HLG BOKY'S P.O.V.
I sad smo službeno upali u mafiju.
Mafiju koju ćemo ako nam se pruža prilika srušiti.
Koja smo mi govna od ljudi."Razmišljao sam..." Rekao je Soldex.
Trenutno se nalazimo u našem stanu u centru grada i spremamo svoje stvari jer se selimo u onu zgradu od Tekya.
"Šta si ti razmišljao, ajde baš me zanima."
"Meni se ta djeca čine kao zabavni ljudi... Kao da im ne želim uništiti ono zbog čega su sad zajedno. Ne znam. Nekako sam za to da samo uzmemo Ferloxa i gibamo u Europu."
Blenuo sam u njega. Molim? Nema uništenja mafije? Ali dobro, razumijem. Ni ja se ne mogu odlučiti hoću li ih ubiti kad me raživciraju ili se smijat koliko su ti tinejdžeri glupi.
"Okej... Istina slažem se s tobom. Ali ipak to je ta mafija koja nam je uvijek bila neprijatelj."
"Da, i prestala je kad su tebe izbacili iz druge. A ja budala naravno otiđem za tobom."
"No dobro... Ali jesam li im se osvetio što su oteli Ferloxa?"
"Jesi i to već dva puta. Jednom kad si im provalio u bazu s onom trojicom što si ih našao u skladištu, i drugi put kad smo ih sve oteli. Eto."
"Da možda si u pravu."
(...)
Po nas su došla dva velika lika i strpala nas u kombi da nas odvedu u Tekyevu bazu. Ako se pitate što je bilo s kombijem kojeg smo ukrali... Ne znam di sam ga zadnje parkirao. Trebao nam je za Tekyev zadatak, ali poslije sam otišao u dućan s njim pa kad sam se vraćao s namirnicama po kombi nisam zapamtio na kojem katu sam ga parkirao jer je parkiralište na četiri kata. I tako ostadoh bez kombija.
"Zašto ste nas tako nasilno bacili ovdje?" Pitao sam ih i provirio kroz rešetke. Bili smo otraga u kombiju i još k tome iza rešetaka kao da smo neki lopovi. Ovo je slično policijskom kombiju.
Nisam dobio odgovor.
Vratio sam se sjedenju i brojenju koliko otprilike kokosa padne sa palma na Havajima.
Stigli smo za nekih pola sata jer su ovi tipovi naprijed puštali sporu country glazbu i još se sporije kretali kombijem. Oh da, i vibeali su usput.
Pustili su nas van i stavili nam lisice. Što smo sad stvarno lopovi?
"E alo pederu skidaj mi too." Pobunio sam se. "Nisam ti ja rob!"
"Dobrodošli!" Teky nam se široko osmijehnuo na ulazu u podzemnu garažu. "Osjećaje se kao kod kuće."
"Ti kod kuće inače stavljaš lisice ostalima?"
"Oh, oprostite. Duboko se ispričavam. Skidajte im taj metal s ruku."
Skinuli su nam lisice i stali iza nas.
"Dajte da vas sad malo provedem po bazi." Ušli smo u garažu. "Ovo je naša garaža. Ima tu svačega, ali samo pojedinci imaju ključ od svega. Nakon toga" ,proveo nas je kroz hodnik. Opa, hodnik je mračan ali s puno ljubičastih i plavih svjetla. Sviđa mi se. "Ovdje imamo puno prostorija. Teretane, sobe za vježbanje, uredi nekih ljudi... I još puno toga. Sad te sigurno zanima tvoj brat Boky... Pa, do njega će te odvesti moji ljudi, ja sad moram popiti kavu. Iza zadnjih vrata te čekaju." Rekao je. "A sobu ćete dobiti nakon razgovora s Ferloxom." Otišao je u neku sobu.Mi smo se zaputili kamo nas je preusmjerio. Otvorio sam vrata i vidio Merry i ekipu kako sjede po podu i na mobitelima su. Odahnuo sam kad sam shvatio da su oni ti koji nas vode k Ferloxu.
"Oo ljudii gledajte tko je došao!" Viknuo je Louis i nastavio češljati nekog jednoroga. Pogledao sam ga čudno kao što radiš to, a on je slegnuo ramenima.
"Ajmo Merry idemo." Rekao je Klaudio i ustao. Malo sam se začudio kad je to rekao, ne znam zašto.
"Da Boky, Klada i ja vas vodimo, a oni ostaju ovdje." Merry je ustala i pogledala mene i Soldexa.
"Idemo."
Izašli smo na hodnik i pratili to dvoje. Odveli su nas u jedan dio podzemlja koji je dobro skriven i ide se duboko niz hodnike.
"Tu su svi dileri i nabavljači oružja." Rekla je Merry i došli smo do jedne sobe. "Mislim da je Ferlox unutra." Pokucala je i ušla, a mi za njom.
I zaista, Ferlox je bio unutra s još jednim čovjekom.
"Pa evo naas." Veselo je rekla Merry i sjela na stolicu. Tako me živcira kad govori tako veselim tonom.
"Ferlox, evo je Boky ako ga nisi prepoznao." Slegnula je ramenima.
"Boky? To si ti?"
"Da Ferlox, ja sam. I došli smo, Soldex i ja, raditi za ovu mafiju. Drago mi je da te ponovo vidim." Raširio sam ruke u znak zagrljaja.
Ferlox me je sumnjičavo pogledao pa naposljetku prihvatio zagrljaj. "Izbavit ću te odavde. Sutra se nađemo iza zgrade u jedan sat poslije ponoći." Govorio sam mu tiho, tako da nitko ne čuje. Nakon dužeg zagrljaja me pustio i čudno pogledao, ali nije rekao ni riječi."Dobro dečki, sad ste se vidjeli. Imate još nešto da si kažete ili?" Merry je podigla obrvu. Odmahnuo sam glavom i gledao Ferloxa. On je kimnuo u znak da je razgovor završen.
"Oke, vidimo se onda. E i da, Tony, skuhaj mi kavu sutra ujutro." Rekla je drugom čovjeku."Sanjaj kravo." Odvratio je.
"Sanjam ja svaku noć. Ali ne kako mi ti kuhaš kavu. To doživim u stvarnosti."
"Vidjet ćemo još to."
Izašli smo van i Teky nam je dao ključ od stana za dvoje. Merry i Klada su nešto pričali sa strane, a Teky nam je nešto govorio. Nisam ga slušao. Samo sam gledao Merry. Zašto gledam nju? Protresao sam glavu i otišli smo u naš stan.
YOU ARE READING
Mafijašica i budale/ZAVRŠENA
Teen FictionProšlo je sedam godina od kada ju je obitelj izbacila na ulicu. Mafijašica Merry, zajedno sa svojom ekipom idiota dobiva zadatak, drugačiji od prijašnjih i spontano kreće u novu špijunsku pustolovinu. Ali kako će riješiti zadatke koje im šef zada a...