12#

637 63 3
                                    


HLG Boky P.O.V.

"Znači, zašto imaju tako jaku zaštitu!?" Ljutio se Soldex.

Cijelo jutro pokušavamo hakirati sigurnosne kamere jednoj od baza od Formersa (Tekijeva mafija), ali nikako nam ne uspijeva. Zaštita im je prejaka. A o broju lozinka da ne govorimo.
Sigurno su već i primjetili da im netko pokušava ući u sustav.

Ali još jedna stvar koju moramo napraviti je ubiti onu trojicu koja su mi "pomogla" u ostvarenju prvog dijela plana.

"Boky... Kad idemo u pljačkanje banke..." Umorno me pitao. "Treba mi neka akcija, već dugo nismo zajedno bili u nekoj pljački."

"A ajd, dobro bi nam došlo malo para." Složio sam se s njim. Ali onda mi je sinulo. "Znaš što sam saznao?" Micao sam obrvama.

"Što? Samo mi nemoj reći da opet imaju slaninu na sniženju..."

"Debilu, to je bilo samo jednom. I baš je bila fina. Čuo sam... Da naša stara mafija ima sastajanje... U Helioni."

"Dee ne zezaaj. Ovo će biti i bolje od pljačkanja banke. Baš me zanima zašto se sastaju. Bit će predobroo."

"Da, znam. Sjećaš se koji su njihovi sati za sastajanje, a ujedno i poslovica?"

"Petak je dan za metak. Ali doslovno u njihovom slučaju."

"I duga noć počinje u ponoć." Nasmijali smo se.

Kad su im sastanci, onda su u petak. A počinju u ponoć. Mogu trajati sve do jutra, a mogu i samo sat vremena. Kako kad.

"Ja idem spavati. Probudi me u deset." Kažem mu i legnem na svoj krevet.

(...)

Trenutno je jedanaest. Skrivamo se u grmlju udaljenom jedno deset metara od kafića. Imamo naše dalekozore i skroz smo si cool.

Već su se počeli skupljati i ulaziti unutra. Prepoznajem skoro sve njih. Pogotovo Jetina i Arga. Oni su mi toliko dizali živce.

A evo i Revona. Novi vođa, pretpostavljam. Ponižavao bi me kad god bi stigao. Mrzio me iz dna duše kao i ja njega.

Sat je odkucao ponoć.

Soldex je otvorio laptop i vidjeli smo i čuli sve što se događa u kafiću iza stakla. Vani je mrak, ali zato je unutra svijetlo, a pošto su stakla razbijena na nekim mjestima, sve se savršeno vidi. Kamere smo postavili da ih možemo čuti što pričaju.

Pažnju mi privuče grm petnaest metara udaljen od onog u kojem smo mi bili. Grm se tresao i čuli su se glasovi kako se svađaju.

Udario sam Soldexa u rame i dobio njegov zbunjen pogled. Glavom sam pokazao na taj grm i pažljivo slušao da čujem što se svađaju.

"Auu ne udaraj mee."

"Budi tihoo pa te onda neću."

"Začepite pokušavam čuti neštoo." Ljutio se ženski glas.

"Louis je prvi počeo."

"Nije istinaa."

"Pa dajte ja ću vas oboje poudarati, otkrit će nass."

Ph, amateri.

Stavio sam dalekozor na oči i pokušao vidjeti nešto. Ništa se nije vidjelo. Pogledao sam po dalekozoru da vidim piše li štogod.

Made in China.

To sve objašnjava.

Pogledao sam u Soldexov laptop i nastavio pratiti preko njega.

Ali ne mogu.

Onaj grm je previše glasan. Mislim da je čak netko počeo pjevati u njemu.

"Louiss začepii."

"Ali pjeva mi se."

"Pjevat će se tebi kad ću te ja..-

"Gladan sam."

"Nee, molim te nemoj."

"Imamo čipse."

"Već sam ih pojeo."

Onda se čuo malo glasniji udarac. Vjerujem da su udarili tog Louisa. Konačno malo mira.

Ili ne?

"Ne udaraj me, sunce ti kalajsano." I mislim da je taj Louis udario nekog jer se opet čuo udarac.

"Ja ovo ne mogu", započeo je Soldex, "zbog onih izbjeglica ja ništa ne čujem." Izvadio je pištolj.

"Daj nećeš ih valjda ubiti."

"Hoću..?"

"Hoćeš li?"

"A što da radim drugo?"

"Hm... Idemo ih prestrašiti."

"Hm... Ne idemo."

"Okej. A što onda?"

"Idem ih ubiti."

Uzdahnuo sam.

Odšuljao se u šumu i htio ciljati odande jer ima najbolji pogled na njih a da ga oni ne vide. Za dvije minute se vratio ukipljen.
Upitno sm ga pogledao.

"Nećeš vjerovati koga sam vidio." Bio je blijed.

"Duha?"

"Još gore." Odmahivao je glavom. "Merry. Vidio sam Merry."

"Onu Merry? Kao onu, onu Merry?" Nisam mogao vjerovati.

"Da, brate. Onu Merry."

"Ti Bogca, moram vidjeti to." Uzeo sam mu pištolj iz ruke i otišao u šumu.

I da, to je stvarno bila ona. Merry iz kluba. Što ona radi ovdje? Mogu primjetiti također laptop, pištolje i još špijunskih sprava oko njih. Ali koje idiote si je našla, to nije normalno.

Zanima me za koga radi. Znam da ima dosta tajnih malih bandi ovdje, ali samo su dvije velike. I obje su nam neprijatelji. Nemoguće da radi za Tekija... Jer hej. Teky je preozbiljan lik da ima takve budale u mafiji.

Vratio sam se do Soldexa.

"I... Što ako radi za Tekija?" Pitao me.

"Siguran sam da ne radi. Ali, saznat ćemo za koga radi, budi siguran u to."

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now