučio napraviti još veću.

"Aaaa Merry! Ona dva zgodna ljuda idu k namaa! Što sad?! Izgledaju opasnoo!" Koljena su mu počela klecati i skočio je na mene da ga uhvatim. Ali naravno da ga nisam uhvatila. Pao je na pod.

Ash i Zack su zastali i čudno pogledali Louisa. Zack je slegnuo ramenima i nastavio ići prema nama. Ash ga je za čas sustigao.

"Hej Merry." Nasmiješio mi se Ash.

"Tko ti je ovaj?" Zack je s podignutom obrvom gledao Louisa koji je još uvijek ležao na podu.

"Hvala, dobro sam." Govorio je uvrijeđeno Louis kad je ustajao.

"Ah, to je Louis... Nije bitan uglavnom. Pa... Što vi radite ovdje?"

"Izbacili su nas iz prošle škole zbog... Neprikladnog ponašanja. I sad smo ovdje." Nešto je petljao Zack.

Suzila sam oči na njega. Vidim da mu nije lijepo lagati a ni ne zna kako se laže. Čelo mu se znoji.

"Neprikladnog ponašanja? Što ste jebali svaku žensku koja prođe kraj vas?" Louis je pitao s podrugljivim smiješkom.

"Mogu i tebe sad ako želiš." Zack mu se unio u facu.

"Hvala ja sam dobro kao što sam rekao." Udaljio se korak natrag uplašeno.

Preokrenula sam očima.

"Aaa Merry!!" Lejla me zaskočila. "Znaš štoo! Ko su ovi..?" Maknula se s mene i uozbiljila kad je primjetila dečke.

"Ja sam Zack." Zavodnički joj se nasmiješio.

"Lejla..." Pažljivo ih je promatrala pa širom otvorila oči. Povukla me u stranu.

"Jesu to oni iz kluba što si mi pričala?" Sretno me pitala.

"Jesu..."

Počela je i ona skakati oko mene. Gdje sam ja bila kad su se droge dijelile ujutro?

"Pa... Cure. I dečko s retardiranim jednorogom." Zack je zgađeno pogledao Louisa. "Idete s nama u klub danas?"

"Danas... Smo zauzeti danas?"

"Ne znam."

"Nismo. Ići ćemo s vama u klub. Ali povest ćemo još njih." Rekla je Lejla.

"Naravno. Poslije se još dogovorimo." Zack nam je namignuo i otišli su svojim putem.

Nešto mi je sumnjivo u tom njihovom pogledu. Nema veze.

"E ko su oni bili?" Rony je došao do nas i gledao za Zackom i Ashom. "Ne sviđaju mi se."

"Ni meni. Danas idemo u klub s njima."

"Al što su zgodnii", Lejla se stvorila iza mene, "pogotovo Zack."

"Da možda jesu zgodni, ali mi se ne sviđaju." Rekla sam.

"Uvrijedio mi je jednorogaa." Louis se ljutio. "Pa normalno da vam se ne sviđaju zbog togaa. Kako vam se uopće i može sviđati netko tko ne voli jednoroge??"

"Louis... Ni mi ih ne volimo."

"A dobro, vi ste druga priča."

HLG Boky P.O.V.

Tako. Smislili smo savršen plan. Idemo s njim u klub. U pića im stavimo drogu i odmah se sruše. Otmemo ih i tako dođemo do informacije za koga rade. I zadržat ćemo ih još neko vrijeme. Čisto za zabavu.

Ali prvo, moramo ubiti famoznu trojku izbjeglica koja su im se samo tako pridružila.

Soldex ih je otišao naći. Dovest će ih iza sportske dvorane. Tu ćemo ih prebiti i onda strpati u kombi koji smo ukrali... Hoću reći posudili. Vratit ćemo kombi ako ne bude slupan.

Nakon toga ih odvezemo u novo skrovište. Nećemo ih odma ubiti. Kako mi se čini, odmah će izdati svoju mafiju pa možda budu od koristi.

U daljini sam ugledao tri poznate glave kako se približavaju. Kad su shvatili tko ih čeka, htjeli su se okrenuti ali zabili su se u Soldexa.

"Dugo se ne vidjesmo." Zlobno sam se nasmiješio i opalio šakom u facu malog plavog.

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now