23#

505 56 5
                                    

Zvoni mi mobitel. Tko me se usuđuje buditi sad! Pa 3:00 ujutro je.

Čudno, Lejla zove. Tek sad sam primjetila da nije u sobi.

"Halo.." pospano kažem.

"Eej, daj dođi Teky je sazvao sastanak neki... U glavnu sobu." Prekinula je.

Daj super, sad još na sastanak...

Nevoljko sam ustala iz kreveta i presvukla se u crne hlače i tamno crvenu široku majicu.

Na putu do baze sam postala gladna i svratila u kuhinju po jedan taco.

"Šta tako kasno u noći imamo sastanak..." Mumljala sam kad sam otvorila vrata sobe gdje imamo sastanak. "O pozdrav Ferlox." Kimnula sam Ferloxu u znak pozdrava. Na tren sam zastala i pogledala bolje. "Ferlox?"

"Da Ferlox je rekao da nam ima nešto važno za reći i zato imamo sastanak." Pojasnio mi je Teky.

Baš me zanima što sad on ima za reći.

Eej... Pa sad mi je sinulo da moram u četiri sata s Kladom i Ronyem uhvatiti Bokya, Soldexa i Ferloxa kako nas pljačkaju.

"Samo nek ne bude dug sastanak, jer imam nekog posla." Rekla sam i sjela na fotelju.

"Heeej i ja hoću tacoo!" Zaderao se Liam. Naravno da kad nema Louisa Liam mu je dobra zamjena.

"Nedaam! Idi si po svojeg!" Viknula sam.

Otrčao je van, a Teky je duboko uzdahnuo.

"Pa ovako..." Započeo je Ferlox. "Danas su mi Boky i Soldex ponudili bijeg zato jer misle da sam ja ovdje zatvorenik."

Aaa sad mi je jasnoo. Ferlox je tu da otkrije Bokya i Soldexa. Ja sam mislila da se okrenuo protiv nas. A zapravo mu je ono bila samo gluma. Fora.

"Ali to nije sve." Nastavio je. "Danas u četiri ujutro će nam ići ukrasti novac koji držimo u zapadom stožeru."

"Znam." Teky je rekao gledajući nešto po kompjuteru.

"Što..? Ti si znao?" Pitao ga je Ferlox začuđeno. "Kako?"

"Samo sam rekao nekome da prati Merry, Kladu i Ronya kad su išli špijunirati vaš razgovor. I tako, saznao sam sve." Opušteno je rekao.

Čeekaj, Teky je poslao nekoga da nas špijunira kad smo mi špijunirali one koji nas hoću opljačkat? Okrutno Teky. Baš okrutno.

"Pa... Što sad?" Pitala je Lejla.

"Sad ćemo uhvatiti Bokya i Soldexa." Rekla sam ponosno.

"Da, kako?"

"Jednostavno. Ferlox, ti ideš s njima, kao da si na njihovoj strani. Stražara neće biti jer ne želimo da nam ubiju ljude. Provalite unutra, uzmete lovu i mi vas onda napadnemo i uhitimo Bokya i Soldexa." Kažem.

"Oke, idemo."

"Hm... A gdje je Louis..?" Upitam. Mislim, koga briga di je on, ali ajde da bar znam koje mjesto izbjegavati.

"Vjerujem da je u praonici rublja... Ne znam, možda smo ga slučajno stavili među prljavo rublje kad smo ga nosili do stana i otišli nešto pojesti. A kad smo se vratili nije bilo ni Louisa ni rublja samo smo vidjeli kamion kako odvozi veš." Lucijan je slegnuo ramenima, a Lejla je kimnula glavom.

"A dobro onda, nebitno. Ajmo sad." Teky je rekao.

"A što s Louisom?" Pitao je Ferlox.

"Kojim Louisom?" Pogledao ga je Evan zbunjeno.

"Ne znam, spominjali ste Louisa."

"Tko ga je spominjao?" Pitala sam.

Ferlox nas je gledao kao zadnje budale.

"Nemoj se zamarati s njima." Teky je uzdahnuo.

Došli smo pred zapadni stožer i rasporedili se na svoja mjesta. Jedva čekam vidjeti Bokyevu facu kad ga uhitimo.

Nasmijala sam se zlobno.

Neće meni Boky a ni nitko drugi pljačkati mafiju.

Mafijašica i budale/ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now